Skip to main content

"Explore the Carpathian garden", noul slogan turistic al României

 

Noul slogan turistic al României este Explore the Carpathian garden, în traducere Explorează grădina carpatică.

Publicitate

Sloganul este dezvăluit de site-ul Impact News, care prezintă şi câteva elemente ale noului logo turistic, ce va fi lansat mâine, la Expoziţia Mondială de la Shanghai de către Elena Udrea.

Potrivit Impact News, logo turistic, acesta va avea ca element principal "frunza", reprezentând simbolul primordial al naturii, al prospeţimii şi al creşterii. Citând surse oficiale, Impact News mai scrie că noul logo este realizat pe un fond albastru care face trimitere spre turismul balnear şi de întreţinere.

Foto: EVZ

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Maria Maria
    Cred ca judecati prea aprig doar pe baza a ceea ce se spune/scrie in media. Chiar nu v-ati dat seama ca doar urmarind stirile va puteti da seama cam cu cine "tine" acel post? Macar cineva foloseste cumva banii europeni, avand in vedere ca suntem ultimii la atragerea si folosirea acestor fonduri...
  • andy andy
    spuneau pe la tv ca cu litoralul nu putem concura pentru sunt alti jucatori mai importanti cum ar fi turcia sau grecia si am inteles dar ce muntele este asa o nisa neexplorata.sa fim seriosi,Austria e doar un exemplu asta este chiar o gluma chestia cu muntele.Cred ca ar trebui sa se axeze mai mult pe delta ca asta nu au toate tarile dar ca la noi la nimeni ,noi vreem mai inatati sa ne promovam si apoi sa reconstruim...
  • Just me Just me
    Inca un artificiu prin care unii se imbogatesc...o sa se opreasca vreodata, oare?? Mai exista oameni in Romania pe care sa te poti baza, in care sa poti crede ca vor face vreun bine romanilor? Mi-e dor de Vlad Tepes!!
  • Vlad Vlad
    Hai sa fim seriosi, ai curajul sa te duci in Bulgaria cu masina personala si sa o lasi in parcare? Hahahaha
  • Alina Alina
    Cei care au lucrat la proiectul asta nu au fost platiti din bani publici, ci din banii atrasi de Ministerul Turismului de la UE. Altii trebuie sa se ocupe de "proiectele concrete" de care spui tu...
  • BogdaNiculae BogdaNiculae
    Forma fara fond...slogan, brand, spot....este simplu sa platesti din bani publici agentii de PUB pentru astfel de actiuni de comunicare in defavoarea unor proiecte concrete.
    Eu nu stiu care este sloganul Bulgariei...dar stiu ca sunt conditii ceva mai bune decat la noi.
    Oare ce conteaza?
  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    Cel puțin așa au scris cei de la Impact News. Noi am corectat, urmează să vedem mâine cine a greșit :)
  • Doamna Lenuta Doamna Lenuta
    Mare Ti-e gradina, Doamne! Corect e Carpathian Garden, cu H-ul dupa T. Sint curioasa daca cei de la minister au botezat-o chiar asa sau sloganul (total plat, de altfel) a fost preluat gresit.

Trimite un comentariu

sus