Skip to main content

28 martie: Busu: În România nu există vedete

 

sursa foto: AdevarulFlorin Busuioc, prezentatorul de la meteo de pe Pro TV, se descrie ca fiind un tipicar şi se plânge de calitatea "valorilor" din România.

Publicitate

"Când am fost chemat să prezint rubrica Meteo nu aveam în plan nimic altceva. Mi s-a părut că aceasta este în mod greşit considerată Cenuşăreasa televiziunii. Eu sunt un pic mai ticăit. Adică dacă fac un lucru vreau să-l fac bine", a spus Busu într-un interviu pentru Evenimentul Zilei.

"Prima mea provocare a fost să înţeleg ce e cu «dorsala anticiclonului Azoric». Am aflat foarte mule lucruri şi m-a interesat şi să le explic celor care mă ascultă”, a mai adăugat acesta.

După zeci de ani în lumea showbiz-ului, Busu spune că "în România nu există vedete".
"Există nişte oameni cu o oarecare popularitate sau cu o foarte bună influenţă asupra unor mase de public", dar şi că "oamenii care sunt foarte buni în ceea ce fac nu sunt vedete. De exemplu, Chilian nu este vedetă, dar e de o calitate senzaţională".
Busu spune însă că la noi în ţară sunt meteoriţi "care intră în atmosferă, fac o flamă mare, cad apoi pe pământ şi lasă o gaură mare şi miros de pucioasă".
Florin Busuioc: "La noi în ţară, vedetele sunt ca meteoriţii"

Gruparea Anonymous a lansat, recent, o ameninţare uimitoare: pe 31 martie 2012, vom închide întregul internet. Hackerii grupării au dat chiar indicii despre cum vor realiza operaţiunea „Blackout” (Stingerea): prin dezactivarea marilor servere DNS (de la Domain Name Service – Serviciul Numelor de Domenii de Internet), scrie Jurnalul Naţional.

Celor care au ridicat din umeri cu scepticism, profesorul Adam Woodward, de la catedra de informatică a Universităţii Surrey, le răspunde, într-un articol publicat de BBC News: „Niciodată nu spune niciodată”. Woodward explică de ce este posibilă închiderea internetului.

Serverele DNS sunt cele care convertesc adresa de internet pe care o introduci in browser (de exemplu, www.jurnalul.ro sau, mai simplu, jurnalul.ro) în succesiunea de cifre şi puncte prin care sunt codificate adresele de internet, adică IP-urile. Aşadar, serverele DNS funcţionează ca un fel de carte de telefoane a internetului. Împiedicând accesul la „cartea de telefoane”, scoţi din funcţiune internetul, spune specialistul britanic.
Anonymous: pe 31 martie, INCHIDEM INTERNETUL. De ce ESTE POSIBIL aşa ceva

Ema Cătălin, corporate communication manager în cadrul Graffiti BBDO, părăseşte grupul la mai puţin de un an de la preluarea funcţiei, scrie DailyBusiness.ro.

Comunicarea corporate a Graffiti BBDO va fi preluată de Sergiu Petre.

Fost director de comunicare al grupului RTC, Ema Cătălin s-a alăturat Graffiti BBDO în iunie 2011.
Managerul de comunicare al Graffiti BBDO părăseşte compania

BrandTailors, companie de strategie şi design de brand, are un nou partener în structura acţionariatului companiei.

Andreea Florea, brand strategy coordinator, devine partener în cadrul BrandTailors, beneficiind de o participaţie de 10% în acţionariatul firmei, scrie DailyBusiness.ro.

Schimbarea la nivel de acţionariat al companiei vine ca urmare a deciziei managementului BrandTailors de a deschide parteneriatele cu actualii angajaţi, aflaţi la conducerea departamentelor interne.

Andreea Florea este dublu-licenţiată în "Relaţii Internaţionale şi Studii Europene" şi "Comunicare şi Relaţii Publice" în cadrul Universităţii Bucureşti.
Din angajat, acţionar. BrandTailors îi cedează Andreei Florea 10% din companie

IAB Europe anunţă prezenţa unor speakeri de renume şi agenda pentru Interact 2012, conferinţa ce va avea loc la Arts Hotel din Barcelona, în perioada 30-31 mai. Tema aleasă pentru anul acesta este "The Digital Brandscape", scrie HotNews.ro.

La Interact 2012, vor fi prezenţi atât clienţii, creativii, reprezentanţi ai Comisiei Europene, cât şi agenţiile de media şi furnizorii de tehnologie din Europa, care vor dezbate şi vor discuta principalele probleme de actualitate ale industriei.

Speakeri renumiţi precum Peter Blackshaw, Global Digital Chief la Nestle şi Lothar Hocker, Director de Achiziţii pe Grup la P&G Global Digital Media Buying, şi-au confirmat prezenţa pe 31 mai la Interact 2012.
Procter & Gamble şi Nestle vin la Interact 2012

Era digitală şi a reţelelor sociale rescrie, în toată lumea, felul cum companiile comunică cu media şi cu publicul lor ţintă. Schimbările prin care trec departamentele şi agenţiile de relaţii publice extind activitatea acestora în zone revendicate până nu de mult de publicitari. Despre cum se rescrie industria de PR, Matt Neale, Preşedinte Internaţional al reţelei GolinHarris, discută online cu cititorii HotNews.ro miercuri, de la ora 14.00.

