Skip to main content

TikTok, noul partener de divertisment de la Eurovision. Ce promite fanilor săi

 
Sursa foto: Unsplash
Sursa foto: Unsplash

TikTok aduce distracţia la Eurovision. A devenit noul „Partener Oficial de Divertisment” al competiţiei muzicale europene, au anunţat organizatorii.

Publicitate

Eurovision Song Contest 2022, a ajuns la cea de-a 66 ediţie şi şi-a luat un partener de divertisment pe măsură. TikTok „va sărbători muzica, artiştii, ţările, istoria şi evenimentul în sine, aducând magia Eurovision mai aproape de iubitorii de muzică din întreaga lume“, după cum se arată într-un comunicat.

Eurovision va avea loc în mai, la Torino, Italia, iar tematica de anul acesta este „Sunetul frumuseţii”.

În calitate de partener, TikTok are misiunea de a aduce fanii în culise şi de a le arăta playlist-urile şi programele speciale.

Până în acest moment, videoclipurile postate sub hashtag-ul #Eurovision au ajuns la un număr record de 3,7 miliarde de vizionări. Dintre acestea, videoclipurile cu hashtag-ul #Eurovision2021 au înregistrat peste 1,4 miliarde de vizionări doar anul trecut, mai arată sursa citată.

Utilizatorii TikTok vor crea propriul conţinut cu playlist-urile Eurovision

Uniunea Europeană de Radio şi Televiziune – organizator al concursului încă din 1956 - a confirmat că TikTok va transmite live cele două Semifinale şi Marea Finală pe canalul Eurovision. Însă acestea vor fi prezentate într-un format unic creat special pentru TikTok, ce va îmbina imagini din concurs şi din culise.

De altfel, cei care intră pe TikTok vor avea acces exclusiv la conţinutul din culise de la primele repetiţii ale artiştilor participanţi.

De asemenea, echipele TikTok din Europa vor lucra cu artiştii din ţările lor pentru promova show-urilor live de pe 10, 12 şi 14 mai.

Mai mult decât atât, utilizatorii vor putea crea şi distribui propriile videoclipuri, folosind playlist-urile cu participanţii Eurovision.

Iar contul TikTok al Eurovision va prezenta conţinut exclusiv în fiecare zi pe parcursul concursului.

Rich Waterworth, General Manager pentru Regatul Unit şi UE, TikTok:

„Suntem entuziasmaţi să aducem magia şi muzica Eurovision comunităţii noastre în acest an. TikTok este un loc al divertismentului şi ştiu că mulţi dintre creatorii noştri din toată Europa şi nu numai se vor alătura acestui moment atât de iubit al muzicii şi culturii.

Vom aduce fanilor conţinut exclusiv, îi vom lua în culise şi îi vom aduce în inima spectacolului. Abia aşteptăm să vedem cum va fi inspirată comunitatea noastră de către Eurovision anul acesta!”.

Martin Österdahl, Executive Supervisor al Eurovision Song Contest pentru EBU:

„Suntem încântaţi să facem din TikTok partenerul oficial de divertisment al Eurovision Song Contest 2022 şi vom lucra îndeaproape pentru a crea conţinut exclusivist şi captivant.

Comunitatea TikTok s-a alăturat cu entuziasm Concursului Eurovision anul trecut şi acum aşteptăm cu nerăbdare să le oferim acces fără precedent la cel mai mare eveniment muzical live din lume şi să inspirăm o nouă generaţie de fani”.

România va fi reprezentată anul acesta la Torino de WRS, artistul care a câştigat selecţia naţională. Numele lui este Andrei Ursu, are 28 de ani şi va interpreta piesa „Llamame”. Acesta a fost dansator la „Românii au talent” şi „Vocea României” şi a colaborat cu mari artişti de la noi, printre care Antonia şi Ruby, scrie Libertatea.

Ediţia din 2021 a competiţiei Eurovision a ajuns la peste 180 de milioane de telespectatori în peste 40 de pieţe, conform organizatorilor. 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus