Skip to main content

8 decembrie: RTV-ul lui Ghiţă, în locul Antena 2. Niciun candidat la şefia ştirilor TVR

 

Operatorul de cablu RCS-RDS a scos postul Antena 2 din grila sa de programe transmise prin cablu analog în mai multe zone, în acelaşi moment în care, în grilele RCS, a apărut postul România TV, controlat de Sebastian Ghiţă, scrie HotNews.

Publicitate

Antena Group spune că a sesizat CNA în legătură cu acest caz, iar reprezentanţii CNA contactaţi de HotNews.ro au spus că acest for a primit, marţi, din partea RCS o solicitare de modificare a grilei sale, dar că aceasta nu a fost discutată încă în şedinţa publică.

Potrivit unor informaţii GfK România (firmă care măsoară în prezent audienţele TV - n.r.) invocate pentru HotNews.ro de reprezentanţi ai trustului Intact, miercuri dimineaţă era "confirmat" că postul Antena 2 a fost scos din grila de programe a RCS-RDS (cablu analog) cel puţin în Bucureşti şi Buzău, începând de marţi seară. Postul putea fi prins în continuare prin pachete de televiziune digitală.
Antena Group sesizează CNA în cazul RCS-Antena 2

Termenul pentru înscrierea candidaturilor la concursul pentru ocuparea postului de director al Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din TVR a fost prelungit până pe 12 decembrie, întrucât până la data stabilită iniţial, 5 decembrie, nu s-a înscris niciun candidat, scrieAdevărul.

Televiziunea Română a anunţat pe 22 noiembrie organizarea unui concurs pentru ocuparea postului de director al Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din TVR, în condiţiile în care Rodica Culcer a împlinit, anul acesta, vârsta legală de pensionare.
Nimeni nu vrea şefia ştirilor TVR. Înscrierea la concurs, prelungită cu o săptămână din lipsă de candidaţi

Televiziunile generaliste trebuie să difuzeze săptămânal cel puţin 120 de minute de emisiuni sau ştiri cu conţinut cultural sau educativ, iar televiziunile de ştiri 30 de minute, potrivit unei decizii luate ieri de Senat, scrie Mediafax.

În privinţa acestei iniţiative legislative Senatul este forul decizional.

Potrivit unui amendament propus plenului de Comisia pentru cultură şi acceptat de senatori, transmiterea acestor programe nu se va putea face în intervalul orar 1.00 - 7.00.

Membrii comisiei de specialitate au argumentat adoptarea unei astfel de restricţii prin faptul că astfel se va evita difuzarea emisiunilor culturale la ore fără audienţă.

Iniţiativă legislativă de modificare şi completare a Legii 504/2002 a audiovizualului, îi aparţine deputatului PNL Gheorghe Taloş.
Televiziunile generaliste şi de ştiri, obligate să difuzeze săptămânal emisiuni culturale, educative

Doar cinci dintre cei aproximativ 50 de jurnalişti care au lucrat până acum la publicaţiile economice ale trustului Intact au rămas să lucreze în continuare pentru acestea, după ce, acum mai bine de două săptămâni, apariţia Săptămânii Financiare a fost suspendată, scrie HotNews.ro.

Potrivit informaţiilor HotNews.ro, niciunul dintre jurnalişti nu şi-a luat salariile restante, până la data de 6 decembrie, când angajaţii acestor publicaţii au fost chemaţi la sediul Intact şi, după multe ore de aşteptare "pe culoare", o mică parte au luat integral sau parţial salariul pe octombrie. Condiţii în care unii dintre jurnalişti, contactaţi de HotNews.ro, acuză că sunt "batjocoriţi" şi "trataţi că nişte sclavi".

Jurnaliştii contactaţi de HotNews.ro spun că figurează în continuare ca salariaţi (carte de muncă, drepturi de autor sau contract pe firmă) ai societăţilor Săptămâna Financiară SRL şi Media Casa Press, dar că nu au unde şi condiţii în care să lucreze şi că nu au luat niciun ban din octombrie şi că situaţia lor rămâne incertă.
La ediţiile online ale publicaţiilor economice ale Intact mai lucrează cinci oameni. Angajaţi neplătiţi de două luni acuză: "suntem trataţi că nişte sclavi"

Comisiile de buget-finanţe au adoptat, miercuri, bugetele SRR, SRTV şi Agerpres, fără amendamente, scrie Mediafax.

Bugetul SRTV pe 2012 este de 150.182.000 lei, cu 13% mai mic decât cel din 2011. Pentru cheltuieli a fost stabilită suma de 141.555.000 lei, din care 141.492.000 lei pentru cheltuieli cu bunuri şi servicii.
Potrivit proiectului de buget al SRR pe 2012, Radioul Public a obţinut de la bugetul de stat o sumă pe anul viitor de 159.133.000 de lei, cu 12,89% mai puţin decât bugetul instituţiei pe anul în curs, care este de 182.671.000 de lei.

Iar bugetul pentru 2012 al agenţiei de presă Agerpres este de 15.504.000 lei, egal cu cel din 2011.
Bugetele SRR, SRTV, Agerpres, adoptate de comisiile de buget fără amendamente

Anul acesta a fost unul în care tot mai mulţi clienţi au investit în proiecte ori campanii de relaţii publice, însă bugetele de comunicare au continuat să fie mici, a declarat pentru Wall-Street.ro, Gabriela Lungu, managing partner al The Practice, una dintre cele mai mari agenţii de relaţii publice de pe piaţa locală, cu afaceri de 1,2 milioane de euro anul trecut.
Cele mai mari creşteri ale agenţiei au fost înregistrate pentru zona serviciilor de relaţii publice în zona de online şi pentru consultanţă de criză.

Totodata, organizarea de evenimente a revenit în cererea clienţilor şi se apropie iar de nivelul lui 2008”, spune Gabriela Lungu.

Pe de altă parte, managerul preconizează că profitul operaţional al companiei va urca anul acesta la peste 10%.
Gabriela Lungu, The Practice: Piaţa de PR este mai dinamică, dar bugetele rămân mici

Consiliul Superior al Audiovizualului din Franţa a atras atenţia conducerii postului Europe1 cu privire la încălcarea legilor care interzic încurajarea comportamentelor discriminatorii, după afirmaţiile defăimătoare la adresa românilor din emisiunea „On va s'gener!", scrie Adevărul, care citează Mediafax.

„Salut reacţia extrem de clară a CSA francez cu privire la acele derapaje şi îmi exprim speranţa că ea va folosi ca avertisment pentru evitarea genului acestuia de umor jignitor, vecin cu defăimarea, care aduce deservicii spiritului European", a spus Ministrul Afacerilor Externe Teodor Baconschi, potrivit MAE, citat de Mediafax.
Conducerea Europe 1, avertizată de CNA-ul francezilor pentru ironizarea românilor

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tinere, tu chiar nu vezi cit de caraghios esti cu politica ta?
    Ce are a face aici basescu si [rogramele tV?Tocmai de asta e bine sa dispara de tot antenele, ca aduce oamenii intr-o stare
    exact unde te situezi tu acum
  • NU va mai dati asa mari,sunteti o televiziune de mijloc......toti vreti sa faceti bani din rating,publicitate...asa ca nu va mai dati loviti !
  • Din ce bani esti platit basistule sa postezi pe aici?Cumva din banii mei?securistule!!!
  • Bine ca non securistul si non comunistul basescu este mai bun.
  • De ce nu are Prigoana si Sarbu probleme?Pentru ca sunt Basisti??? E asa greu de priceput?-
  • Pai eu zic sa scoata si Protv ul si toate posturile romanesti...ce zici de asta?
  • Nu e vorba de timp. E vorba ca am facut un contract cu ei in care era inclus si Antena 2 si plateam/platesc si pt postul respectiv. Nu e vorba ce ocupatie amsau nu am...
  • Sper sa scapam si de Antena 3 in curand. Apoi de Antena 1. Ultima miscare sa fie incarcerarea lui Felix.
  • Ii rog pe domnii de la Intact sa nu-si mai puna secretarele batrane sa scrie mesaje pe net.
    Limba de lemn poate ucide.

    PS. RCS nu se va opri aici, va scoate si alte posturi concurente lor pe sport, film, soap opera etc.
  • mi-ar prinde bine sa scoata si antena 3 ,ca aia de acolo sunt niste sclavi psd si nu mi-as dori sa vina ion iliescu la putere-oricum inainte de alegeri rds va elimina si antena 3, cate un oras pe saptamana e bun
  • RCS trebuie aspur sanctionat! Cu siguranta voi renunta la serviciile lor pt ca imi doresc A2 inapoi!
  • rusine rds-rcs trebuie sa ne mai gandim mai bine cand facem contract cu ei

Trimite un comentariu

sus