Skip to main content

PE SCURT: Oameni noi la Oxygen PR şi Trust Communications. V+O Communication a semnat un parteneriat cu agenţia Corporate Citizenship

 

Oxygen PR are, începând din această lună, un nou specialist în comunicare, în persoana Ralucăi Teodorescu, care ocupă funcţia de Account Manager.

Publicitate

Andreea Magraon va ocupa functia de Account Manager al agenţiei Trust Communications, dupa ce a lucrat anterior la Ziarul Financiar in cadrul departamentului Business Hi-Tech

Iar agenţia de relaţii publice V+O Communication a semnat un parteneriat pe termen lung cu Corporate Citizenship (link), o importantă companie de consultanţă în domeniul responsabilităţii corporatiste.

Cine este noul account manager de la Oxygen PR?

Cu peste 11 ani de experienţă în jurnalism şi marketing, Raluca Teodorescu vine din Mediafax Group, unde a ocupat funcţia de Marketing Manager Business Press. În această calitate, a coordonat activităţile de marketing pentru: Ziarul Financiar, Mediafax Business News, Business Magazin, precum şi pentru Mediafax Monitorizare.

Agenţia Oxygen PR, specializată în domeniul relaţiilor publice şi social media, activează pe piaţă de circa un an de zile. Portofoliul Oxygen PR cuprinde clienţi precum: Heineken Romania, Garanti Group, PepsiCo, Cinema City, Asirom şi Covalact.

Despre Andreea Magraon

Absolventă a Facultăţii de Ştiinţe Politice a Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA), Andreea are o experienţă de patru ani în presă. În cadrul agenţiei Trust Communications ea se va ocupa de activităţile de comunicare a unor companii din domeniul IT&C precum Intel Corporation, Acer şi ELKOTech Romania.

Ce reprezintă parteneriatul V+O Communication – Corporate Citizenship?

V+O Communication, una dintre cele mai importante agenţii de PR din Grecia, a semnat parteneriatul cu Corporate Citizenship pentru a-şi creşte expertiza în domeniul sustenabilităţii – noua provocare pentru companiile ce investesc în responsabilitate socială.

“Sustenabilitatea reprezintă cheia reuşitei oricărui proiect de responsabilitate socială, întrucât poate conferi durabilitate proiectului prin asocierea de mecanisme de autosusţinere pe termen mediu şi lung”, se arată în comunicatul agenţiei de PR.

V+O Communication este prezentă în România din 2006. În 2010, V+O Communication România a înregistrat venituri de 760.000 euro, în creştere cu 9% faţăd e anul anterior, şi a deservit 30 de clienţi (cu 15% mai mulţi decât în 2009).

Printre clienţii tradiţionali ai agenţiei se numătă: Cosmote, Germanos, Coca-Cola, Arbo Interactive, Global Finance, Kraft Foods, Zapp (Telemobil), Gazprom s.a.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus