Skip to main content

Scade interesul pentru galele Românii au talent: trei milioane audiență, aproape la jumătate față de recordul sezonului. Pro TV rămâne pe primul loc

 

Romanii au talent semifinala 2014

Publicitate

AUDIENȚE. Interesul față de semifinalele în direct Românii au talent scade, în comparație cu preselecțiile show-ului, o tendință observată și în sezoanele trecute ale emisiunii. A doua semifinală, de aseară, a avut o medie de trei milioane de telespectatori pe minut.

Pro TV a fost pe prima poziție în clasament, dar cifra de audiență este aproape la jumătate față de recordul sezonului: peste 5,7 milioane de telespectatori în preselecții, la ediția din 5 martie.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară:

 NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Românii au talent a avut o audiență medie de aproape 3,1 milioane de români pe minu. Pe intervalul show-ului, a urmat Kanal D, cu un milion de telespectatori pe minut. Audiența postului turcesc se datorează serialului Suleyman Magnificul, cu care Românii au talent s-a intersectat în intervalul 20.30-22.15.

Pe a treia poziție la nivel național a fost Antena 1, cu 650.000 de persoane.

De notat că săptămâna trecută, cu meciul Steaua-Vaslui, Antena 1 se apropia de 900.000 de persoane.

URBAN. La nivel urban, show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de 1,6 milioane de telespectatori pe minut. A urmat Kanal D, cu 630.000 de orășeini, și Antena 1, cu 352.000.

COMERCIAL. Pro TV se păstrează la distanță de locurile următoare pe acest target: audiența show-ului de aseară a fost de peste patru ori mai mare în comparație cu locuriloe doi-trei. Din publicul Românii au talent, aproape 900.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani, față de 220.000 la Antena 1 și Kanal D.

Și pe acest target este o scădere, în comparație cu preselecțiile: media pe targetul comercial era de peste un milion și jumătate de telespectatori la Românii au talent.

Audiența posturilor TV vineri, 18 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.15), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 3.094.000 16.7 35.8
2 Kanal D 1.001.000 5.4 11.6
3 Antena 1 649.000 3.5 7.5
4 Antena 3 403.000 2.2 4.7
5 National TV 245.000 1.3 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 18 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.571.000 15.6 33.5
2 Kanal D 627.000 6.2 13.4
3 Antena 1 352.000 3.5 7.5
4 Antena 3 257.000 2.5 5.5
5 National TV 124.000 1.2 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 18 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 873.000 17.2 41.5
2 Antena 1 216.000 4.3 10.3
3 Kanal D 216.000 4.2 10.2
4 National TV 50.000 1.0 2.4
5 Antena 3 45.000 0.9 2.2

 Vezi audiența primei semifinale live, de săptămâna trecută AICI

 Vezi audiența ediției a opta AICI

 Vezi audiența ediției a șaptea AICI

 Vezi audiența ediției a șasea AICI

Vezi audiența ediției a cincea AICI.

Vezi audiența ediției a patra, AICI.

Vezi audiența ediției a treia, AICI.

Vezi audiența emisiunii la ediția a doua, AICI.

Vezi audiențele emisiunii primei ediții a sezonului, AICI.

Citiți care au fost audiențele tuturor sezoanele Românii au talent, ediție cu ediție, AICI.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • da...asa este...sunt multi circari ori dansatori profesionisti...trupe si tot felul de ansambluri folclorice. cred ca, pe viitor, ar trebui refacut regulamentul de participare - fara profesionisti, dansatorii si cantautorii ar trebui limitat- doar cazurile deosebite de copii talentati ar trebui acceptate.
  • Ca sa ajungi number one trebuie sa oferi altceva...iar Antenele nu ofera altceva, nici filme noi si bune, nici divertisment care sa rupa gura lumii...si , nu uita, Antenele nu se vad pe cele aproape un milion de antene DTH ale RSD@RDS, deci probleme multe sunt...
  • Pai normal ca a scazut in audiente. Prima editie a fost chiar interesant, dar de cand au inceput sa apara toti penibilii... Plus ca mie genul "trupele de dans" sau "corurile" nu au ce cauta la asa o emisiune.
  • de cand cu plecarea lui sarbu, pro tv se duce din ce in ce mai jos din toate punctele de vedere. in curand antenele vor trece pe locul 1
  • Nimeni nu te obliga sa urmareste filmele Pro tv...atita vreme cit exista atitea canale cu filme de arta...atita vreme cita exista HBO...
  • ProTV e de multi ani un post penibil.
    Ma mir insa ca lumea isi da seama abia acum.
    Nu-mi amintesc cand am vazut ultimul film bun, nou, la postul asta de doi lei.
  • Cum era de asteptat, audienta a scazut, la fel ca in sezonul precedent, insa Pro tv ramine nr 1. Pe mine ma surprinde ca ei se compara cu al doilea clasat in audiente, insa nu cu al doilea de pe national - Kanal D - ci cu al doilea de pe comercial - Antena 1 - despre care sustine ca este al doilea post de televiziune clasat in audiente...cu alte cuvinte, totdeauna, se compara cu cine le convine...adica doar cu Antena 1.
  • foarte slab aseara, oamenii deja ii cunosc pe concurenti, si stiu ce pot face, la inceput era misteru ala ca nu stiai cine vine si cu ce "talent"

Trimite un comentariu