Skip to main content

Românii au talent, ultimele preselecții: aproape 4,3 milioane de români s-au uitat la emisiune

 

Romanii au talent juriu 2013

Publicitate

AUDIENȚE. Ultima ediție cu preselecțiile Românii au talent a menținut Pro TV pe prima poziție în topurile de audiențe. Pe intervalul emisiunii, Pro TV a avut audiențe de câteva ori mai mari decât locul doi, Kanal D. Postul turcesc s-a menținut pe locul doi datorită lui Suleyman, serial cu care Românii au talent s-a intersectat aproape două ore.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele show-ului Românii au talent, dar  și intersecția cu Suleyman Magnificul.

 

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Românii au talent a fost văzută, în fiecare minut, de 4,3 milioane de persoane . Audiența Pro TV a fost de patru ori mai mare decât ratingul Kanal D, locul doi pe național, cu aproape 1,1 milioane de persoane.

A urmat, la distanță, Antena 1, cu 500.000 de telespectatori.

Vârf național: 5.347.000 de telespectatori, la ora 22.22

URBAN. La orașe, show-ul de pe Pro TV a avut aproape 2,2 milioane de telespectatori pe minut. Pe tronsonul emisiunii, la Kanal D se uitau 690.000 de orășeni.

Antena 1, locul trei, a avut până în 300.000 de privitori la nivel urban.

Vârf urban: 2.781.000 de persoane, la 22.22

COMERCIAL. Targetul comercial a adus emisiunii Românii au talent o medie de aproape 1,3 milioane de persoane. Pe segmentul între 18 și 49 de ani este cea mai mare diferență între Pro TV și Kanal D: Românii au talent a avut de aproape șase ori mai mulți telespectatori din acest segment decât postul turcesc, care atrăgea puțin peste 250.000 de persoane din această zonă.

Audiența posturilor TV vineri, 4 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 4.261.000 23.0 44.0
2 Kanal D 1.095.000 5.9 11.3
3 Antena 1 503.000 2.7 5.2
4 TVR 1 408.000 2.2 4.2
5 Antena 3 345.000 1.9 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 4 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.196.000 21.7 41.4
2 Kanal D 687.000 6.8 13.0
3 Antena 1 293.000 2.9 5.5
4 Antena 3 252.000 2.5 4.7
5 National TV 187.000 1.9 3.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 4 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.269.000 24.9 53.6
2 Kanal D 255.000 5.0 10.8
3 Antena 1 138.000 2.7 5.8
4 National TV 80.000 1.6 3.4
5 Prima TV 44.000 0.9 1.9

Intersecția Românii au talent - Suleyman Magnificul (20.30 - 22.15)

Serialul Suleyman Magnificul s-a intersectat cu Românii au talent aproape două ore. Ce s-a întâmplat pe interval?

- Ca și săptămâna trecută, serialul turcesc a fost pe locul al doilea, pe toate targeturile: la nivel național, la orașe și pe segmentul comercial. La bătaie directă cu Românii au talent, Suleyman a atras 1,5 milioane de români (față de 4,2 milioane la Pro TV), dintre care aproape 950 de la orașe (Românii au talent avea aproape 2,1 milioane).

- Pe publicul comercial, target unde Kanal D este mult  cifra a fost foarte aproape de săptămâna trecută - 336.000 de persoane.

Audiența pe intersecția serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 – 22.15), vineri, 4 aprilie, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 4.191.000 22.7 40.9
Kanal D 1.522.000 8.2 14.8
Antena 1 562.000 3.0 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența pe intersecția serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 – 22.15), vineri, 4 aprilie, la nivel URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 2.099.000 20.8 38.2
Kanal D 942.000 9.3 17.2
Antena 1 321.000 3.2 5.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența pe intersecția serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 – 22.15), vineri, 4 aprilie, la nivel COMERCIAL

COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 1.203.000 23.6 50.8
Kanal D 336.000 6.6 14.2
Antena 1 149.000 2.9 6.3

 Vezi audiența ediției de săptămâna trecută AICI

 Vezi audiența ediției a șasea AICI

Vezi audiența ediției a cincea AICI.

Vezi audiența ediției a patra, AICI.

Vezi audiența ediției a treia, AICI.

Vezi audiența emisiunii la ediția a doua, AICI.

Vezi audiențele emisiunii primei ediții a sezonului, AICI.

Citiți care au fost audiențele tuturor sezoanele Românii au talent, ediție cu ediție, AICI.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • andi moiescu asta ce e mai cu capul pe umeri acolo. in rest lasa de dorit tot ce are legatura cu emisiunea asta. isi bat joc de oameni, promoveaza numai penibilitati si profita de naivitatea unora pentru a face audienta. chiar foarte frumoasa emisiunea asta
  • Asta e statistica..care se studiaza ani buni, ar fi imposibil sa fie intrebati toti cei 21 mil de romani in fiecare zi la ce se uita pe TV.
  • Corect...a dori sa existe transparenta...si sa fie masurate si antenele DTH, ptr ca peste un milion de romani au sistem DTH insa ei nu apar nicaieri in audiente.
  • de cand am aflat ca in 2009 erau 1320 de people meter la 21 de milioane de romani, de cate ori vad audientele ma umfla rasul! :) nu, pe bune, 1320 de gospodarii nu au cum sa reprezinte 21 de milioane de romani! daca imparti 21.000.000 la 1320 rezulta 15.910( aproximativ) cum sa cred eu ca o gospodarie, in care niste oameni belesc ochii la dragusanca, este reprezentativa pentru 15.910 romani? nu cunosc, in lumea mea reala si virtuala(fb) niciun om care sa aiba people meter in casa, deci cine sunt oamenii care fac audientele unor televiziuni? pe mine si pe cei ca mine cine-i reprezinta in audiente? de cate ori citesc "cateva milioane s-au uitat la televiziunea x sau y" cifra 1320 imi apare in fata si am imaginea unei familii obosite care-si vede de treburile ei in timp ce televizorul bate pa in piua pe un post etern intepenit. eu vrea sa aflu cine are people meter in casa si cate people meter sunt la ora actuala montate in casele romanilor!
  • Aaaaaa, frustrarea doare??? AMR 3 zile!! Sa va vad apoi postaci Felixieni pe unde mai scoateti capul?
  • A inceput sa devina o obisnuinta sa vedem analize media intre Protv si Kanal D? Inteleg ca ,din 7 zile, Antena 1 nu este NICIODATA pe primul loc iar locul 2......luni NU, marti NU, joi NU, vineri EXCLUS !! Deci nu prinde niciodata primul loc iar in 4 zile din 7 nu e nici macar pe doi!! La ce isi mai spun Antena 1? Corect ar fi Antena 3 dar ala e luat deci ramane 4????

Trimite un comentariu