Skip to main content

Facultatea de Jurnalism lansează o nouă identitate vizuală şi un nou site. Proiectul de rebranding este făcut în colaborare cu agenţia WOPA

 
Facultatea de Jurnalism lansează o nouă identitate vizuală şi un nou site. Proiectul de rebranding este făcut în colaborare cu agenţia WOPA

O nouă identitate vizuală. Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii Bucureşti lansează o nouă imagine vizuală şi un nou website.

Publicitate

Facultatea anunţă primul proiect de rebranding, în colaborare cu grupul de comunicare WOPA. La evenimentul de lansare au fost mai mulţi jurnalişti de la Pro TV, Digi 24, B1 TV şi Euronews.

"Absolvenţii noştri sunt viitorii strategi în comunicare şi influenceri ai business-ul din România. Acesta este primul rebranding instituţional modern în sistemul românesc de educaţie", spune decanul FJSC, Antonio Momoc.

Ce jurnalişti au fost la FJSC?

  • Cosmin Stan (Pro TV)
  • Lavinia Petrea (Pro TV)
  • Paula Herlo ( Pro TV)
  • Lucian Mândruţă (Digi FM)
  • Ligia Munteanu (Digi 24)
  • Tudor Muşat ( B1 TV)
  • Petrişor Obae (Paginademedia.ro)
  • Andra Miron (Euronews)
  • Carmen Ionescu (Rador)
  • Flavia Voinea (Bucureşti FM)
  • Claudia Nicolae (Agerpres)

De asemenea, în cadrul evenimentului au mai participat:

  • Ionuţ Datcu - CEO Wopa Communication
  • Andreea Bozoi - Managing Director, Fortuners.

Printre absolvenţii FJSC se numără Petrişor Obae (paginademedia.ro), Alex Nedea (recorder.ro), Corina Caragea (ProTV), Tudor Muşat (B1TV) sau Luca Niculescu, fost jurnalist, fost ambasador, secretar de stat special pentru aderarea la OCDE. 

Antonio Momoc, decanul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării:

"Peste 55% dintre absolvenţii noştri profesează în domeniul studiat în facultate: Publicitate, Comunicare şi Relaţii Publice, Jurnalism.

Absolvenţii FJSC sunt jurnaliştii viitorului sau viitorii strategi în comunicare şi influenceri ai business-ul din România – deciziile şi activitatea lor au o influenţă majoră atât în cadrul marilor multinaţionale cât şi în cadrul companiilor antreprenoriale locale.

Suntem mândri să fim promotori în ceea ce considerăm a fi primul proiect major de rebranding în sistemul instituţional românesc de educaţie.Pentru un învăţământ modern în jurnalism şi comunicare, noua identitate digitală exprimă adecvarea facultăţii la provocările tehnologice şi la impactul revoluţiei digitale."

Dan Podaru, prodecanul FJSC:

"Noul website şi noua identitate vizuală reprezintă un proiect complex, în care partenerii grupului de comunicare Wopa, strategi şi creativi, au venit cu soluţii care răspund nevoilor de comunicare ale FJSC.

Felicit agenţia pentru deschiderea cu care am colaborat, pentru propunerile creative şi modul exemplar în care au implementat pro bono propunerile tehnice venite din partea beneficiarului, precum şi aşteptările colectate de în ultimii ani la profesorii de comunicare din facultatea noastră."

Începând de astăzi, 16 martie, FSJC are o nouă identitate vizuală:

"Logo-ul beneficiază de un design contemporan şi care ilustrează aspectele definitorii pentru prestigioasa instituţie de invăţământ: creativitate, claritate şi transparenţa comunicării.

Spectrul de culori utilizate în declinarea acestuia, cât şi a elementelor de comunicare fizice şi digitale, este unul contemporan, inspirat din platformele digitale, pentru a încuraja apropierea studenţilor de instituţia de invăţământ", spun cei de la FJSC.

Galerie foto:

Noul site al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus