Skip to main content

VOCEA NAŢIONALEI. Vocea României, prima înfrângere. Meciul României cu Irlanda de Nord, o partidă cu miză, a adus TVR 1 pe primul loc, înaintea Pro TV

 
VOCEA NAŢIONALEI. Vocea României, prima înfrângere. Meciul României cu Irlanda de Nord, o partidă cu miză, a adus TVR 1 pe primul loc, înaintea Pro TV

meci Romania-Irlanda de Nord

Publicitate

AUDIENŢE. Vocea României, cel mai vizionat show al momentului, a
înregistrat, aseară, prima plasare pe poziţia a doua din acest sezon. România – Irlanda de Nord, un meci cu miză, partidă cu Anghel Iordănescu antrenor, a depăşit show-ul de pe Pro TV.

TVR 1 a fost pe prima poziţie pe intervalul de difuzare al meciului, cu o audienţă de două ori mai mare decât Vocea României.

Până la startul partidei (21.45), Vocea României a fost peste TVR 1. După ce a început meciul, postul public a recuperat masiv audienţă la nivel naţional şi la oraşe, astfel încât media TVR 1 a fost peste Pro TV pe toată seara pe aceste targeturi. Pe segmentul comercial, pe intervalul Vocii, TVR a fost după Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

Intervalul partidei România – Irlanda de Nord (scor 2-0): TVR 1 de două ori peste Voce

Meciul de fotbal România – Irlanda de Nord a fost difuzat între 21.45 şi 23.40. Pe intervalul partidei, TVR 1 a fost pe primul loc, la distanţă, pe toate targeturile. Diferenţa faţă de Pro TV a fost mai mică pe segmentul comercial.

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 2,6 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul de pe TVR 1. În acelaşi timp, la Vocea României, pe Pro TV, se uitau 1,1 milioane de români. Pe locul trei a fost Antena 1 (cu X-Factor pe cea mai mare parte a intervalului), cu 811.000 de telespectatori.

URBAN. Meciul România – Irlanda de Nord a fost pe primul loc şi la oraşe: peste 1,4 milioane de telespectatori în medie pe minut la TVR 1. Pe locul doi a fost Pro TV, cu Vocea României (700.000), iar pe trei a fost Antena 1 (510.000).

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, partida de fotbal a atras pe TVR 1 aproape 600.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut. Diferenţa în faţa Pro TV a fost mai mică pe acest segment: 440.000 de telespectatori a fost media Vocii pe intervalul meciului de fotbal.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul partidei România - Irlanda de Nord (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 2.565.000 13.9 29.8
2 Pro TV 1.135.000 6.1 13.2
3 Antena 1 811.000 4.4 9.4
4 Kanal D 607.000 3.3 7.1
5 Antena 3 517.000 2.8 6
6 Romania TV 211.000 1.1 2.5
7 Prima TV 194.000 1 2.3
8 Realitatea TV 190.000 1 2.2
9 National TV 185.000 1 2.1
10 Antena Stars 157.000 0.8 1.8
11 B1TV 137.000 0.7 1.6
12 TVR 2 98.000 0.5 1.1
13 Digi 24 93.000 0.5 1.1
14 Diva 91.000 0.5 1.1
15 Disney 90.000 0.5 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul partidei România - Irlanda de Nord (21.45-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 1.432.000 14.2 28.9
2 Pro TV 699.000 6.9 14.1
3 Antena 1 509.000 5.1 10.3
4 Kanal D 352.000 3.5 7.1
5 Antena 3 317.000 3.1 6.4
6 National TV 115.000 1.1 2.3
7 Prima TV 113.000 1.1 2.3
8 Romania TV 111.000 1.1 2.2
9 Realitatea TV 101.000 1 2
10 Antena Stars 83.000 0.8 1.7
11 B1TV 80.000 0.8 1.6
12 Nickelodeon 65.000 0.6 1.3
13 Digi 24 62.000 0.6 1.3
14 Diva 61.000 0.6 1.2
15 Acasa 45.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul partidei România - Irlanda de Nord (21.45-23.40), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 594.000 11.8 27.5
2 Pro TV 440.000 8.8 20.4
3 Antena 1 259.000 5.2 12
4 Kanal D 130.000 2.6 6
5 Antena 3 63.000 1.3 2.9
6 Prima TV 62.000 1.2 2.9
7 Antena Stars 41.000 0.8 1.9
8 National TV 31.000 0.6 1.4
9 Realitatea TV 29.000 0.6 1.3
10 Diva 29.000 0.6 1.3
11 Nickelodeon 23.000 0.5 1.1
12 Digi 24 23.000 0.5 1.1
13 Acasa 22.000 0.4 1
14 TVR 2 21.000 0.4 1
15 Euforia 19.000 0.4 0.9

Intervalul Vocea României: Pro TV, locul doi pe naţional şi la oraşe, prima poziţie pe targetul comercial

Vocea României, de pe Pro TV, a început mal devreme decât meciul (la 20.30). Până la startul partidei de pe TVR 1, Vocea a fost pe primul loc în clasamentul audienţelor. Meciul România - Irlanda a recuperat puternic audienţă, astfel că media Pro TV pe tot intervalul Vocii a fost sub TVR 1 la nivel naţional şi la oraşe.

