Skip to main content

Audienţa Românii au talent. Cum s-a descurcat Suleyman la bătaie cu show-ul de pe Pro TV

 

Romanii-au-talent-sez-2 AUDIENŢE. Show-ul Românii au talent şi-a păstrat o distanţă considerabilă faţă de următorul clasat şi la cea de-a cincea ediţie.

Publicitate

Emisiunea de pe Pro TV a avut cifre de aproape patru ori mai mari decât Kanal D, ocupantul locului doi în topul audienţelor de la nivel naţional.

Pentru a doua săptămână la rând, Suleyman a ţinut postul turcesc pe a doua poziţie. Atunci când serialul Suleyman Magnificul nu era difuzat vinerea, postul deţinut de trustul Dogan ocupa o poziţie mult mai slabă în clasament, iar Pro TV avea cifre de peste 15 ori mai mari decât Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele de aseară ale show-ului Românii au talent, dar şi ce s-a întâmplat pe intervalul de intersecţie cu Suleyman Magnificul.

Pentru început, audienţele emisiunii Românii au talent:

NAŢIONAL: Pro TV rămâne lider detaşat şi cu ediţia din această săptămână la nivel naţional. Emisiunea de talent de pe Pro TV a fost urmărită aseară de 4,5 milioane de telespectatori de la nivelul întregii ţări. Pe locul doi, cu peste 1,1 milioane, a fost Kanal D, televiziune care a ocupat această poziţie datorită serialului Suleyman Magnificul, cu care s-a intersectat circa o oră şi jumătate. De remarcat este poziţia TVR 1, care a reuşit performaţa de a ocupa locul trei cu emisiunea O dată-n viaţă, în care a fost invitată Mihaela Rădulescu. Postul public a devansat Antena 1, emisiunea Iulianei Tudor fiind urmărită de aproape 460.000 de telespectatori.

 

URBAN: La oraşe, show-ul de pe Pro TV s-a apropiat de 2,4 milioane de telespectatori, în medie, pe minut. Kanal D a ocupat locul al doilea şi în privinţa publicului din mediul urban, fiind urmărit de 707.000 de persoane. La nivel urban, al treilea cel mai urmărit post n-a mai fost TVR 1, ci Antena 1, care a difuzat filmul "Piraţii din Caraibe: La capătul lumii", la care s-au uitat 247.000 de orăşeni.

 

COMERCIAL: Pe publicul comercial, Românii au talent a avut peste 1,3 milioane de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Pe intervalul show-ului, Kanal D era urmărit de doar 256.000 de persoane din target-ul comercial.

Audienţa posturilor TV vineri, 21 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg % Share%
Pro TV 4.542.000 24,6 44,3
Kanal D 1.155.000 6,2 11,3
TVR 1 458.000 2,5 4,5
Antena 1 425.000 2,3 4,1
National TV 361.000 2 3,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 21 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:

URBAN NR PERSOANE Rtg % Share%
Pro TV 2.379.000 23,6 43,6
Kanal D 707.000 7 13
Antena 1 247.000 2,4 4,5
Antena 3 238.000 2,4 4,4
National TV 172.000 1,7 3,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 21 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL NR PERSOANE Rtg % Share%
Pro TV 1.355.000 26,4 55,4
Kanal D 256.000 5 10,4
Antena 1 156.000 3 6,4

Ce s-a întâmplat pe intersecţia Românii au talent - Suleyman Magnificul

Pe intervalul orar de intersecţie al serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent, Kanal D a ocupat tot locul doi, la fel ca săptămâna trecută.

Televiziunea trustului Dogan a fost urmărită, pe durata serialului Suleyman Magnificul, de peste 1,4 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Kanal D a ocupat poziţia secundă pe toate cele trei segmente de public, situându-se înaintea postului Antena 1.

Audienţa pe intersecţia serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 - 22.15), la nivel NAŢIONAL  

Nr persoane Rtg% Share
Pro TV 4.474.000 24.2 42.0
Kanal D 1.418.000 7.7 13.3
Antena 1 466.000 2.5 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa pe intersecţia serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 - 22.15), la nivel URBAN

URBAN Nr persoane Rtg% Share
Pro TV 2.250.000 22.3 40.5
Kanal D 880.000 8.7 15.8
Antena 1 265.000 2.6 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa pe intersecţia serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 - 22.15), la nivel COMERCIAL

Nr persoane Rtg% Share
Pro TV 1.286.000 25.1 52.5
Kanal D 306.000 6.0 12.5
Antena 1 163.000 3.2 6.6

Vezi audienţa emisiunii Românii au talent de săptămâna trecută, AICI.

Vezi audienţa ediţiei a patra, AICI.

Vezi audienţa ediţiei a treia, AICI.

Vezi audienţa emisiunii la ediţia a doua, AICI.

Vezi audienţele emisiunii primei ediţii a sezonului, AICI.

Citiţi care au fost audienţele tuturor sezoanele Românii au talent, ediţie cu ediţie, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Daca prin mizerii te referi la "Rromanii au ghiorlan", atunci ai un +1 din partea mea. If not, atunci nu stiu ce inseamna "calitate" pentru tine...
  • Adevarul e ca la tine in telecomanda stateau toate punctele de rating ale postului Kanal-D... Ciudat ca, in ciuda faptului ca tu nu te uiti la ei, ei au audiente, nu? O fi vreo conspiratie la mijloc, aliens maybe...
  • @jaja Poate esti tu mai competent... Pentru tine ce inseamna performanta? Tot ce nu e locul 1 inseamna fraieri? Cat despre serialele idioate, prosti mai mari ca "actorii" din mizeriile de productii MediaPro nu sunt decat aia care se si uita la ele.
    @pixel Asa-i ca ti-ai dori sa le interzici, comunist mic ce esti tu? N-ai telecomanda? Mai bine sa se uite lumea la "Bobo" cum mai da o flegma printre dinti, sau la Andra si labagiii aia cum ii chinuie pe ei talentul.
  • Dovada ca romanii inca se uita la mizerii..In detrimentul unor emisiuni de calitate.
  • Nu am acest Kanal D in lista,nu inteleg cum ajunge pe locul 2 in audiente.
  • bravo protv si kanal d. Acum au o promovare intensa la europafm pentru filmul feriha.
  • Și mulți cântau la prohodul Pro-ului, că moare pro-ul. S-a mai zis asta la plecarea lui Teo că moare pro-ul - a "murit" Teo. Cu Vacanta mare la fel. Acu că a plecat Sârbu - gata, moare Pro-ul. Dar Pro este un brand mult prea puternic și orice rahat dai pe post faci audiență, pentru că e Pro, că e făcut profi. Dacă Suleyman era pe Pro tot Pro-ul era pe primul loc, cu aceleasi audiențe.
  • Antena 1 ar trebui sa-l angajeje pe Stelica Tanase, ca sa-o creasca si pe ea putin in audiente.
  • vad ca acum nu mai e o batalie antena 1-pro tv pentru locul 1....ci mai mult o batalie intre antena 1 si kanal d pentru locul 2.
  • pentru ce bravo?
    locul 2 e un nou loc 1 sau ce?Si mai ales ca ei au ajuns acolo cu niste seriale idioate.

Trimite un comentariu

sus