Skip to main content

Cocor Media Channel, publicitate de 1,4 milioane de euro în 2011

 

Cocor Media Channel, compania care vinde spaţiul publicitar pentru ecranele de pe magazinul Cocor, a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro în urma vânzării de spaţiu publicitar outdoor.

Publicitate

Faţada media a magazinului COCOR a avut în 2011 un trafic mediu de aproape 3 milioane de maşini pe lună pe şase din cele opt benzi de circulaţie ale bulevardului I.C.Brătianu, conform datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei.

Carmen Andrei, Cocor Media Channel: ”Rezultatele obţinute în 2011 arată interesul crescut al clienţilor pentru outdoor-ul digital spectacular”.

Pe lângă datele oficiale de trafic, COCOR SA a realizat studii proprii care arată că timpul de staţionare prin faţa ecranelor este între 45 de secunde şi 4 minute, în funcţie de trafic.

Anul trecut, Cocor Media Channel a transmis în direct meciul de box dintre Lucian Bute şi Jean Paul Mendy, dar şi finala turneelor BCR Open şi BRD Năstase Ţiriac Trophy. Totodată, Cocor Media Channel a difuzat şi decernările de stele de pe Aleea Celebrităţilor din Piaţa Timpului.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • 1.4 mil de euro? Doar atat? Va imaginati cati bani pierd pe secunda? carmen Andrei...buna gluma!
  • E greu de cuantificat, insa zona este si una destul de circulata de pietoni, care vad mult mai usor ecranele. Ar fi interesant sa transmita mai multe evenimente live. Ar atrage mai multi oameni care altfel cam ocolesc magazinul. Nu stiu daca oficiale, dar eu numai gol l-am vazut.
  • Ar fi interesant cati sunt cash si cat sunt bartere si parteneriate media!

Trimite un comentariu

sus