Skip to main content

A treia semifinală Românii au talent: Pro TV a fost pe primul loc, cu cea mai puțin urmărită ediție din sezon

 

Romanii au talent Umbre

Publicitate

AUDIENȚE. A treia semifinală Românii au talent a menținut Pro TV pe prima poziție în audiențe, chiar dacă a fost cea mai puțin vizionată din acest sezon. Audiența emisiunii de aseară a fost cu câteva sute de mii de telespectatori mai mică decât săptămâna trecută.

Pe intervalul emisiunii, și celelalte posturi au avut cifre mai mici decât săptămâna trecută.

La nivel național și la orașe, audiența emisiunii de pe Pro TV a fost de trei-patru ori mai mare decât următorul clasat pe interval, Kanal D. Diferența a fost mai mare pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară:

 NAȚIONAL. Emisiunea Românii au talent a fost urmărită, la nivelul întregii țări, de aproape 2,7 milioane de români pe minut (față de 3,1 milioane săptămâna trecută).

Pe intervalul emisiunii, locul următor a fost al postului Kanal D, cu aproape 770.000 de persoane (postul turcesc avea un milion săptămâna trecută).

Pe a treia poziție la nivel național a fost Antena 1, cu 463.000 de persoane.

URBAN. La orașe, semifinala de pe Pro TV a fost urmărită de 1,36 milioane de telespectatori pe minut (săptămâna trecută erau 1,6 milioane). A urmat Kanal D, cu 450.000 de orășeni, și Antena 1, cu 265.000.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, distanța dintre Pro TV  și locul următor este mai mare: 770.000 de telespectatori la Românii au talent, față de 170.000 laKanal D.

 

Audiența posturilor TV vineri, 25 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.20), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.687.000 14.5 34.7
2 Kanal D 766.000 4.1 9.9
3 Antena 1 463.000 2.5 6.0
4 TVR 1 444.000 2.4 5.7
5 Antena 3 305.000 1.6 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 25 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.357.000 13.4 31.5
2 Kanal D 448.000 4.4 10.4
3 Antena 1 275.000 2.7 6.4
4 Antena 3 211.000 2.1 4.9
5 TVR 1 207.000 2.0 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 25 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 770.000 15.1 37.8
2 Kanal D 172.000 3.4 8.5
3 Antena 1 166.000 3.3 8.1
4 Prima TV 105.000 2.1 5.2
5 TVR 1 59.000 1.2 2.9

 Vezi audiența celei de-a doua semifinale live, de săptămâna trecută, AICI

 Vezi audiența primei semifinale live, AICI

 Vezi audiența ediției a opta AICI

 Vezi audiența ediției a șaptea AICI

 Vezi audiența ediției a șasea AICI

Vezi audiența ediției a cincea AICI.

Vezi audiența ediției a patra, AICI.

Vezi audiența ediției a treia, AICI.

Vezi audiența emisiunii la ediția a doua, AICI.

Vezi audiențele emisiunii primei ediții a sezonului, AICI.

Citiți care au fost audiențele tuturor sezoanele Românii au talent, ediție cu ediție, AICI.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @paginademedia, Verificati cifrele! posibil sa fie ceva gresit. Comunicatul ProTV spune ca show-ul romaniiautalent difuzat in intervalul 20.29 - 00.20, a obtinut 17.2 rating cu 38,9% share, pe commercial, si 15.6 rating pe urban.
  • de ce nu face-ti un interviu mai larg cu lucia antal sau cu noul boss
    ar fi interesant ce spun mai ales acum ca sa apropie toamna
    despre juriul de la vocea noi emisiuni??!

Trimite un comentariu