Skip to main content

Pandurii şi ghiaurii de la Dinamo nu i-au ţinut piept sultanului Suleyman. Nici Pariu cu viaţa

 

Publicitate

Dacă săptămâna trecută sultanul Suleyman (Kanal D) s-a resemnat cu o înfrângere în faţa “trupelor” de la Steaua şi Rapid (Antena 1), aseară otomanii şi-a luat revanşa.

Serialul Suleyman Magnificul a câştigat, aseară, lupta cu meciul Dinamo – Pandurii (Antena 1) şi cu Pariu cu viaţa (Pro TV).

Cifrele Paginademedia.ro arată că, pe intervalul în care cele trei posturi s-au intersectat, cel mai urmărit a fost Suleyman.

Cifrele zilei de luni, una dintre cele mai competitive intervale ale săptămânii:

La nivel URBAN:

În fiecare minut, 772.000 de telespectatori din mediul urban urmăreau serialul turcesc de pe Kanal D. A fost urmat de meciul de pe Antena 1 (622.000 de telespectatori medie) şi de Pariu cu viaţa (538.000). Clasamentul a fost completat, aseară, de două posturi de ştiri: Antena 3 şi B1 TV.

La nivel NAŢIONAL:

La nivelul întregii ţări, 1,36 milioane de români au fost interesaţi, în fiecare minut, de aventurile de la palatul sultanului. Meciul de pe Antena 1 a fost pe doi, cu puţin peste un milion de persoane, urmat de Pariu cu viaţa: 960.000 de telespectatori pe minut. Locurile 4,5 şi 6: Antena 3, Naţional TV şi B1.

Audienţa posturilor TV luni, 1 octombrie, pe intervalul de intersecţie Suleyman Magnificul (Kanal D), Dinamo – Pandurii (Antena 1) şi Pariu cu viaţa (Pro TV), în mediul URBAN:

1. Kanal D: 772.000 de telespectatori pe minut (7,4 rating)
2. Antena 1: 622.000 (5,9)
3. Pro TV: 538.000 (5,1)
4. Antena 3: 484.000 (4,6)
5. B1 TV: 261.000 (2,5)

Audienţa posturilor TV luni, 1 octombrie, pe intervalul de intersecţie Suleyman Magnificul (Kanal D), Dinamo – Pandurii (Antena 1) şi Pariu cu viaţa (Pro TV), la nivel NAŢIONAL:

1. Kanal D: 1.363.000 de telespectatori pe minut (7,2 rating)
2. Antena 1: 1.006.000 (5,3)
3. Pro TV: 960.000 (5)
4. Antena 3: 691.000 (3,6)
5. Naţional TV: 421.000 (4,2)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ea bine pentru Pariu cu viata daca luau o pauza si incepea in primavara vara si toamna filmau serialele iar primavara 2013 difuzeaza serialele
    despre Suleyman oriunde ma duc vad reclama cu Suleyman pe panouri publicitare, in metrou, pe autobuze etc... peste tot Suleyman. oare cat au platit pentru aceasta publicitate enorma dar benefica?
  • Mare dreptate , comentariul de la antena este jalnic, Daca avea acces toata lumea la dolce sigur ii batea
  • Nu sunt mare fan dar trebuie sa recunosc ca turcii au facut un film excelent.E bine filmat ,actorii joaca senzational ,povestea este captivanta.Eu ca barbat il prefer oricand in loc de lllalaaa band sau alte porcarii artificiale marca ProTv.Pe pauzele publicitare am preferat oricum meciul.Si transmis de Dolce pentru ca pe Antena 1 comentariul este penibil.
  • Incredibil si neasteptat ca Pariu cu viata sa fie batut de Suleyman si de un meci de fotbal de Liga 1...si cind te gindesti ce costuri de productie au avut cu acesti pusti de la LalaBand, pe care tot incearca sa ni-i bage pe git cu forta intr-un format preluat de prin alte parti...

Trimite un comentariu

sus