Skip to main content

SURPRIZA LUNII. Te cunosc de undeva, cea mai urmărită emisiune de divertisment. Acces Direct, cifre mai mari decât Vocea României

 

copyright Gabriela Arsenie-Antena1_300914_Ed 12_0044
copyright Gabriela Arsenie - Antena1

Publicitate

AUDIENȚE DIVERTISMENT. Show-ul Te cunosc de undeva a condus topul divertismentului în luna noiembrie, o premieră pentru Antena 1, când în plin sezon de toamnă, lider era Vocea României. Emisiunea de pe Antena 1 a fost aproape la egalitate cu producția de miercuri difuzată de Pro TV, Visuri la cheie.

În schimb, show-ul Pro TV Vocea României a ajuns pe locul cinci în topul audiențelor la categoria emisiuni de divertisment, în luna noiembrie.

Paginademedia.ro prezintă topul audiențelor emisiunilor de divertisment în luna noiembrie:

Te cunosc de undeva, emisiunea difuzată sâmbăta de Antena 1, a fost cea mai urmărită producție de divertisment a lunii noiembrie, având o audiență medie de 915.000 de persoane pe ediție, la nivel urban.

Producția este urmată la mică distanță de Visuri la cheie, de pe Pro TV, urmărită de 911.000 de orășeni, pe ediție.

De remarcat că, față de luna octombrie, audiența Te cunosc de undeva a rămas aproape aceeași, însă Vocea României a avut o scădere puternică. Dacă în octombrie show-ul a înregistrat 1,1 milioane de telespectatori pe ediție, în noiembrie show-ul a coborât pe locul cinci, cu o medie de 758.000 de telespectatori. Scăderea s-a produs după încheierea audițiilor și începerea duelurilor și a show-urilor live.

Nici X Factor nu a stat mai bine în audiențe. Show-ul de pe Antena 1 a ajuns pe locul șapte în audiențe, cu o medie de 681.000 de persoane. Emisiunea a pierdut 170.000 de telespectatori față de octombrie.

O lovitură puternică în audiența celor două emisiuni difuzate vinerea, Vocea și X Factor, a dat-o meciul României cu Irlanda de Nord, difuzat pe 15 noiembrie, care a făcut din TVR 1 lider de audiență, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Tabloidele, la putere. Acces Direct, ascensiune puternică

Acces Direct, emisiunea-tabloid a Antenei 1, a avut o creștere puternică în luna noiembrie. Producția prezentată de Simona Gherghe a urcat pe locul patru în topul general al divertismentului, depășind Vocea României (aflată pe locul cinci) și chiar NextStar și X Factor, de pe Antena 1.

Acces Direct, emisiune cu o durată de două ore, a avut o medie de 787.000 de telespectatori pe ediție, o creștere de 130.000 de persoane față de octombrie. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat spre sfârșitul lunii trecute și un record de audiență, aproape două milioane de telespectatori din întreaga țară, dintre care puțin peste un milion erau de la orașe, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Creșteri în audiență s-au simțit și la emisiunea lui Măruță, de pe Pro TV. Emisiunea La Măruță a avut luna trecută o medie de 661.000 de persoane pe ediție. Producția a câștigat aproape 140.000 de persoane față de luna octombrie.

Pe segmentul tabloidelor de noapte, Wow Biz a avut audiențe medii pe ediție mai mari decât Un show păcătos. Emisiunea lui Mădălin Ionescu de pe Kanal D a atras luna trecută o medie de 276.000 de persoane pe ediție. Pe de altă parte, Un show păcătos a avut o medie de 267.000 de privitori. De menționat că cele două emisiuni concurente nu se intersectează pe întreaga durată.

Cifre sub media stației la Hell`s Kitchen, Dansează printre stele și  Serviciul Român de Comedie

Cele două emisiuni produse de Mona Segall la Antena 1, Hell`s Kitchen și Dansează printre stele, precum și Serviciul Român de Comedie s-au clasat sub media stației, în prime-time (cifrele lunii noiembrie, AICI).

Hell`s Kitchen a avut o medie de 466.000 de orășeni pe ediție, în timp ce Dansează printre stele, ajuns la final în noiembrie, a avut o medie de 400.000 de persoane, din mediul urban.

Serviciul Român de Comedie, emisiune scoasă de asemenea din grila Antenei 1, a avut o medie de 375.000 de privitori (de menționat că ultima ediție a emisiunii Servicul Român de Comedie a fost difuzată de la ora 22.00).

Audiența emisiunilor de divertisment în luna NOIEMBRIE, la nivel urban:

  Emisiune   Post TV   Nr persoane   RTG%  
1 Te cunosc de undeva (sezon VI) Antena 1 915.000 9,1
2 Visuri la cheie Pro TV 911.000 9,1
3 MasterChef Pro TV 852.000 8,5
4 Acces Direct Antena 1 787.000 7,8
5 Vocea Romniei Pro TV 758.000 7,5
6 Next Star (sezonul VI) Antena 1 735.000 7,3
7 X Factor Antena 1 681.000 6,7
8 La Maruta Pro TV 661.000 6,6
9 Ochii din umbra Kanal D 585.000 5,8
10 Mireasa pentru fiul meu - exit show Antena 1 467.000 4,6
11 Hell’`s Kitchen - Iadul Bucatarilor Antena 1 466.000 4,6
12 Danseaza printre stele Antena 1 403.000 4,0
13 Schimb de mame Prima TV 395.000 4,0
14 Superbingo Metropolis Antena 1 380.000 3,8
15 SRC: Fun Factory Antena 1 375.000 3,7
16 Te vreau langa mine Kanal D 330.000 3,3
17 Wow Biz Kanal D 276.000 2,7
18 Paparazzi Kanal D 276.000 2,7
19 Mireasa pentru fiul meu - dupa amiaza Antena 1 268.000 2,7
20 Un show pacatos Antena 1 267.000 2,7
21 O data-n viata TVR 1 249.000 2,5
22 Mireasa pentru fiul meu - dimineata Antena 1 226.000 2,3
23 Iubire interzisa National TV 217.000 2,2
24 Norocul bate la usa Kanal D 215.000 2,1
25 Cireasa de pe tort Prima TV 211.000 2,1
26 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 208.000 2,1
27 Teo Show Kanal D 202.000 2,0
28 Gala Umorului TVR 1 186.000 1,9
29 Cronica Carcotasilor Prima TV 181.000 1,8
30 Fosta mea iubire National TV 171.000 1,7
31 KidSing Romania Kanal D 141.000 1,4
32 Times New Roman TV Prima TV 129.000 1,3
33 Cusurgiii Prima TV 111.000 1,1
34 Rai da buni Antena Stars 107.000 1,1
35 Opriti timpul National TV 105.000 1,0

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • ca bine spui. e practic un calcul aiurea. Daca pro-ul a fost lider in fiecare seara, cateodata zdrobitor, cum reiese ca in luna noiembrie, tot Antena 1 e lider?
  • M-ati innebunit cu comercialul! Eu sunt un simplu telespectator si ma uit, ca informatie, la toate rubricile din tabel, cand sunt date.
    Altfel, nu e o asa mare surpriza pentru cei care se uita la Te cunosc de undeva, care este o emisiune buna de divertisment pe care o urmaresc saptamanal si care ma binedispune de fiecare data. Nu sunt prea multe emisiuni care chiar sa-mi placa si imi pare bine ca e urmarita de multa lume.
    Eu o urmaream si cand era data sezonul trecut miercurea.
  • eu siu ca audientele sunt postate in forma asta de urban de luni de zile. s-a intamplat ca acum pe locul 1 sa fie o emisiune Antena 1. asta este. sa mergem mai departe ca toata lumea stie ca nu este cine stie emisiune. sunt curios ce diferente de salarii sunt intre X Factor si emisiunea numarul 1 in noiembrie.
  • bravo tie. adevarul este insa ca daca emisiunea ar face o rotatie cu X Factor ar fi vai de ea. sezonul trecut au fost nevoiti sa o mute miercuri parca fiindca atunci cand are concurenta adevarata lumea nu se mai uita.
  • Corect, cozonaci au luat anu trecut, cozonaci si anu asta :) doar ca... Dupa o reteta lituaniana :)) . Sigur Expertul o sa ia cel putin 2 cozonaci la cat s a chinuit saracu anu asta sa posteze. Eu zic sa-l sustinem, poate ia trei :))
  • Ba da, conteaza. Topul acesta compara merele cu perele si spune ca in luna noiembrie merele au fost mai bune decat perele. Asta dupa ce in luna octombrie perele fusesera mai bune decat merele.
    Este un top fara relevanta.

    Un top relevant este cel care spune exact cate mere si cate pere s-au vandut.
  • Carcotasii surprinzatoe de jos in top. Nu mai zic nimic de cusurgiii cu Gainusa . Prima nu mai are nici o sansa cu divertismentul
  • e evident. nu e o mica manipulare ci una grosiera. titlul spune una (audienta absoluta) iar continutul se refera la cu totul altceva. paginademedia se compromite major cu asemenea materiale. inca doua-trei asemenea advertoriale nemarcate si traficul paginademedia.ro o va lua in jos iar credibilitatea se va duce dreaq.

Trimite un comentariu