Skip to main content

AUDIENŢE Euro 2020. Pro TV a prins locul doi, cu remiza Spania-Suedia. Chefi la cuţite, show-ul serii

 
AUDIENŢE Euro 2020. Pro TV a prins locul doi, cu remiza Spania-Suedia. Chefi la cuţite, show-ul serii

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul Spania-Suedia, ieri? Partida care s-a încheiat la egalitate, scor 0-0, a pus Pro TV pe locul doi în audienţe, lider pe interval fiind Antena 1 cu ultima parte a emisiunii Chefi la cuţite (show ajuns în faza semifinalei). 

Publicitate

Confruntarea Spania-Suedia, meci din grupele Euro 2020, a atras în faţa micilor ecrane aproape 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara. 

Pe acelaşi interval, Pro TV a fost sub Antena 1, dar peste Kanal D (care avea pe interval finalul Hercai şi prima parte a emisiunii Trairi alaturi de Andreea Mantea). Detalii, mai jos. 

Chefi la cuţite a fost show-ul serii, luni. Antena 1 a fost lider timp de patru ore, numărând aproximativ 1,8 milioane de telespectatori din toată ţara în fiecare minut (pe intervalul 20:25-00:00). 

Tot luni au mai avut loc două meciuri: Scoţia-Cehia (0-2) şi Polonia-Slovacia (1-2). Audienţele partidelor - AICI. Raportat la situaţia din clasament, cele două dueluri au plasat Pro TV tot pe locul secund în audienţe.  


CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului Spania-Suedia (22:00-23:55):

Naţional. Duelul dintre Spania şi Suedia a clasat Pro TV pe locul doi în topul audienţelor. Aproape 1,2 milioane de oameni s-au uitat în fiecare minut la partida încheiată la egalitate (0-0). 

Lider pe acelaşi interval era Antena 1, care s-a clasat la o distanţă confortabilă de locul doi. Cu ultima parte a emisiunii Chefi la cuţite, postul Intact a înregistrat o medie de 1,9 milioane de persoane. 

Pe locul trei, când la TV era meciul Spania-Suedia, s-a clasat Kanal D, cu 900.000 de privitori pe minut. 

Urban. Diferenţa s-a menţinut şi la oraşe. Pro TV a fost al doilea post din clasament, cu o audienţă de peste 600.000 de persoane în fiecare minut. 

Primul loc, pe interval, era ocupat de Antena 1, care număra 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat, pe intervalul meciului, de Kanal D, care a înregistrat aproape 420.000 de urmăritori pe minut. 

Comercial. Cu o medie de peste 240.000 de tineri pe minut, Pro TV s-a clasat pe locul doi când vorbim de segmentul de public comercial.

Cu o audienţă aproape dublă, Antena 1 a fost pe primul loc. Cu Chefi la cuţite pe intervalul meciului Spania-Suedia, postul Intact a înregistrat o medie de aproape jumătate de milion de persoane pe minut. Antena 1 a avut o cotă de piaţă de 40%. 

Kanal D a fost următorul post din top, cu o audienţă medie de 130.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV luni, 14 iunie, pe intervalul meciului Spania-Suedia (22:00-23:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.930.000 10.9 28.7
2 Pro TV 1.192.000 6.7 17.7
3 Kanal D 891.000 5.0 13.3
4 Romania TV 299.000 1.7 4.5
5 Antena 3 256.000 1.4 3.8
6 National TV 194.000 1.1 2.9
7 Prima TV 156.000 0.9 2.3
8 Pro 2 146.000 0.8 2.2
9 Antena Stars 117.000 0.7 1.7
10 Happy Channel 105.00 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 14 iunie, pe intervalul meciului Spania-Suedia (22:00-23:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.128.000 11.8 31.2
2 Pro TV 614.000 6.4 16.9
3 Kanal D 418.000 4.4 11.5
4 Antena 3 167.000 1.7 4.6
5 Romania TV 158.000 1.6 4.4
6 National TV 93.000 1.0 2.6
7 Happy Channel 77.000 0.8 2.1
8 Prima TV 76.000 0.8 2.1
9 Antena Stars 70.000 0.7 1.9
10 Pro 2 50.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 14 iunie, pe intervalul meciului Spania-Suedia (22:00-23:55), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 494.000 11.7 40.1
2 Pro TV 240.000 5.7 19.4
3 Kanal D 129.000 3.0 10.4
4 National TV 32.000 0.8 2.6
5 Antena Stars 29.000 0.7 2.4
6 Comedy Central 23.000 0.5 1.9
7 Antena 3 22.000 0.5 1.8
8 TV1000 19.000 0.4 1.5
9 Digi 24 17.000 0.4 1.4
10 Romania TV 16.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Croatul Croatul
    nu locul doi ci umiliti , postacii in genunchi , pagina nu ne prezentati niste calcule cat castiga din publicitate , unde este postacul fara nume , atat a asteptat acest fiasco romanii aleg calitate ha

    11,7 ? Slabut. Talentele au avut aproape 14. Bucatarii Zero cand oare ?
    https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-romanii-au-talent-luni-15-februarie/
  • Gabi Gabi
    Cred ca ar trebui totusi sa apreciem mai mult faptul ca ne putem bucura si in Romania de Campionatul European, sa incetam sa fim hateri degeaba.
  • Gabi Gabi
    Bogdan Nevel si Ion Alexandru (ambii de la EuroSport), consider ca sunt comentatori extraordinari, sa nu uitam ca ambii comenteaza meciuri din Premier League, in sensul asta se pare ca au fost luati comentatori si din alte parti. Dar in momentul de fata sunt multi care sunt sub contracte cu alte posturi TV si nu pot fi luati asa oricum.
  • Adi Adi
    Deja scade ratingul sub 6. Stați sa vina vara cu adevărat.
  • Pacatosu Pacatosu
    Stirea cu adevarat surprinzatoare din topurile astea este ca a reusit capatos sa ridice si antena stars. Lucru ce parea chiar imposibil.
  • Mihai Mihai
    @gabi: asa o fi, dar PRO TV opereaza in Romania si trebuie sa vanda produsul in Romania, asa ca trebuie sa se muleze pe spectatorul roman. Deci vina PRO TV-ului este ca nu si-a adaptat produsul pentru cumparator. Paralela: e ca si cum te-ai duce sa vinzi Rolls Royce in Somalia. Produsul e bun, dar oamenii nu vor asta. In plus, multi nu se uita din cauza comentatorilor, Mironica este sub orice critica. Puteau sa "inchirieze" niste comentatori profi pentru acest campionat european, nu sa mearga pe Mironica...
  • florin florin
    ma uit la toate meciurile de la euro si stiu de ce este audienta scazuta.. din cauza comentatatorilor mai ales Mironica lumea prefera streamuri din strainatate
  • claudiuu claudiuu
    Mai bine Pro TV lua optiunea free to air a meciuriilor de la Euro 2020 si alegea meciul de la ora 22 00 si il puneau pe Pro x pana cand incepeau sferturiile iar incepand cu faza sferturiilor il puneau pe Pro TV
  • gabi gabi
    vai de capul vostru, habar nu aveti sa apreciati un program premium transmis pe tot globul. Campionatul European de Fotbal este a 2-a competitie de fotbal dupa cel Mondial si voua va arde doar de audienta. Faptul ca romanii nu stiu sa aprecieze un fotbal de calitate disputat intre cele mai bune echipe ale Europei, nu e nici pe departe vina ProTV-ului.
  • Mihai Mihai
    Postacii PRO TV plang in hohote, d-asta nici nu mai apar pe aici. De saptamana aceasta chiar vor muta meciurile pe PRO X si vor da filme in reluare pe PRO TV, iar vor reveni pe PRO TV doar la semifinale (probabil) si sigur doar finala.
  • Mile Mile
    Nu se uita nimeni la meciuri de 2 lei, Chefii lideri detasati pe comercial, 11.1 rating si 38.3 share...
  • Mircea Mircea
    Rupe PRO TV audientele pe naiba:)
  • Dragos Dragos
    Un format care cu trecerea timpului parca devine mai bun. Pro-ul s-a cam intepat anul asta cu transmiterea CE de fotbal. Alta era situatia, daca se califica si echipa noastra. Acum totul tine de costuri si de cat incaseaza fiecare post in parte. Norocul Pro-ului e ca nu mai sunt decat 2 zile de chefi.
  • mile mile
    nu locul doi ci umiliti , postacii in genunchi , pagina nu ne prezentati niste calcule cat castiga din publicitate , unde este postacul fara nume , atat a asteptat acest fiasco romanii aleg calitate ha
  • Marian Marian
    Bravo antena , ma bucur sa vada si catastrofele care conduc pro. au luat teapa cu Euro , cu asemenea audiente mai bine le baga pe pro x si salta si audienta postului , am vazut ca pregatesc serialul Las Fierbinti pentru saptamana viitoare ,cu serialul si cu filme obosite scotea tot atat sau poate mai mult . sa vedem dupa ce se termina chefi ce fel de branza va scoate , traiasca Mironica si compania de catastrofe , astept Turul Frantei sa inceapa .

Trimite un comentariu

sus