Skip to main content

„Ziarul de Iaşi”, relansat după ce a fost preluat de Fiterman. Toni Hriţac: „Erau probleme cu o oarecare uzură de imagine în ceea ce priveşte site-ul şi printul”

 
Toni Hriţac, redector-şef Ziarul de Iaşi
Toni Hriţac, redector-şef Ziarul de Iaşi

Relansare. Ziarul de Iaşi, o publicaţie cu peste 30 de ani vechime, a fost relansată şi are o nouă identitate vizuală, după ce a fost preluată de omul de afaceri Dan Fiterman.

Publicitate

„Este o relansare la care am visat de foarte mult timp. Erau probleme cu o oarecare uzură de imagine în ceea ce priveşte site-ul şi printul”, a povestit redactorul şef Toni Hriţac, pentru Paginademedia.

Pe lângă noua identitate vizuală a Ziarului de Iaşi, au mai apărut două suplimente în format tipărit şi electronic. Este vorba despre Ziarul de Business şi Ziarul de sănătate. Cele două suplimente apar în fiecare săptămână.

„Cele două suplimente au apărut deja şi încercăm să identificăm piesele care sunt în dezvoltare. Vrem să încercăm suplimente din diverse domenii cum ar fi auto, IT, construcţii şi zona de food.

Sperăm că o să ne iasă. Trebuie să fim atenţi la to ce se întâmplă în jurul nostru”, a mai spus Toni Hriţac pentru Paginademedia.

Ce conţin cele două suplimente?

Ziarul de Business are în prim plan toate ştirile din business, pe care le comunică prin analize economice şi financiare. 

Ziarul de sănătate are un conţinut centrat pe educaţia pentru sănătate şi modul în care sistemul de sănătate se dezvoltă şi îşi exprimă impactul în viaţa comunităţii: de la cazuri medicale în premieră la interviuri cu personalităţi din domeniul sănătăţii şi analiza detaliată a realităţii din domeniu.

20 de minute, un nou produs video

20 de minute este unul dintre cele mai noi produse video „Ziarul de Iaşi”, creat pentru a dezbate cele mai importante subiecte ale comunităţii.

„În cadrul acestui produs video încercăm să sintetizăm în 20 d eminutecele mai importante probleme din comunitatea locală. 20 de minute este angajamentul nostru clar şi definitiv de a păstra jurnalismul de calitate la nivel local. Calitatea înseamnă încredere, seriozitate”, a mai completat Toni Hriţac.

Dan Fiterman, proprietar Ziarul de Iaşi:

„Presa construită pe valori autentice este indispensabilă pentru o societate sănătoasă. Nevoia de sănătate a informaţiei este fundamentul care stă la baza vieţii noastre sociale.

Este motorul care justifică existenţa media. În pas cu realităţile sociale în continuă schimbare, Ziarul de Iaşi îşi consolidează poziţia de lider al presei ieşene şi al comunităţii şi îşi menţine independenţa editorială.

Ziarul de Iaşi este un sistem de informare onest şi amplu, aflat într-un proces de dezvoltare continuă prin produse editoriale noi şi extinderea conţinutului adresat tuturor tipurilor şi vârstelor de cititori.”

Despre Ziarul de Iaşi

Lider al presei regionale, „Ziarul de Iaşi” apare neîntrerupt începând cu 27 mai 1991 şi are un număr de peste 900.000 cititori ai ediţiei print şi online lunar.

Citeşte şi: „Ziarul de Iaşi” are un nou patron, omul de afaceri Dan Fiterman

 
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus