Skip to main content

Gemius măsoară traficul site-urilor din Republica Moldova

 

Compania de cercetare Gemius a fost aleasă, la începutul lui februarie, de către Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului din Republica Moldova (BATI) să se ocupe de auditul oficial al traficului site-urilor.

Publicitate

Piaţa de publicitate online din Republica Moldova a ajuns în 2011 la 1,3 milioane de euro, cu 14% mai mare decât anul precedent, se anunţă într-un comunicat al companiei. Publicitatea TV şi cea outdoor s-au ridicat, anul trecut, la 13,3 milioane de euro, respectiv, 6,1 milioane de euro.

Primele date despre audienţa web din Moldova vor fi livrate în mai 2012.

Stanislav Popov, directorul executiv al BATI: "Această decizie este o crucială pentru piaţă, deoarece are drept scop unificarea decisivă a industriei internetului şi o creştere a rentabilităţii canalelor de publicitate online."

Gemius este o agenţie internatională de research, înfiinţată în Polonia. Compania desfaşoară operatiuni în peste 20 de pieţe.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus