Skip to main content

Concurență puternică la prima semifinală Românii au talent: Suleyman, meci cu Steaua și O dată-n viață. Cifrele show-ului

 

Romanii au talent 1 martie 2014

Publicitate

AUDIENȚE. Românii au talent a avut, la prima semifinală în direct, cea mai mare concurență din acest sezon. Show-ul s-a intersectat cu serialul Suleyman Magnificul (Kanal D), cu meciul Steaua - Vaslui (Antena 1) și cu emisiunea O dată-n viață (TVR 1).

Prima semifininală în direct Românii au talent a fost văzută, pe toată durata, de aproape 3,7 milioane de români. Pro TV a fost, de departe, pe prima poziție în clasament dar audiența emisiunii a fost mai scăzută în comparație cu preselecțiile. De notat că semifinala în direct a fost cu aproape o oră și jumătate mai lungă decât preselecțiile (s-a încheiat după miezul nopții).

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele primei ediții live din acest sezon, dar și ce s-a întâmplat pe intersecția cu Suleyman Magnificul, serial care este încă la distanță de show-ul de pe Pro TV, dar care a mai recuperat teren.

 NAȚIONAL. Românii au talent a fost urmărită, în fiecare minut, de 3,6 milioane de români. Pe locul următor a fost Kanal D, cu 910.000 de telespectatori și, la mică distanță,

Antena 1, cu aproape 900.000 de persoane pe post.

Vârf național: 5.376.000 de telespectatori, la ora 22.37

URBAN. Show-ul de pe Pro TV a avut la orașe aproape 1,8 milioane de telespectatori pe minut. Pe tronsonul emisiunii, Kanal D atrăgea 560.000 de orășeni, iar Antena 1, 500.000.

Vârf urban: 2.654.000 de persoane, la 22.40

COMERCIAL. În cele aproape patru ore de emisie, Românii au talent a fost urmărit de peste un milion de persoane între 18 și 49 de ani pe minut. Pe targetul comercial, a urmat Antena 1, cu aproap 220.000 de telespectatori din acest segment și Kanal D, cu până în 200.000.

Audiența posturilor TV vineri, 11 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.15), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 3.664.000 19.8 38.4
2 Kanal D 910.000 4.9 9.5
3 Antena 1 874.000 4.7 9.2
4 TVR 1 457.000 2.5 4.8
5 Prima TV 363.000 2.0 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 11 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.760.000 17.4 34.4
2 Kanal D 557.000 5.5 10.9
3 Antena 1 500.000 5.0 9.8
4 Antena 3 198.000 2.0 3.9
5 Prima TV 191.000 1.9 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 11 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.011.000 20.0 44.4
2 Antena 1 219.000 4.3 9.6
3 Kanal D 193.000 3.8 8.5
4 Prima TV 108.000 2.1 4.7
5 National TV 53.000 1.0 2.3

Intersecția Românii au talent - Suleyman Magnificul (20.30 - 22.15)

La prima semifinală Românii au talent, Suleyman a mai recuperat din diferența de audiență, în comparație cu săptămâna trecută.

- la nivel național, pe intersecția cu Românii au talent, Suleyman a fost văzut de peste 1,7 milioane de români pe minut, cu 200.000 mai mulți decât săptămâna trecută.

Suleyman fost după Pro TV, care avea în plus peste două milioane de români în fiecare minut. Săptămâna trecută, Pro TV avea în plus, în fața lui Suleyman, aproape trei milioane de români.

- Suleyman a recuperat și pe publicul urban. Pe intersecția cu Românii au talent (interval pe care show-ul a avut aroape 1,7 milioane de orășeni), Suleyman a fost urmărit de 1,05 milioane de români,

Săptămâna trecută, la orașe, Pro TV avea pe intervalul lui Suleyman peste două milioane de oameni, în timp ce serialul nu atingea un milion.

- Dacă la nivel național și la orașe serialul turcesc a mai recuperat rating, pe segmentul comercial rămâne mult în urma Pro TV: 350.000 de persoane între 18 și 49 de ani, aproape de trei ori mai puțin decât Românii au talent.

Audiența pe intersecția serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 – 22.15), vineri, 11 aprilie, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 3.786.000 20.5 33.3
Kanal D 1.728.000 9.3 15.2
Antena 1 1.114.000 6.0 9.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența pe intersecția serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 – 22.15), vineri, 11 aprilie, la nivel URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 1.693.000 16.8 29.2
Kanal D 1.055.000 10.4 18.2
Antena 1 622.000 6.2 10.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența pe intersecția serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 – 22.15), vineri, 11 aprilie, la nivel COMERCIAL

COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 963.000 19.1 39.3
Kanal D 349.000 6.9 14.2
Antena 1 266.000 5.3 10.8

 Vezi audiența ediției de săptămâna trecută AICI

 Vezi audiența ediției de șaptea trecută AICI

 Vezi audiența ediției a șasea AICI

Vezi audiența ediției a cincea AICI.

Vezi audiența ediției a patra, AICI.

Vezi audiența ediției a treia, AICI.

Vezi audiența emisiunii la ediția a doua, AICI.

Vezi audiențele emisiunii primei ediții a sezonului, AICI.

Citiți care au fost audiențele tuturor sezoanele Românii au talent, ediție cu ediție, AICI.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Haios e că toată lumea cântă prohodul ProTV-ului, iar ei fac audiențe tot mai mari. Nu moare ProTV-ul așa ușor. Vaa muri doar dacă CME-ul va vrea asta. În rest, Antenele pot să se dea și peste cap
  • Pe logica asta ca Dolce Sport a luat din audienta Antenei putem spune si ca Suleyman a luat gospodinele de la Romanii au talent :)).Ce analiza e asta ?
  • Nu asta este problema...transmiterea meciului si de catre DolceSport a luat celor de la A 1 numarul de telespectatori care le-ar fi permis sa ocupe pozitia a 2-a...in plus, multa lume a preferat sa urmareasca meciul in format HD la DolceSport.
  • lasa ca nu sunt mai buni nici cei de pe prost teve,cu al lor mocanu care zbiara,chiar daca meciul e plictisitor si nu are nici un farmec.
  • Cu asemenea comentatori, practic Antena 1 si-a asigurat esecul audientelor. Efectiv, erau imposibil de suportat cele doua voci pitigaiate si incoerente.

Trimite un comentariu