Skip to main content

Învaţă să faci reclame! McCann, BootCamp pentru cei care vor să lucreze în publicitate. Cum te poţi înscrie

 
Sursa foto: Pexels
Sursa foto: Pexels

Program dezvoltat de agenţia McCann pentru cei care vor să lucreze în publicitate, mai exact pentru viitorii creativi de reclame. Numele generic: Next Star Team.

Publicitate

Într-o primă etapă, va fi un BootCamp creativ de o lună, de la 1 septembrie. Într-o etapă ulterioară, cei mai buni rămân în agenţie într-un internship plătit de trei luni.

Cum se pot înscrie doritorii în acest proiect, ce presupune, pe ce durată se desfăşoară şi ce posibilităţi oferă, în continuare.

1. Înscrieri BootCamp McCann: test de creaţie

Un test de creaţie stabileşte participanţii. Înscrierea este deschisă oricui, indiferent de background, vârstă sau calificări.

Testele vor fi jurizate de directorii de creaţie din grup.

Cei interesaţi de participare se pot înscrie în Next Star Team cu un email la adresa [email protected], de unde vor primi testul pe care trebuie să îl rezolve până pe data de 16 August

2. Derulare: o lună de BootCamp

Cine trece de faza testului intră în BootCampul creativ, timp de o lună de zile, în agenţie.

Aspiranţii creativi vor lucra cu echipele senioare şi directorii de creaţie din grup, pe briefuri dedicate, astfel încât fiecare participant să iasă cu un portofoliu la finalul bootcampului.

Ruxandra Papuc, Executive Creative Director la McCann:

Mă aştept la idei care să ne lase mască, la insighturi surprizătoare şi executii care să ne stârnească gelozia.

Cred că vine o generaţie care poate să pună toate astea la un loc, iar tot ce avem noi de făcut e să le deschidem calea către cele mai tari proiecte, de la work cu regizori de Hollywood, la campanii globale sau localele care ajung în pop culture around the world.”

3. Internship în McCann. Pe bani

După perioada de Bootcamp de o lună, cele mai bune echipe copy/art director rămân în agenţia McCann.

Adrian Rusu, Group Creative Director & Head of Art McCann:

"Prin cursurile pe care le-am avut în ultimii ani la FJSC am descoperit energia mişto pe care o au noile generaţii

Bootcamp-ul ăsta e un perfect match pentru primul lor pas în industrie. Abia aştept să văd transformarea de la „foştii mei studenţi” la „noii mei colegi”. Pe lângă proiecte mari, va fi şi mult entertainment".

Agenţia spune că pentru "câştigători", după BootCamp urmează un internship de trei luni în McCann. Plătit.

1 lună,

3 luni

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus