Skip to main content

8 decembrie: RTV-ul lui Ghiţă, în locul Antena 2. Niciun candidat la şefia ştirilor TVR

 

Operatorul de cablu RCS-RDS a scos postul Antena 2 din grila sa de programe transmise prin cablu analog în mai multe zone, în acelaşi moment în care, în grilele RCS, a apărut postul România TV, controlat de Sebastian Ghiţă, scrie HotNews.

Publicitate

Antena Group spune că a sesizat CNA în legătură cu acest caz, iar reprezentanţii CNA contactaţi de HotNews.ro au spus că acest for a primit, marţi, din partea RCS o solicitare de modificare a grilei sale, dar că aceasta nu a fost discutată încă în şedinţa publică.

Potrivit unor informaţii GfK România (firmă care măsoară în prezent audienţele TV - n.r.) invocate pentru HotNews.ro de reprezentanţi ai trustului Intact, miercuri dimineaţă era "confirmat" că postul Antena 2 a fost scos din grila de programe a RCS-RDS (cablu analog) cel puţin în Bucureşti şi Buzău, începând de marţi seară. Postul putea fi prins în continuare prin pachete de televiziune digitală.
Antena Group sesizează CNA în cazul RCS-Antena 2

Termenul pentru înscrierea candidaturilor la concursul pentru ocuparea postului de director al Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din TVR a fost prelungit până pe 12 decembrie, întrucât până la data stabilită iniţial, 5 decembrie, nu s-a înscris niciun candidat, scrieAdevărul.

Televiziunea Română a anunţat pe 22 noiembrie organizarea unui concurs pentru ocuparea postului de director al Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din TVR, în condiţiile în care Rodica Culcer a împlinit, anul acesta, vârsta legală de pensionare.
Nimeni nu vrea şefia ştirilor TVR. Înscrierea la concurs, prelungită cu o săptămână din lipsă de candidaţi

Televiziunile generaliste trebuie să difuzeze săptămânal cel puţin 120 de minute de emisiuni sau ştiri cu conţinut cultural sau educativ, iar televiziunile de ştiri 30 de minute, potrivit unei decizii luate ieri de Senat, scrie Mediafax.

În privinţa acestei iniţiative legislative Senatul este forul decizional.

Potrivit unui amendament propus plenului de Comisia pentru cultură şi acceptat de senatori, transmiterea acestor programe nu se va putea face în intervalul orar 1.00 - 7.00.

Membrii comisiei de specialitate au argumentat adoptarea unei astfel de restricţii prin faptul că astfel se va evita difuzarea emisiunilor culturale la ore fără audienţă.

Iniţiativă legislativă de modificare şi completare a Legii 504/2002 a audiovizualului, îi aparţine deputatului PNL Gheorghe Taloş.
Televiziunile generaliste şi de ştiri, obligate să difuzeze săptămânal emisiuni culturale, educative

Doar cinci dintre cei aproximativ 50 de jurnalişti care au lucrat până acum la publicaţiile economice ale trustului Intact au rămas să lucreze în continuare pentru acestea, după ce, acum mai bine de două săptămâni, apariţia Săptămânii Financiare a fost suspendată, scrie HotNews.ro.

Potrivit informaţiilor HotNews.ro, niciunul dintre jurnalişti nu şi-a luat salariile restante, până la data de 6 decembrie, când angajaţii acestor publicaţii au fost chemaţi la sediul Intact şi, după multe ore de aşteptare "pe culoare", o mică parte au luat integral sau parţial salariul pe octombrie. Condiţii în care unii dintre jurnalişti, contactaţi de HotNews.ro, acuză că sunt "batjocoriţi" şi "trataţi că nişte sclavi".

Jurnaliştii contactaţi de HotNews.ro spun că figurează în continuare ca salariaţi (carte de muncă, drepturi de autor sau contract pe firmă) ai societăţilor Săptămâna Financiară SRL şi Media Casa Press, dar că nu au unde şi condiţii în care să lucreze şi că nu au luat niciun ban din octombrie şi că situaţia lor rămâne incertă.
La ediţiile online ale publicaţiilor economice ale Intact mai lucrează cinci oameni. Angajaţi neplătiţi de două luni acuză: "suntem trataţi că nişte sclavi"

Comisiile de buget-finanţe au adoptat, miercuri, bugetele SRR, SRTV şi Agerpres, fără amendamente, scrie Mediafax.

Bugetul SRTV pe 2012 este de 150.182.000 lei, cu 13% mai mic decât cel din 2011. Pentru cheltuieli a fost stabilită suma de 141.555.000 lei, din care 141.492.000 lei pentru cheltuieli cu bunuri şi servicii.
Potrivit proiectului de buget al SRR pe 2012, Radioul Public a obţinut de la bugetul de stat o sumă pe anul viitor de 159.133.000 de lei, cu 12,89% mai puţin decât bugetul instituţiei pe anul în curs, care este de 182.671.000 de lei.

Iar bugetul pentru 2012 al agenţiei de presă Agerpres este de 15.504.000 lei, egal cu cel din 2011.
Bugetele SRR, SRTV, Agerpres, adoptate de comisiile de buget fără amendamente

Anul acesta a fost unul în care tot mai mulţi clienţi au investit în proiecte ori campanii de relaţii publice, însă bugetele de comunicare au continuat să fie mici, a declarat pentru Wall-Street.ro, Gabriela Lungu, managing partner al The Practice, una dintre cele mai mari agenţii de relaţii publice de pe piaţa locală, cu afaceri de 1,2 milioane de euro anul trecut.
Cele mai mari creşteri ale agenţiei au fost înregistrate pentru zona serviciilor de relaţii publice în zona de online şi pentru consultanţă de criză.

Totodata, organizarea de evenimente a revenit în cererea clienţilor şi se apropie iar de nivelul lui 2008”, spune Gabriela Lungu.

Pe de altă parte, managerul preconizează că profitul operaţional al companiei va urca anul acesta la peste 10%.
Gabriela Lungu, The Practice: Piaţa de PR este mai dinamică, dar bugetele rămân mici

Consiliul Superior al Audiovizualului din Franţa a atras atenţia conducerii postului Europe1 cu privire la încălcarea legilor care interzic încurajarea comportamentelor discriminatorii, după afirmaţiile defăimătoare la adresa românilor din emisiunea „On va s'gener!", scrie Adevărul, care citează Mediafax.

„Salut reacţia extrem de clară a CSA francez cu privire la acele derapaje şi îmi exprim speranţa că ea va folosi ca avertisment pentru evitarea genului acestuia de umor jignitor, vecin cu defăimarea, care aduce deservicii spiritului European", a spus Ministrul Afacerilor Externe Teodor Baconschi, potrivit MAE, citat de Mediafax.
Conducerea Europe 1, avertizată de CNA-ul francezilor pentru ironizarea românilor

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ce timp ai suceaveanule.Esti bugetar sau asistat social. Numai voi sunteti fanii intact
  • Sunt din Suceava, la mine a disparut Antena2, din grila celor de la RDS-RCS. M-am dus la ei si mi-au spus ca cei de la Intact au modificat niste frecvente la satelit si ca tre sa comande niste decodoare, ... bla,bla.
  • antena doi avea emisiuni de "succes" confidential cu pitiponcul sef de la fostul VIP, un show cu un tip care se crede mare actor-Duban si conferinta de presa cu pitipoanca diana munteanu niculescu(nevasta de fotbalist) Plus :multe seriale in reluare( difuzate de alte posturi tv)O sugestie pentru rcs-rds - scoateti si mizeria denumita pompos canal de stiri - antena 3. Avem tvr info swingurul canal de stiri
  • Roby nu se regasesti la scanare in grila digi tv cablu digital.In orice tara normala trustul intact nu ar fi existat.Securisto -comunistul Felix Motanul are creat un departament de asa zis de investigatii care se ocupa de fapt cu santajul .
  • bine punctat roby!Eu sunt din Sibiu,am dat scanare si s-a regasit A2 in grila de satelit,dar pe alta frecventa!Pe mine nu ma deranja,ca nici nu ma uitam,dar din cand in cand ma mai uitam la emisiunea in care venea Duban de spunea bancuri,aia era faina!Nu de mult am trecut pe satelit si imi pare bine,pentru ca am mult mai multe posturi cu filme si am si pachetul Discovery,iar pe cablu il pierdusem.Vine ca n-am GSP-ul sa-l vad pe Ilciobante suprem hahaind flegmatic pe tv dupa fiecare meci!Imi place ca pe satelit au grupat canalele foarte inspirat,filme cu filme,documentare cu documentare,sport cu sport,stiri cu stiri,etc!
  • Din cate stiu grupul PRO a conditionat difuzarea canalelor principale de preluarea si difuzarea tuturor canalelor sale(vezi PROTV INTERNATIONAL).Asta cel putin pe platformele digitale.
  • sunt din brasov si pe digital. RTV doar a luat locul pe frecventa Antenei 2. la o scanare de programe se regaseste si Antena 2 pe o alta frecventa.
  • Bai vezi ca s-a scos si pe satelit si acolo este digital nu analogic. Este adevarat ca mai este inca pe cablu digital dar nu in toate orasele din Romania. So... RCS/RDS f*ck you very much !
  • Nu Edi, ma refeream strict la problemele cu cablistii. Toate posturile lui Sarbu sunt la toate societatile fara nici un fel de probleme. Din Antena Group la RCS nu vedem nici GSP Tv, nici Antena 2. Cei din Antena s-au obisnuit sa joace de pe pozitii de forta. Cu RCS mi se pare ca li s-a infundat. Eu mi-as fi dorit sa am acasa si Antena 2, si GSP TV. Dar nu ma pot abtine sa nu fac comparatie cu trustul Pro. Sau cu Prigoana daca Pro-ul nu te satisface. Avem pe RCS si Etno si Taraf.
  • Pro TV are si acum datorii la Liga Profesionista de Fotbal de cand au avut meciurile din Divizia A si nu au platit. De-asta ei nu au participat niciodata in ultimii ani la licitatie pentru drepturi, pentru ca au interzis din partea LPF. Nu-i mai luati atat in brate pe ProStv ca nu sunt nici ei sfinti. Toti sunt o apa si-un pamant!!!
  • Antena 2 nu mai e nici pe digital la RCS. De ieri. Ha, ce bine imi pare ca ai luat tzeapa, le-as spune celor din Antena. Prea se credeau grozavi. De ce Pro-ul nu are niciodata probleme ca astea? Ptr ca sunt de bun simt, ptr ca respecta contractele si ptr ca nu intra cu bocancii in gat, de parca ar fi singuri pe lume.
  • Nici pe RCS Digital nu mai este Antena 2. Poate ar fi momentul sa o lase mai moale cei de la Intact cu razboaiele.
    Pana la urma s-a vazut in cazul GSP, ca nu prea au castig de cauza. RCS prefera sa plateasca amenzi, decat sa se conformeze. Si in pozitia in care se afla, chiar isi permit, sunt convins ca ii doare fin in cot de reclamatiile Intact-ului.
  • Nici un candidat la sefia stirilor TVR?
    Păi cine indrazneste sa concureze cu dna. Culcer?
    I se va prelungi mandatul pana ... se schimba actuala putere POLITICA (Noiembrie 2012!). Punct!

Trimite un comentariu

sus