Skip to main content

Venituri mai mari pentru CME, compania condusă de Sârbu, dar scădere în România

 

Veniturile înregistrate de operaţiunile Central European Media Enterprises (CME) în România au suferit o scădere de 2.2 milioane de dolari în primul trimestru al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a lui 2010, ajungând la 34,3 milioane de dolari

Publicitate

În primele luni ale anului trecut, veniturile afacerilor din România s-au situat la valoarea de circa 37 milioane de dolari.

România este în prezent singura piaţă din cele şase (Bulgaria, Croaţia, Cehia, Slovacia şi Slovenia) în care CME înregistrează scăderi ale veniturilor nete.

La nivelul întregii companii, veniturile au crescut -în primul trimestru al lui 2011- cu 29.1 milioane de dolari, ajungând la 172.8 milioane de dolari.

În România, grupul de media condus de Adrian Sârbu (CME) din poziţia de preşedinte şi director executiv (CEO), deţine compania Pro Tv SA, ce include canalele de televiziune Pro Tv, Acasă, Pro Tv International, Pro Cinema , sport.ro,MTV România şi divizia Media Pro Entertainment .

Profitul operaţional înainte de includerea deprecierii şi amortizării (OIBDA) realizat de afacerile CME în România a scăzut cu 1 milion de dolari în primul trimestru al acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Toate aceste date reies din cel mai recent raport de activitate al CME.

CME pe alte pieţe

Cea mai mare creştere a veniturilor, în primele luni ale acestui an, a fost înregistrată pe piaţa din Bulgaria. Aici, creşterea a fost de 18.4 milioane de dolari de la circa 1 milion de dolari, cât producea în primul trimestru din 2010. Creşterea se datorează achiziţionării companiei bTV group, în aprilie 2010.

La nivelul întregii companii, profitul operaţional înainte de includerea deprecierii şi amortizării (OIBDA), a crescut în primele luni ale acestui an cu 13.4 milioane de dolari, ajungând la 14.2 milioane de dolari.

În primul trimestru al acestui an, pierderile nete au ajuns la valoarea de 21.1 milioane de dolari, faţă de 42.3 milioane de dolari - cât erau în aceeaşi perioadă a anului trecut

Adrian Sârbu, preşedinte şi CEO al CME:

"Veniturile şi OIBDA companiei au crescut semnificativ în primul trimestru al acestui an. Acesta este rezultatul poziţiei noastre de lider în pieţele în care avem operaţiuni, a unui riguros control al costului, a contribuţiei pozitive a bTV group din Bulgaria şi a creşterilor înregistrate de Media Pro Entertainment şi divizia New Media. Rămânem în continuare încrezători că toate pieţele de publicitate TV pe care operăm vor creşte în 2011.”

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus