Skip to main content

PE SCURT: Tudor Chirilă vine la AdBreak 2010. Nou serial coreean la TVR. Campanii noi pentru Unisol şi Delikat

 

TVR1 difuzează din 22 noiembrie, începând cu ora 18.30, un nou serial coreean, Legendele palatului: prinţul Jumong. AdBreak 2010 se va desfăşura miercuri, începând de la ora 19.30, în Music Club, sub sloganul “Contează doar ideea”. Unisol şi Delikat au campanii noi. Radu Florescu vine la TVR.

Publicitate

Câteva detalii:

Alte Legende ale palatului


  • Producţia coreeană Legendele palatului: prinţul Jumong are 81 de episoade şi este cel de-al şaselea serial de acest tip difuzată de TVR1. Seria filmelor coreene a debutat la televiziunea publică în iulie 2009 cu Giuvaerul palatului.
  • Cele mai urmărite seriale sud-coreene de până acum la TVR 1 au fost: Secretele de la palat (care a înregistrat un rating* mediu urban de 3,9% şi o cotă medie de piaţă de 10,9%), urmat de Furtună la palat (3,4% rating mediu, respectiv 9,6% cotă medie de piaţă, la nivel urban) şi de Legendele palatului: doctorul Hur Jun (2,7% rating mediu şi 8,7% cotă medie de piaţă, la nivel urban). Despre performanţele acestor seriale în România a scris şi paginademedia.ro. aici.

Tudor Chirilă la AdBreak

  • AdBreak va debuta cu o dezbatere pe marginea campaniei “Noul Rom”, realizată de McCann Erickson. La eveniment şi-au anunţat prezenţa: Adrian Boţan (Creative Partner, McCann Erickson), Andrei Tripşa (Creative Director, Propaganda), Claudiu Dobriţă (Creative Director, Grey), Adrian Preda (Creative Director, Tempo), Octav Gheorghe (Creative Director, Gavrila&Asociatii), Vali Suciu (Creative Director, Odyssey), Cătălin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson).
  • Cei şase publicitari vor vor încerca să răspundă la întrebarea "Ce putem face pentru a resuscita entuziasmul industriei pentru publicitate?". În cadrul unei secţiuni speciale, Inspiration , va fi prezent şi Tudor Chirilă.

Unisol, un "miez de soare"

  • Cea mai recentă campanie pentru Unisol a fost lansată de Cohnandjansen JWT sub sloganul “un miez de soare in viaţa ta”. Campania are public-ţintă consumatorii tineri şi moderni. De cumpărarea spaţiului publicitar şi de madia planning-ul pentru această campanie s-a ocupat ageniţia Zenith Media.

Joc deschis cu Radu Florescu

  • Oana Popescu, moderatoarea emisiunii Joc deschis, va încerca să afle de la Radu Florescu care sunt "secretele" succesului în această industrie. Actualul director al Saatchi&Saatchi România va mai vorbi şi despre cum s-a hotărât să vină în România pentru a lansa o agenţie de publicitate.
  • Familia lui Radu Florescu a fost nevoită să părăsească ţara după război, în jurul anilor '50 şi să se stabilească în SUA. Radu Florescu şi-a făcut studiile în America, dar după Revoluţie a venit în România.

Promoţie Delikat

  • Cea mai nouă campanie promoţională realizată de Lowe & Partners pentru Delikat oferă consumatorilor săi zece premii mari, constând în provizii pentru un an. Promoţia a debutat pe 15 noiembrie 2010 şi se va încheia pe 15 ianuarie 2011.


Zionline.ro, foum pentru comunicarea online

  • Zionline.ro a fost creat advertiseri, marketeri şi toţi cei interesaţi de promovarea în mediu online. Prin intermediul acestui forum profesioniştii din industria de marketing şi comunicare vor discuta despre tendinţele şi evoluţia mediului online, despre modalitaţi şi instrumente de promovare şi dezvoltare a identităţii online.
Inspiration
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • naivu naivu
    se scrie coreean

Trimite un comentariu

sus