Skip to main content

VIDEO. O campanie Telekom, premiu la un festival internaţional. Despre pericolele online la care sunt expuşi copiii

 
VIDEO. O campanie Telekom, premiu la un festival internaţional. Despre pericolele online la care sunt expuşi copiii

Premiu la un festival internaţional pentru o campanie Telekom. Este vorba despre proiectul „Parcul Online”, semnat de agenţia Leo Burnett. 

Publicitate

Campania a obţinut Aurul la competiţia internaţională ANDY Awards 2021. Premiul este singurul câştigat de o agenţie şi de o companie din România şi Europa Centrală şi de Est la ediţia de anul acesta a festivalului, menţionează oficialii Telekom. 

„Parcul online” a fost creat pentru a promova beneficiile aplicaţiei Kaspersky Safe Kids Premium, o aplicaţie prin care copiii să fie mai protejaţi în online. 

„Având cea mai rapidă viteză de internet din Europa la cel mai mic preţ din lume, România se confruntă cu o problemă unică. Internetul este locul de joacă preferat al copiilor români pentru a învăţa, explora şi a-şi face prieteni – ceea ce, inevitabil, îi expune la pericole online. Cu toate acestea, ameninţările online sunt adesea abstracte şi greu de identificat, iar mulţi părinţi nu folosesc niciun instrument software pentru a-şi proteja copiii”, menţionează aceeaşi sursă. 

Un experiment social a fost realizat într-un parc din Bucureşti, în cadrul căruia au fost create „atracţii” speciale. Fiecare atracţie imita un pericol online – de la cyberbullying la filme porno online şi prădători digitali.

Părinţii au fost „invitaţi” la atracţii, unde au trecut prin pericolele online transpuse în lumea reală.

Andreas Elsner (director executiv comercial, Telekom Romania), despre premiu:

„Misiunea brandului nostru este să utilizeze tehnologia pentru a crea utilitate socială, abordând cele mai relevante probleme pentru români. Având în vedere importanţa tot mai mare a internetului în viaţa copiilor, cât şi pericolele pe care aceştia le pot întâmpina în mediul digital, am creat «Parcul Online», un experiment social prin care am dorit să tragem un semnal de alarmă pentru părinţii din România.

Scopul acestuia a fost de a creşte nivelul de conştientizare al acestora cu privire la pericolele online la care sunt expuşi copiii lor şi, în acelaşi timp, de a le oferi o soluţie adecvată pentru a preveni astfel de pericole şi a-şi proteja copiii

VIDEO. Videoclipul înscris în competiţie

Echipa Leo Burnett

  • Chief Creative Officer  -  Jorg Riommi CCO CEE, Vasilije Corluka CCO, Adriatic
  • Group Creative Director - Andreas Aron
  • Senior Art Director - Viorel Holovach
  • Brand Communication Director - Mihai Lucanu
  • Group Account Manger - Maria Ilea
  • Senior Account Manager - Magdanela Cernat
  • Planning Director - Corina Bratu
  • Managing Director - Diana Alexa
  • Assoc. Dir. & Chief Strategy - Victor Stroe
  • Production House - Saga Film
  • Director - Giovanni Fantoni Modena

Echipa Telekom: 

  • Chief Commercial Officer, Residential Segment, Telekom Romania: Andreas Elsner
  • Brand & Communication Strategy Director: Ruxandra Rău
  • Corporate Communications Director: Ruxandra Vodă
  • Senior Product Manager Communication and Brand Strategy: Ştefania Rusu
  • Head of Media: Ciprian Postelnicu
  • Senior Media Relations & External Communications Specialist: Cristina Iliescu
  • Design Team Lead & Product Owner: Andreea Popescu
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus