Skip to main content

VIDEO. Blockbuster. Bobonete, Adi Despot, Chef Bontea şi Mihai Rait, actori într-un „super” spot. Producătorii Las Fierbinţi, implicaţi. Ce agenţie a gândit totul?

 
VIDEO. Blockbuster. Bobonete, Adi Despot, Chef Bontea şi Mihai Rait, actori într-un „super” spot. Producătorii Las Fierbinţi, implicaţi. Ce agenţie a gândit totul?

VIDEO. ALL-STAR spot. Sau o reclamă "blockbuster". Ce au în comun Bobonete, Adi Despot, Chef Sorin Bontea, Mihai Rait şi producătorii Las Fierbinţi? S-au adunat cu toţii şi au lansat o nouă reclamă pentru brand-ul Tazz by eMag. 

Publicitate

De creaţie s-a ocupat agenţia Jazz Communication, cu creativul Valentin Suciu în fruntea echipei. 

Ce a ieşit?

Pe scurt, un „super” spot de şase minute, filmat în stil cinematografic, cu o distribuţie care a adunat vedete din diferite zone. Spotul a fost realizat de o numeroasă echipă, formată din oameni din agenţie, muzicieni, oameni din echipa Tazz şi, bineînţeles, actorii. 

Din spot, se remarcă decorul bogat, costumele inedite şi efectele speciale.

Reclama mizează pe mesajul „Când foamea dictează, Tazz livrează

Distribuţia este formată, printre alţii, din: 

  • Mihai Bobonete
  • Adrian Despot
  • Sorin Bontea
  • Mihai Rait
  • Ramona Crăciunescu

Filmul a fost regizat de Dragoş Buliga, regizorul Las Fierbinţi, şi a fost produs de Frame Film - cei care, de altfel, produc serialul Las Fierbinţi. 

VIDEO. Noul spot Tazz by eMag, cu Bobonete, Adi Despot şi Chef Bontea

Din partea agenţiei, la spot au lucrat:

  • Valentin Suciu
  • Andrei Ruxanda
  • Şerban Mocanu
  • Bogdan Apalaghiei
  • Luca Costea
  • Oana Oprea
  • Maria Ilie
  • Aşexandra Vestineanu
  • Irina Pencea
  • Emi Chiţu
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • In dimineața asta am avut parte de varianta radio a așa-zisei reclame "blockbuster". EUROPA FM s-a încumetat s-o dea pe post. Un "colaj" de doua-trei replici cu vocile lui Bobonete si Rait încununate apoteotic de mesajul: „Când foamea dictează, Tazz livrează” ca sa-ti dai totuși seama ca vocile apărute din senin in eter se vor o reclama si nu una la serialul "Las Fierbinți". Totul durează câteva zeci de secunde, mai puțin de un minut.
  • 6 minute ca sa spui ce? Un fel de "shaorma cu de toate" ("Benny Hill", "Kill Bill", "Nașul" ", s.a.m.d.). Si, asa cum spune si Corleone, ce televiziune isi va sacrifica timpul legal pentru publicitate (pe care oricum nu-l respecta) ca sa dea un singur spot de 6 minute care nu spune nimic?
  • prea mult, prea ca la țară..sa fie de toate. sa nu uitam ca spoturile tv trebuie sa vândă mai ales, dincolo de a câștiga la festival. Jos pălăria pentru munca depusă, e mult peste ce se face astăzi în publicitate, dar parca m-am uitat la un Las fierbinți care voia sa para Nasul combinat cu Transporter sau Nikita:) nu a reușit sa îmi transmită ca doar pe tazz găsesc orice sa comand. De remarcat Despot:) Sunt curios cum o sa fie tăiat pt tv.

Trimite un comentariu

sus