Pe targetul comercial (18-49 de ani), Vocea de pe Pro TV s-a menţinut pe prima poziţie, înaintea TVR 1.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-00.05). Click pentru a mări

Audiente Vocea 14 noiembrie

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • audienta a fost mult mai mare la meci! sa nu uitam ca multi se uita pe tvr hd ! si in hd se vede super pe tvr hd!
  • Alooo, chiar nu vede nimeni ca pe COMERCIAL, in timpul difuzarii emisiunii, ProTV a fost lider? Comercialul conteaza cel mai mult/
  • @elena, Ai ceva de reprosat noii echipe pe partea de productie? Comparatia facuta de tine era valabila doar daca Vocea, ar fi fost difuzata tot sambata, cu aceiasi concurenta aproape zero. In acest sezon Vocea Romaniei, se bate cu kix factor si suleyman, doua productii foarte urmarite in sezoanele trecute.
  • @Ina, Foarte corect! elena face putin pe proasta! uitand ca Vocea Romaniei, a avut sezonul trecut concurenta foarte slaba sambata seara.
  • Antenuta 1 s-a clasat cu kix factor, doar pe llocul trei. Cred ca se vor obisnui cu locul trei dupa terminarea auditiilor.
  • Nu aveti si audientele din intervalul anterior? Cred ca un mare ucigas si om de televiziune facea niste glume la care radeau doar bebelusele. E pacat sa nu afle lumea cat de jos a ajuns.
  • Audienta Pro a fost chiar ok in conditile in care a fost acel meci plus campania electorala. Eu am preferat sa urmaresc documnetarul de la Digi24. Fac o treaba din ce in ce ma buna. M-a amuzat faptul ca romania tv apare cu sute de mii de telespectsatori pe national si urban iar pe comercial ii ia si astia "mici" Digi24. Mai exista putin creier in tara asta.
  • Mult mai profesionista noua echipa de productie! Vocea Romaniei arata asemanator cu marile show-uri din afara. Noul sezon Romanii au talent este produs tot de aceasta echipa.
  • @elena, ai dreptate audientele sunt mai mici, dar si concurenta este alta! Ne spui cu cine a concurat sezonul trecut Vocea Romaniei, sambata? Despre vechea echipa de productie condusa de mona, acum la antenuta 1, vorbesc foarte clar audientele iadul cocalarilor si danseaza pintre anonimi. Formatele, vedetele si filmele, obtin audiente uriase doar la ProTV!
  • elena, te rog sa ai in vedere faptul ca anul trecut, atunci cand s-a difuzat ultima editie de battle-uri ale Vocii Romaniei la care ai facut referire in comentariul tau, nationala de fotbal a Romaniei nu a disputat concomitent un meci atat de important. Deci rationamentul tau este partial corect. In concluzie, putina istorie... corecta ;).
  • Meciul Romania - Irlanda de Nord a fost difuzat inregistrat si de Digi Sport 1 incepind cu ora 01:00.
    La categoria "Altii" pe segmentul orar 01:00 - 03:00 sau inregistrat valorii normale ale audientei?
  • Sambata dimineata, imi beau cafea si astept cifrele pe pagina de media. Ce sa vezi.... Vocea mai subtire ca niciodata asa cum am tot spus dar in zadar. Intai putina istorie, editia similara de anul trecut , ultimul episod de battle-uri difuzat pe 23 noiembrie 2013 a facut dublu pe orice target, retineti DUBLU. 2.334.000 pe national, 1.408.000 pe urban si 853.000 pe comercial asa cum pagina de media a scris aici http://www.paginademedia.ro/2013/11/sambata-vocea-romaniei-a-condus-la-audiente-national-tv-si-a-adjudecat-locul-al-treilea-pe-publicul-national-si-comercial/. Saptamana viitoare incep live-urile. Astept cu interes sa vina sambata viitoare....
  • Audientele sunt normale! Singurul show capabil sa depaseasca meciurile echipei nationale este Romanii au talent. ProTV si antenuta 1, au gresit impardonabil programand Vocea respectiv kix factor, la concurenta cu meciul nationalei. Cele doua televiziuni ar fi aratat mai mult respect fata de telespectatori, daca reprogramau cele doua emisiuni, in alte zile. PentruProTV si antenuta 1, conteaza doar targetul commercial 18 49 urban, pe care vand publicitatea.

Trimite un comentariu

sus