Skip to main content

VIDEO. Două campanii semnate de Jam Session, premiate la nivel internaţional. Clipul Tazz cu Delia şi Adi Despot, printre campanii

 
VIDEO. Două campanii semnate de Jam Session, premiate la nivel internaţional. Clipul Tazz cu Delia şi Adi Despot, printre campanii

Două campanii inedite semnate de agenţia Jam Session Agency, una pentru serviciul de delivery Tazz şi alta pentru ING, au fost premiate în cadrul festivalului internaţional WARC Awards 2024. Anul acesta, WARC a premiat doar 18 campanii din Europa, două fiind din România. 

Publicitate

Jam Session a atras două premii de bronz, unul pentru „Unfollow Self:Hate”, realizată pentru ING, şi cea de-a doua „Locul tău e în bucătărie atunci când vrei tu să fie”, care a constat într-o piesă compusă şi interprettă de Delia şi Adi Despot. 

Campania „Unfollow Self: Hate", una dintre cele două nominalizări ale Jam Session la WARC 2024, a pornit de la un insight puternic şi a abordat o problemă socială importantă, încurajând tinerii să se elibereze de influenţa negativă a reţelelor sociale şi să îşi cultive dragostea de sine.

Ioana Cadîr, General Manager Jam Session Agency.

„Povestea platformei Unfollow Hate a început în 2021, când am abordat prima tensiune, aceea a cyberbullyingului, şi am analizat cum mediul online ne influenţează deciziile şi ne deviază de la planurile noastre de dezvoltare. Un an mai târziu, tot într-un dialog cu generaţia mai tânără, Killa Fonic lansa o melodie care readucea în discuţie acest subiect.

În 2023, am decis să schimbăm un pic lentila şi să ne concentrăm asupra noastră, analizând comportamentele pe care le avem şi impactul financiar al faptului că nu ajungem să ne cunoaştem cu adevărat şi să ne iubim aşa cum suntem. Astfel, am descoperit o imagine destul de raw a realităţii tinerilor şi nu numai.

Campania ING Bank a beneficiat si de sprijinul altor doi parteneri importanţi. Banometru a susţinut gratuit coachingul financiar, iar Regina Maria a sprijinit partea de terapie. Să obţii Bronze într-o competiţie internaţională de calibrul WARC pentru curajul unei bănci de a întreba Tu cât cheltuieşti când te urăşti? este ceva extraordinar, şi suntem foarte recunoscători. Am de mulţumit unei echipei mari, client – agenţie, care reuşeşte să crească de la an la an această iniţiativă.”

Despre campania „Locul tău e în bucătărie atunci când vrei tu să fie”, Valentin Suciu Co-Founder & CCO Jam Session Agency a declarat:

„Pentru a traduce un pic ce înseamnă un premiu la WARC în Londra: echipele de strategie, creaţie şi marketing Jam & TAZZ au un standard dincolo de benchmark-ul de excelenţă al Angliei.

Sunt bucuros că Jam Session a făcut încă de la început din povestea Tazz, un business care în doar patru ani a reuşit să aibă o poziţie importantă pe piaţă, şi să devină un brand de invidiat. Sunt mulţi oameni care au contribuit la acest succes şi care merită aplaudaţi, dar bisul de aplauze pentru WARC merge la Oana Oprea, senior strategist Jam, colega noastra care mereu pune pe masa o perspectivă strategică matură şi inovativă.”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus