Skip to main content

Premiu internaţional: agenţia ieşeană Salt on Waves, aur pentru un proiect de identitate vizuală la un brand de îmbrăcăminte

 
Matei Rusu şi Mirona Gâdei
Matei Rusu şi Mirona Gâdei

Aur pentru Iaşi. Agenţia de branding Salt on Wawes a fost premiată cu aur la Gala Premiilor Transform Awards, care a avut loc la Londra luna trecută.

Publicitate

Agenţia ieşeană Salt on Waves a primit distincţia la categoria „Cea mai bună identitate vizuală din sectorul retail” cu proiectul Meltin (Pot), un brand italian de îmbrăcăminte. 

Salt on Waves a câştigat proiectul de rebranding în urma participării la un pitch organizat de proprietarii Meltin(Pot). 

Procesul a implicat repoziţionarea mărcii pe piaţă şi trecerea de la un brand de masă la unul high-end.. 

Pentru implementarea conceptului creativ, Salt a colaborat cu stilistul Ovidiu Buta, realizând o şedinţă foto-video condusă de ieşeanul Iustin Şurpănelu. Filmările au avut loc în multe locaţii din Italia, inclusiv în interiorul fostei fabrici Meltin(Pot) din oraşul Puglia.

Proiectul câştigător poate fi vizionat pe site-ul agenţiei de branding Salt on Waves.

Mirona Gâdei, fondatoarea Salt on Waves:

Valoarea acestei realizări este cu atât mai mare pentru că Salt este o agenţie tânără, anul acesta facem 5 ani de activitate. Faptul că am fost selectaţi a făcut ca proiectul nostru să stea mândru în concurs lângă cele create de agenţii internaţionale prestigioase precum Pentagram, Landor, Lippincott. 

Proiectul Meltin(Pot) a fost o experienţă extraordinară pentru noi: rebrandingul în sine pentru un client italian, cu alte standarde, alte valori, altă energie, punerea în practică a procesului creativ de la identitate vizuală până la realizarea efectivă a materialelor foto-video pentru lansare şi participarea la Transform pe ultima sută de metri”.

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus