Asociaţia Română de Măsurare a Audienţelor (ARMA) şi-a ales ieri noii membri în Consiliul Director. Doar nouă din cei 17 candidaţi înscrişi au fost selectaţi, aceştia reprezentând televiziuni, companii şi agenţii de media.
Cine sunt candidaţii aleşi pentru un mandat de trei ani, în continuare:
Rareş Aniţa (B1 TV);
Mihaela Dumitru (ProSiebenSat1);
Anca Gheorghe (TVR);
Lucia Antal (Pro TV SA);
Cristina Florescu (Procter&Gamble) ;
Anca Molnar (Unilever);
Mihaela Ungar (Colgate-Palmolive);
Nicu Laită (OMD);
Nora Marcovici (Media Direction).
ARMA este o organizaţie a industriei de media şi publicitate care numara peste 70 de membri, staţii TV, agenţii de media şi publicitate şi clienţi de publicitate. Asociaţia are drept arie de activitate cercetarea audienţelor mediilor de comunicare video şi operează sistemul de măsurarea a audienţelor TV din România.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Probabil ca o sa se faca niste manevre ca sa il "inlocuiasca" pe B1 cu Antena, dar asta e, la televiziuni si in publicitate politica e mama si tata.
Cat despre rusine nu cred ca se pune problema, nu e cazul la nivelul asta. E vorba doar de faptul ca antenele nu mai au audiente si colegii lor de la alte posturi se cam bucura pentru asta si le-o trag la gioale cand apuca.
Rares Anita a fost la Antena 1 pana acum vreo un an. Deci nu cred ca e vre-o manevra politca, altfel la Antena 1 acum e Codrut Seres, care are niste dosare la DNA cat capul meu de mari. Poate aia de la Arma si de la televiziuni, inclusiv Pro tv nu au vrut un securist banuit de coruptie in conducerea lor.
Totusi, B1 nu e si nici nu cred ca va fi vreodata in stadiul de a emite pretentii.