Skip to main content

Câţi bani a făcut Mihaela Rădulescu pentru Realitatea TV? Emisiune specială de la Londra

 

Publicitate

Paginademedia.ro a estimat câţi bani a făcut emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu la Realitatea TV. În cele şase ediţii, Alegerile Mihaelei a scos, în total câteva zeci de mii de euro. Câte, în continuare.

În cele şase emisiuni, numai din reclamele difuzate, Alegerile Mihaelei a atras bugete estimate de Paginademedia.ro la aproximativ 40.000-45.000 de euro.

La aceste sume se adaugă:

  • sponsorizările (de exemplu, emisiunile transmise din Terra Park sau mall-ul din Băneasa), aproximativ 20-25.000 de euro.
  • peste 80.000 de SMS-uri trimise de telespectatori pentru premii, în valoare de 40.000 de euro (din care partea Realităţii este de 20.000 de euro.

Adunând cele trei surse de venit, totalul adus de Alegerile Mihaelei se ridică la aproximativ 80-85.000 de euro (40-45.000 din publicitate, 20-25.000 din sponsorizări şi 20.000 din SMS-uri).

COSTURI DE PRODUCŢIE. Paginademedia.ro estimează că, pentru emisiunea Alegerile Mihaelei, costurile de producţie au fost de aproximativ 6.000-7.000 de euro pe ediţie (aproape 50.000 de euro în total), fără a include aici onorariul vedetei.

Cel mai important client de publicitate clasică a avut un buget de până în zece mii de euro (Reckitt Benckiser). În total, primii zece clienţi de publicitate au adus aproape 30.000 de euro din totalul încasărilor de la Alegerile Mihaelei.

ESTIMARE DUPĂ AUDIENŢĂ. Paginademedia.ro a plecat de la audienţa reclamelor inserate în emisiunea Mihaelei Rădulescu, aşa numitele GRP – Gross Rating Points, puncte de audienţă.

Top 10 clienţi publicitari la emisiunea Alegerile Mihaelei

Nr. difuzari Buget*
1 Reckitt Benckiser 72 9.000
2 Ursus Breweries 33 5.000
3 Bramac 18 3.000
4 888poker.net 17 2.800
5 Heineken 15 2.500
6 Kraft Foods 13 1.500
7 Renault Romania 11 1.500
8 Orkla Foods 11 1.400
9 Phoenicia Hotels 9 1.000
10 Terapia S.A. 7 1.000

*Estimare Paginademedia.ro

Contactat de Paginademedia.ro, Mihai Craiu, director Media Consulta International (vânzătorul de publicitate al Realitatea TV), a confirmat estimările:

“Estimările legate de publicitate sunt foarte apropiate de realitate. La acestea se mai adaugă câteva zeci de mii de euro din proiectele speciale”, a spus Craiu.

Emisiune specială de la Londra

Mihaela Rădulescu va avea o emisiune specială Alegerile Mihaelei pe 27 iulie, când încep Jocurile Olimpice de la Londra.

Emisiunea va fi transmisă în direct de la Londra de Realitatea TV. După ediţia specială, emisiunea Alegerile Mihaelei se întoarce în grilă din 2 septembrie.

Audienţa Mihaelei în primul sezon

În şase ediţii cât a avut emisiunea Alegerile Mihaelei de la Realitatea TV, Mihaela Rădulescu a sărit o singură dată de 300.000 de telespectatori pe minut. Se întâmpla în cea de-a doua emisiune, după un debut modest.

VÂRF. Cea mai bună poziţiie a Mihaelei Rădulescu în clasamente a fost tot în a doua emisiune, când a fost pe locul doi, imediat după Pro TV.

Audienţa celor şase ediţii din Alegerile Mihaelei, de pe Realitatea TV, la nivel NAŢIONAL şi în mediul URBAN (telespectatori pe minut):

NATIONAL URBAN
20 mai 225.000 telespectatori 147.000 telespectatori (1,4 rating)
27 mai 336.000 230.000 (2,3)
3 iunie 200.000 115.000 (1,1)
10 iunie 262.000 183.000 (1,7)
17 iunie 285.000 164.000 (1,6)
24 iunie 223.000 151.000 (1,4)

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mirela Dragulici Mirela Dragulici
    Buna ziua!
    Cum as putea sa o contactez pe Mihaela?
    Am fost colege de gimnastica.
    As avea nevoie urgent de ajutorul ei.
    Va multumesc!
  • mona mona
    Petrisor de ce nu mai prezinti si audientele inregistrate de emisiunea A M Banica ca tot au schimbat ora de dofuzare
  • sandy sandy
    sunt curios cat da pro tv pe un film oarecare si cat castiga din publicitate sau mai curios as fi cat castiga din publicitatea de la stirile de la ora 19 prezentate de esca
    stiti ceva vara asta va mai fi servitii va rog?
    apropo antena 1 pregateste o emisiune de vara pe nume Demascarea sa si filmat cateva emisiuni emisiunea incepand cat de curand, sunt curios ce audienta va avea a1 neavand concurenta pe acea ora in care va rula emisiunea
  • Traian Traian
    Costurile de producție au fost de aproximativ 6.000-7.000 de euro pe ediție ?
    Probabil ca nu stiti cati oameni numara doar stafful "divei"
    Adaugati deplasarile Monte-Carlo si retur si ajungeti la alte idei

Trimite un comentariu

sus