Skip to main content

CNA. RCS vrea să transforme licența națională InfoPro în Digi FM. Pro FM va rămâne neschimbat

 
CNA. RCS vrea să transforme licența națională InfoPro în Digi FM. Pro FM va rămâne neschimbat
cosmin prelipceanu

UPDATE. CNA a aprobat cu unanimitate de voturi preluarea posturilor Pro FM, InfoPro, Pro Clasic, Dance FM și Music FM de către RCS&RDS.

Publicitate

Reprezentanți ai RCS&RDS au explicat membrilor CNA cum plănuiesc să gestioneze Pro FM și InfoPro în cazul în care vor primi acordul forului de a prelua licențele radio de la Pro TV SA.

Licența națională InfoPro va deveni Digi FM, un post de radio informativ, cu redacție proprie. Digi Fm ar urma să fie lansat peste aproximativ trei luni dacă CNA va vota cedarea licențelor.

În plus, posturile Pro FM, Pro Clasic și Music FM și Dance FM vor rămâne neschimbate, au mai spus aceștia.

Cosmin Prelipceanu, reprezentant al RCS&RDS – Noi am înțeles din licența InfoPro că este un radio de informații. Ne dorim să facem un radio de informații. Licența InfoPro pentru noi este nevoia de a avea un radio național de informare. Vă propunem să preluăm această licență și să o transformăm în Digi FM. Credem că există această nevoie. Vom avea o redacție proprie care va produce conținut de radio și pentru radio. Ne propunem ca seara să-l preluăm pe Emil Hurezeanu (de la Digi24 - n.r.). Niciun alt program al Digi24 nu se pretează radioului. Vrem să facem radio pe Digi fm. Vom avea jurnaliști de radio care să producă conținut pentru radio.

În prima parte a ședinței, membrii CNA i-au audiat pe reprezentanții RCS&RDS, urmând ca după pauza de masă aceștia să dezbată și să voteze cedarea licențelor radio de la Pro TV SA, către RCS&RDS.

Reamintim că RCS a bătut palma cu Pro TV pentru preluarea posturilor de radio, după cum paginademedia.ro a anunțat în exclusivitate, AICI, în luna decembrie.

Discuțiile pentru rețeaua Pro FM au început în primăvara anului trecut, cu mai mulți ofertanți, însă Digi 24 avea cele mai multe șanse, după cum paginademedia.ro a scris aici.

Cine a mai fost interesat de rețeaua de frecvențe?

Inițial, când CME și-a anunțat intenția de a vinde operațiunile de radio din România, mai multe companii s-au uitat către portofoliul Pro.
Pe lângă RCS și Sorin Enache (cu Sebastian Ghiță printre finanțatori), de divizia de radio au mai fost interesați Ringier și Kanal D.

Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, prețul de pornire a fost de un milion de dolari. Ulterior, tot în primele faze ale discutiilor, s-a ajuns la două milioane de dolari.

În discuțiile finale au rămas Digi 24/RCS și compania lui Sorin Enache, dar nu se cunoaște nivelul financiar la care au ajuns ofertele celor doi.

Citește și:

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Si eu ma bucur ca PRO FM ramane cu denumirea proprie, fiind deja un brand de succes. Asteptam cu nerabdare DIGI FM asa cum am asteptat si alternativa DIGI 24. Sa le uram spor la treaba. Si multa competenta.
  • Bravo RCS&RDS!Sunt destepti ca pastreaza PRO FM asa cum e,iar Digi FM,ca post de stiri va avea mare succes!E o nisa fara competitori!Bravo lor!
  • Daca asa l-a pus rds/digi sa scrie, asa face. Nu poate iesi din cuvantul lor.
    Eforturile sale sunt inutile, digi e in cadere libera pe toate platformele
  • Eugen, daca ProFM devine DigiFM (pana la urma cu totii stiam ca se va Intampla), DigiFM va avea doar Preluari de la Digi24, asa cum si Realitatea FM are doar Preluari de la Realitatea TV. eu asa cred ca se va Intampla.
  • Pro Clasic emite pe hartie. In realitate nu a emis niciodata. Poate a emis in vila lui Sarbu, cand era sef la Pro.
  • Nu cred ca l-a dat afara "Vom continua să difuzăm muzică actuală, pop, dance, dar de calitate, promovând preponderent artişti din România. Muzica este aleasă pe baza unei cercetări, sondaj telefonic cu ascultătorii noştri", a declarat, în şedinţa de marţi a CNA, Marius Dobre, directorul executiv al Pro FM."
  • geo ... ai dat-o in balta ca de obicei ... Reteaua INFOpro nu are mai multe frecvente decat PROfm -ul !!! Mai studiaza inainte sa dai cu presupusul ... Iar reteaua InfoPro contine frecvente de mare putere , iar acoperirea nationala este peste cea detinuta de EuropaFm !!! sursa: http://www.cna.ro/IMG/pdf/Licente_audiovizuale_pentru_difuzarea_terestra_a_serviciilor_de_programeRadio02_2015.pdf
  • Este tocmai invers. Reteaua InfoPro utilizeaza frecvente de mare putere, pratic sunt amplasate ca si cele de la SRR (Radio Romania). Frecventele ProFM sunt majoritatea de mica putere care acopera in special orasele.
  • Dar de ce sa-i schimbe denumirea in U. U-ul ala vine de la Urdareanu, numele familiei alora de la UTI care l-au conceput. ProFM e mai mult decat U, prin comparatie, e chiar un brand.
  • In Pro, lui M. Dobre ii ziceau "Pruteanu" de cand dadea mailuri la marketing in care erau zece greseli de exprimare in 2 randuri. ;)
  • Sincer, aș fi preferat să transforme Pro Fm ul in Digi FM, avind in vedere ca numarul de frecvente InfoPro este mult mai mic decit numarul de frecvente Pro FM.
  • Bravo Digi ! Vom avea in sfarsit un post de radio de calitate si de bun gust / bun simt ! Vor avea succes daca vor face program bun la fel ca la Digi 24 / Digi Animal World / Digi World / Digi Life ! Probabil si Pro o sa dispara in timp sau cel putin va fi rebranduit

Trimite un comentariu