Skip to main content

VIDEO. Industria de pariuri, campanie pro vaccinare. Un buget de 100.000 de euro, cu spoturi TV pe mai multe posturi

 
VIDEO. Industria de pariuri, campanie pro vaccinare. Un buget de 100.000 de euro, cu spoturi TV pe mai multe posturi
VIDEO. Angajaţii din pariuri vor să ne convingă să ne vaccinăm. Industria de pariuri a lasat o campania pro vaccinare, cu spoturi TV, dar şi cu o componentă online şi la saloanele de jocuri. Campania se numeşte „Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm” şi este realizată de Romanian BookMakers – Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, Rombet – Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc şi Romslot – Asociaţia Organizatorilor de Sloturi. 
Publicitate
 
Primele spoturi realizate vor rula pe TV începând de miercuri, 28 aprilie. Reclamele sunt plătite şi se dau la Pro TV, Antena 1, Antena 3, Digi24, Digi Sport, Realitatea Plus şi B1 TV.
 
Mesajele pro-vaccinare sunt transmise şi pe paginile de Facebook, Instagram şi Linkedin ale companiilor membre ale asociaţiilor care finanţează campania.
 
Bugetul total al campaniei, ceea ce include spoturile TV şi materialele din online plus printurile din sălile de joc - se ridică la aproximativ 100.000 de euro.
 
În total vor fi cinci spoturi TV, dar şi testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri. De altfel, cei care îi încurajează pe români să se vaccineze anti-Covid sunt chiar angajaţii acestor industrii.
 
Printre companiile implicate în campanie se numără: Superbet, Fortuna, Casa Pariurilor, MaxBet, GameWorld, Bonus, GetsBet, WinBet, StanleyBet, MozzartBet, BaumGames, Seven, Zodiac, Plaicomixt, Admiral, Novomatic, Revital, Alfa Street, Lucky 7, Club King, CitySlots, WinBoss şi alţii.
 
”Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane  care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune.
 
În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare”, a declarat Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet.

VIDEO. Primul spot al campaniei „Jucăm responsbil. Ne vaccinăm”

 

VIDEOVIDEO. Al doilea spot al campaniei „Jucăm responsabil. Ne vaccinăm”

GALERIE FOTO. Campania pro-vaccinare a industriei de pariuri

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Or sa rămână și asta cu buza umflata, cu tot cu spoturile lor :)) a propos, spoturile sunt plătite, dar de cine, că nu se menționează ?
  • Nici că se putea găsi un ambasador mai potrivit pentru serurile experimentale ale Big Pharma.

    Ar trebui să meargă mai departe de o simplă campanie media, totuși. O tombolă cu premii constând în tigăi și în telefoane ar ajuta mult.
  • Aceste reclame puteau fi făcute mai bine de niște elevi de liceu, pe bune zici ca fac reclama la plictiseala
    Cine sta si se uita la un minut jumate cand 3 oameni vorbesc sa se afle in treaba

Trimite un comentariu

sus