Skip to main content

LA MUNCĂ! Selly lansează un show gen Meserii Murdare. Cum se finanţează?

 
LA MUNCĂ! Selly lansează un show gen Meserii Murdare. Cum se finanţează?

Andrei Şelaru - Selly pregăteşte un nou format online. În câteva zile, urmează să lanseze "La muncă", un fel de Dirty Jobs - Meserii Murdare. Cum se finanţează, dar şi alte detalii, în continuare?

Publicitate

"La muncă" este numele formatului, care va fi disponibil online. Formatul, pe scurt: în fiecare episod, Selly, împreună cu un invitat, trece "la muncă": gunoier, spălător de geamuri la înălţime, vânzător în magazin etc.

Este un bun exerciţiu de marketing al resurselor umane, spune Selly despre proiectul care urmează să fie lansat.

"Show-ul prezinta, cu lux de amanunte, cu testimoniale, angajatii si povestea lor, cum au avansat in cariera in cadrul companiei. În fiecare episod, angajatii servesc nu doar ca ghid/mentori pentru noi, explicandu-ne ce avem de facut, ci si ca o marturie din interiorul companiei despre cat de cool este sa lucrezi acolo, ce provocari trebuiesc confruntate zi de zi in job-ul respectiv si asa mai departe."

Cum se finanţează?

Show-ul se bazează, spune Selly, pe expunerea pe canalul de youtube. Unele episoade, dar nu toate, au şi sponsori.

Andrei Sellaru - Selly, pentru Paginademedia.ro:

"În fiecare episod, noi arătăm ce presupune job-ul respectiv. Cu testimoniale de la angajaţi, care este vibe-ul în colectivul de angajaţi de acolo, interviuri cu managerii. Noi făcând jobul respectiv, este cel mai bun show-case a ceea ce presupune un job la compania respectivă.

Este un nou mod de a atrage angajaţi şi un nou mod de a face marketing de resurse umane, despre care noi credem că va fi foarte eficient, întrucât totul este la vedere, arătăm fiecare aspect al jobului respectiv. 

"Foarte important: nu încercăm să cosmetizăm jobul acolo unde nu este cazul", spune Selly. "Îi întrebăm, de exemplu, pe angajaţi, care este cea mai mare gafă pe care au făcut-o. Nu este totul roz, vrem să arătăm realitatea din spatele acestor joburi, pentru că acestea sunt adesea stigmatizate.

"Joburile acestea simple, de curier, de livrator, de angajat la salubritate sunt adeseori stigmatizate, ceea ce mi se pare o nedreptate, pentru că avem nevoie de oameni care să facem genul acesta de meserii", continuă el.

Legat de sponsori?

"Nu există un sponsor special. Sunt anumite episoade care au un sponsor în spate, de exemplu cel în care am lucrat la Kaufland. Dar în episodul în care suntem gunoieri, nu avem sponsor compania de salubritate. Nici în episodul în care suntem alpinişti utilitari.

Sunt anumite episoade branded, în care sponsorul e locul de muncă, altele non branded."

Show-ul este produs de Selly Media Network, compania lui Andrei Şelaru.

Unde se va difuza?

Andrei Şelaru - Selly:

"Primul sezon este exclusiv pe youtube. Nu este pe TV, nu este pe nicio platformă de streaming.

Pentru youtube, este un produs high-quality. Poate sezoanele următoare vor fi şi pe o platformă de streaming sau şi în altă parte. Nu cred că mai vreau să mă duc şi pe zona de TV. Mi-aş dori ca următoarele sezoane să fie pe o platformă de streaming."

Legat de finanţare?

"Momentan este finanţat de încasările din youtube şi din sponsori, în cazul unor episoade. Pentru ei este foarte important. Este o formă de marketing pentru resurse umane", a mai spus Selly.

"Scopul nostru este sa crestem awareness-ul pentru aceste job-uri, sa incurajam mai multe persoane sa aplice pentru job-urile respective, dar si sa crestem, in randul publicului larg, respectul si aprecierea pentru oamenii care fac aceste job-uri", explică el.

Primul episod "La muncă" va fi online vineri, 18 martie.

În primul episod, Selly este alpinist utilitar, iar invitatul special care lucrează împreună cu el este Dorian Popa.

În următoarul episod va fi gunoier, alături de Theo Rose şi de Costi Max.

TRAILER. Selly în noul format "La muncă"

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • asta este demult pe discovery cu acelasi titlu O fi cumparat licenta ?
  • Probabil ca a adaptat si el un format de afara pentru care nu plateste licența…
    Este clar ca este o chestie de PR, mai ales in cazul episoadelor branded, de atragere de noi salariati. Va dati seama ce impresie vor face unii care, dupa cateva saptamani de roboteala, se vor lauda ca au fost rasplatiti cu joburi de birou !

    Sper ca vom avea parte si de un episod/ episoade in care angajatul care a practicat munci inferioare va recunoaste ca a fost promovat abia dupa ce a facut treburi murdare cu șeful. Sau cu șefa !

Trimite un comentariu

sus