Matt Neale se va afla în România pentru a anunţa că biroul local al reţelei, GolinHarris Bucureşti (fosta Lowe PR, afiliată la GolinHarris în urmă cu un an), îşi schimbă felul cum operează după un model aplicat până acum în SUA, Marea Britanie şi Suedia, numit modelul G4.
Unde încep şi unde se termină relaţiile publice în era digitală? Matt Neale, preşedinte internaţional al reţelei GolinHarris, discută onlinemiercuri, ora 14.00

Marketerii vor cheltui mai mult în 2012 pentru promovarea pe social media decât bugetul alocat pentru advertising-ul din reviste, scrie Wall-Street.ro.

Mai mult de jumătate dintre agenţiile de advertising din Statele Unite vor să îşi crească expunerea pe social media în următoarele 12 luni. Comparativ, doar 31% au vrut să crească cheltuielile de publicitate pe reţele de publicitate şi 29% pe site-urile publicaţiilor.
Emarketer estimează majorarea investiţiilor în publicitatea din Statele Unite cu 24% până la 15,4 miliarde dolari. De asemenea, se aşteaptă că investiţiile în reclamele din reţele sociale, jocuri şi aplicaţii să crească cu 43% anul acesta şi cu 80% pe segmentul mobil.
SUA: Agenţiile de publicitate mizează pe social media

Eurodeputaţii care se opun Acordului multilateral cu privire la contrafacere (ACTA) au afirmat marţi că au obţinut o victorie refuzând ca votul Parlamentului European, foarte critit la adresa acordului, să fie întârziat de o sesizare a Curţii europene de justiţie, scrie Mediafax.

Cu 21 de voturi pentru, 5 împotrivă şi 2 abţineri, deputaţii Comisiei de comerţ internaţional au decis să nu întârzie, printr-o consultare prealabilă a Curţii europene de Justiţie, calendarul care prevede un vot cu privire la ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement) într-o sesiune plenară din iunie.
"Este primul semn că Parlamentul este pregătit să respingă ACTA", a comentat social-democratul german Bernd Lange, spunând că se aşteaptă ca acordul să poată fi "îngropat înainte de vară".
Parlamentul European a refuzat să amâne votul cu privire la ACTA

Un număr de 262 de proiecte cinematografice au fost înscrise la cea de-a XII-a ediţie a Concursului Naţional de Scenarii iniţiat de HBO România şi realizat în parteneriat cu Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF), informează organizatorii, notează Mediafax.
În total, au fost înscrise 262 de scenarii, dintre care 69 la categoria lungmetraj, 177 la categoria scurtmetraj şi 16 la secţiunea documentar.
În data de 21 mai vor fi anunţaţi cei trei finalişti ai fiecărei categorii de proiecte cinematografice.
Un număr de 262 de proiecte, înscrise la Concursul Naţional de Scenarii organizat de HBO

Funcţia de completare automată de pe motorul de căutare Google continuă să provoace probleme gigantului american, un japonez dând în judecată compania pentru că îi asociază parte din nume cu unele crime, scrie Wall-Street.ro, care citează TGDaily.com.

O curte de justiţie din Tokyo a ordonat Google să oprească completarea automată în cazul unor termeni. Ca urmare a căutărilor rezultate în urma tastării numelui celui ce a dat în judecată compania, el şi-a pierdut job-ul şi a fost respins şi la altele.
a€œAceste căutări ar putea duce la pierderea locului de muncă, defăimare sau chiar violare a intimităţii a unei persoane sau, după caz, a unei companii”, spune avocatul omului.
Google, obligat să cenzureze sistemul de completare automată a căutărilor

Pinterest este un mix între un site de bookmarking şi o galerie virtuală ce permite utilizatorilor inserarea ("pin”) unor imagini şi videoclipuri pe diverse categorii ("€œboards”). Vizitatorii pot adăuga ("€œrepin”), comenta sau aprecia ("like”) materialele vizualizate, scrie Wall-Street.ro.

De la lansare şi până în prezent, Pinterest a reuşit să atragă unnumar tot mai crescut de branduri şi companii care şi-au creat un cont în scopuri de promovare şi marketing.
Pentru a-şi face cont pe Pinterest utilizatorii trebuie să primească o invitaţie de la un user deja înregistrat sau să ceară direct de la site o invitaţie. În momentul înregistrării, utilizatorilor li se cere conectarea contului de Pinterest cu cel de Facebook sau Twitter.
Pinterest - noua atracţie online

După ani de dominaţie pe segmentul publicităţii online, Google, una din cele mai mari companii din domeniul IT din lume, a investit anul trecut nu mai puţin de 213 milioane dolari în publicitate, scrie Wall-Street.ro, care citează WSJ.com.

Gigantul IT american şi-a schimbat modul de a se promova, acolo unde rivalii săi domină.
Google a investit enorm în publicitatea TV, reviste şi ziare pentru a-şi promova noile servicii precum reţeaua de socializare Google+ sau browserul web Google Chrome.
Sumele învestite în publicitate în 2011 sunt aproximativ egale cele ale rivalilor de la Apple, Microsoft sau Yahoo.
Google şi-a bugetat 213 milioane dolari pentru a-şi promova produsele în 2011, o creştere de 4 ori mai mare faţă de cele 56 milioane dolari investite în 2010, potrivit estimărilor agenţiei Kantar Media.
Google şi-a mărit de 4 ori bugetul pentru publicitate, la peste 200 MIL. dolari (VIDEO)

Sursa foto: Adevărul.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus