Skip to main content

(P) Campania aniversară ColonHelp. De ce a fost aleasă Carmen Brumă?

 

Publicitate

“Carmen Brumă este definiţia perfectă a femeii care acordă o importanţă deosebită stilului de viaţă sănătos: dietă echilibrată plus sport” spune Tudor Popa, director de marketing Zenyth Pharmaceuticals, despre campania aniversară ColonHelp – 3 ani.

Tudor Popa:

“Carmen este o susţinătoare ferventă a acestui stil de viaţă şi un exemplu că prin voinţă, dietă şi sport, oricine îşi poate menţine sănătatea şi silueta. Când am auzit că vrea să lanseze acest proiect, ne-am gândit imediat la această asociere. Cu atât mai mult cu cât Carmen Brumă este încă de la început imaginea unuia dintre produsele noastre – ceaiul de slăbit SilhouetteHelp, iar lumea o asociază cu noi.”

ColonHelp împlineşte 3 ani de la lansarea pe piaţă! Producătorul Zenyth Pharmaceuticals marchează acest moment cu totul special printr-o acţiune de amploare: Campania aniversară „3 ani de ColonHelp“. Despre fenomenul ColonHelp şi despre această campanie vine cu detalii Tudor Popa, director de marketing Zenyth Pharmaceuticals.

Care este ideea de bază a campaniei aniversare?
Ne-am propus încă de anul trecut să marcăm anual aniversarea ColonHelp, principalul nostru produs, printr-o ofertă specială. Anul trecut am adus în premieră în România o carte de excepţie: „Ghidul Dr. Jensen pentru detoxifiere intestinală“ (autor dr. Bernard Jensen), un bestseller internaţional vândut în peste 1 milion de exemplare, care le-a fost oferit cadou clienţilor noştri. Anul acesta este a doua oară când sărbătorim împreună cu clienţii noştri şi am hotărât să trecem la un alt nivel. În această perioadă le oferim clienţilor un cadou mult mai complex: „3S: Sănătoasă, Suplă, Sătulă“ - o carte şi un dvd semnate de binecunoscuta vedetă tv Carmen Brumă. În plus, am extins oferta la alte două produse: pachetele SuperSilueta şi SuperDetoxifiere!

De ce aţi ales acest concept al campaniei?
Sloganul care descrie filozofia Zenyth Pharmaceuticals este „Mai multă educaţie, mai multă sănătate“. Suntem conştienţi că secretul sănătăţii nu este lipsa medicamentelor, cât lipsa educaţiei în spirit preventiv. Acesta este motivul pentru care ne canalizăm eforturile nu doar pe cercetare şi studiu permanent, pentru a dezvolta cele mai bune formule pentru produsele noastre, ci şi pe educarea populaţiei în spiritul vieţii sănătoase. Două exemple în acest sens sunt cadourile oferite clienţilor în campania aniversară: „Ghidul Dr. Jensen pentru detoxifiere intestinală“ (2011) şi „3S: Sănătoasă, Suplă, Sătulă“ (2012). Suntem convinşi că mai multă educaţie înseamnă mai multă sănătate.

Care este motivul pentru care aţi ales să vă asociaţi imaginea cu Carmen Brumă în această campanie?
Carmen Brumă este definiţia perfectă a femeii care acordă o importanţă deosebită stilului de viaţă sănătos: dietă echilibrată plus sport. Carmen este o susţinătoare ferventă a acestui stil de viaţă şi un exemplu că prin voinţă, dietă şi sport, oricine îşi poate menţine sănătatea şi silueta. Când am auzit că vrea să lanseze acest proiect, ne-am gândit imediat la această asociere. Cu atât mai mult cu cât Carmen Brumă este încă de la început imaginea unuia dintre produsele noastre – ceaiul de slăbit SilhouetteHelp, iar lumea o asociază cu noi.

Care este publicul ţintă al campaniei?
Prin această campanie ne adresăm pe de o parte clienţilor fideli ColonHelp, dar ne-am îndreptat atenţia şi spre publicul tânăr. Pe perioada campaniei derulăm un concurs cu premii în excursii pe cele mai frumoase plaje din Europa: Mallorca, Rhodos, Costa del Sol sunt primele trei destinaţii din concurs. În plus, spre deosebire de anul trecut, am apelat şi la canale de comunicare apreciate de publicul tânăr: internetul, posturile tv de muzică etc.

Care sunt suporturile media pe care se desfăşoară campania „3 ani de ColonHelp“?
Am ales, ca de fiecare dată, suporturile media care au livrat cele mai bune rezultate pentru noi. Televiziunea rămâne pe primul loc în opţiunile noastre, urmată de panotaj, online şi print. Anul acesta, mai mult ca oricând, ne-am aliniat trendului pieţei şi am alocat un buget substanţial pentru online - un mod practic şi modern de comunicare.

Cât timp rulează această campanie?
Campania a debutat pe 21 mai şi se va încheia pe 8 iulie.

Pe lângă campania publicitară sunt şi promoţii sau alte avantaje pentru clienţi?
Pe perioada campaniei, clienţii beneficiază de 20% mai mult produs la flaconul de ColonHelp şi pachetele SuperSilueta (ColonHelp + SilhouetteHelp) şi SuperDetoxifiere (ColonHelp + LiverHelp), toate la cele mai bune preţuri: flaconul de ColonHelp - 119 lei, pachetele SuperSilueta, respectiv SuperDetoxifiere – 169 de lei. Să nu uităm de cadoul deosebit pe care îl primesc toţi cei care achiziţionează produsele aflate în campanie – cartea şi dvd-ul „3S“, semnate Carmen Brumă! În plus, toţi cei care cumpără produsele noastre se pot înscrie în concursul verii „ColonHelp te trimite în vacanţă!“. Premiile sunt 6 excursii de vis în destinaţii dintre cele mai frumoase din Europa. Mai multe informaţii despre concurs pot fi găsite pe site-ul concurs.colonhelp.ro.

Care este agenţia de publicitate cu care aţi dezvoltat campania?
Ca şi până acum, execuţia campaniei ne aparţine în totalitate. Noi lucrăm toate materialele: spoturi tv, materiale outdoor, online, totul in house, pentru că am considerat întotdeauna că noi ne cunoaştem cel mai bine produsele şi putem vorbi cel mai corect şi mai eficient despre ele.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cu tot respectul, eu sunt unul din cei pentru care prevenirea si ingijirea din timp a corpului este foarte importanta si absolut necesara daca avem responsabilitatea propriei sanatati. Indiferent cine este imaginea unui produs, pe mine ma intereseaza continutul si efectele acestuia, ori despre CH va pot spune din experienta mea (rezolvarea unor dereglari intestinale, a balonarilor, diminuarea migrenelor), a tatalui meu (in varsta, supraponderal, constipat si cu circulatie foarte proasta la picioare - a slabit, i s-au dezumflat si deschis la culoare picioarele, are un tonus general foarte bun, motiv pentru care anul asta a facut inca o cura).
    Va recomand cu toata sinceritatea sa cititi pe site-ul Colonhelp multe articole de sanatate, dar sa cititi si independent, articole si studii medicale despre efectele fiecaruia din ingrediente (in special tartele de psyllium si semintele de in, exista multe studii in Europa si America), sa ascultati marturiile multor persoane care au luat CH pentru probleme deranjante sau chiar grave de sanatate, si apoi sa decideti singuri. Daca criticam totul inainte de a ne informa, si mai ales nu facem ceva pentru prevenirea si ameliorarea unor afectiuni, cred ca degeaba ne plangem cand ele se cronicizeaza sau cand chiar ajungem sa ne simtitm faorte rau.

    Sanatate tuturor
  • stiu eu, stiu eu! pentru ca doamna carmen bruma are colonul cel mai curat! glumesc! pentru ca arata bine si pentru ca munceste pentru a arata bine! nu pentru ca ar fi una sau alta! eu am luat colonhelp si oi fi eu o cauza pierduta dar nu m-a curatat deloc! am ramas la fel de constipata! la propriu nu la figurat! in schimb prunele uscate si afumate fac un colon clean! scuze, nu suntem pe pagina formulei as!
  • Asta arata invidia si rautatea! Dar tu crezi ca tatal ei sau Mircea Badea au facut-o 'prin pile' sa arate asa? :))))) Oare nu e clar ca femeia asta chiar a muncit pentru asta? Sau crezi ca e simplu sa arati asa? Sunt foarte curioasa cum arata oamenii astia care nu stiu decat sa spuna rautati! :D
  • Madam Bruma a fost aleasa pentru ca e fiica de diplomat comunist la Moscova si concubina lui Mircea Badea de la masutza.
  • Felicitari pentru aceasta campanie aniversara!Cu ajutorul produselor dumneavoastra,am reusit sa preiau controlul asupra sanatatii mele.
  • Domnule Tudor Popa v-am trimis pe ambele adrese pe care le aveti un email dar nu am primit nici un raspuns. Poate va faceti un pic de timp si aruncati o privire asupra ofertei. O zi buna

Trimite un comentariu

sus