Skip to main content

Unilever, advertiserul anului la Cannes Lions 2010

 

Unilever va fi desemnat advertiser-ul anului la Cannes Lions 2010, cel mai important festival european de publicitate, care se va desfăşura în intervalul 20 – 26 iunie. Acest premiu este acordat companiilor pentru strategiile de marketing, dar şi pentru creaţiile publicitare.

Publicitate

Printre campaniile care au atras atenţia se numără cea pentru Marmite, în cadrul căreia au fost organizate "alegeri" pentru Partidul celor cărora le place acest produs şi Partidul celor care îl detestă.

Unilever a câştigat pentru prima oară un premiu Cannes Lions în

1961 pentru detergentul OMO.

Spotul Marmite 2

Unilever, un cont de 1 miliard de dolari

Anul 2009 a fost unul extrem de aglomerat pentru Unilever. Compania şi-a revizuit, în luna iulie, acordurile internaţionale cu agenţiile Mediabrands (Interpublic) OMG (Omnicom) şi Mindshare (WPP). Toate acestea s-au bătut pentru o felie din contul de media în valoare de 1 miliard de dolari.

Cine şi ce portofoliu are?

  • După o atentă analiză, Mindshare a luat contul pentru Europa de Est, în valoare de 700 milioane de lire sterline şi pe cel pentru Statele Unite, în valoare de 515 milioane de lire sterline.
  • Mediabrands şi-a păstrat contul pentru America Latină şi, mai mult decât atât, a câştigat şi conturile pentru Rusia şi Mexic.
  • Agenţia PHD, din grupul Omnicom, şi-a păstrat contul de media al Unilever pentru Europa de Est, precum şi pe cel din China, pe care l-a câştigat în 2009 de la Mindshare.


În România:

  • La jumătatea lunii februarie, agenţia de publicitate Mindshare a anunţat că a fost reconfirmată în poziţia de agenţie media pentru Unilever România, în urma rezultatului unui pitch global, organizat de către în 53 de ţări. Unilever coordonează de la Bucureşti regiunea Europei Centrala şi de Sud, formată din România, Bulgaria, Albania, Macedonia, Serbia, Muntenegru şi Moldova.

Despre Unilever:

Compania Unilever deţine în portofoliul său unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, printre care: Omo, Lipton, Dove, Axe/Lynx, Knorr, Hellmann’s, Wall’s ice cream, Flora/Becel, Vaseline, Surf şi Cif.

Anul trecul premiul Advertiser of the Year a mers la marca de automobile Volkswagen, în timp ce principalul concurent al Unilever, Procter & Gamble a câştigat acelaşi premiu în 2008.

Carmen Andronache

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • tapet tapet
    nu se compara niciodata cu reclamele din Romania

Trimite un comentariu

sus