Agenţiile McCann Erickson şi Saatchi&Saatchi au cucerit câte un premiu la prima gală de la Cannes Lions 2012, desfăşurată aseară.
McCann a fost premiată cu argint în cadrul secţiunii Direct Lions, campanii cu buget redus, pentru campania Românii sunt deştepţi la batonul Rom.
Saatchi&Saatchi şi Saatchi&Saatchi PR au primit un Bronze Lion la secţiunea PR Environmental campania Enel - Plant the bill (Plantează factura). În cadrul campaniei, hârtia facturilor de curent conţinea seminţe, iar documentul putea fi ”plantat”.
Studiu de caz Plant the bill
[pgvideo youtube|cgJe011Mj84|2012/06/studiu-de-caz-plant-the-bill.jpg|
Studiu de caz Plant the bill /]
Google: Românii sunt...
Campania Românii sunt Deştepţi a fost lansată în noiembrie 2011 şi îi provoca pe români să îşi schimbă imaginea pe internet. La data lansării campaniei, la o simplă căutare pe Google.ro cu sintagma "românii sunt", sugestiile automate generate de motorul de căutare l-ar fi jignit chiar şi pe cel mai indiferent român şi acelaşi lucru se întâmpla pe google.it, google.es sau google.co.uk.
664.332 de români au dat căutare pe google (prin intermediul site-ului dedicat www.romaniisuntdestepti.ro) sintagma „românii sunt deştepţi”.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu