Kaleidoscope Proximity, agenţia de digital şi direct marketing a grupului BBDO, şi-a extins recent portofoliul de clienţi, câştigând, în urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, brandurile Timişoreana, Ciucaş, Stejar şi Azuga. Procesul de pitch s-a desfăşurat în perioada octombrie - decembrie 2012 şi a inclus mai multe agenţii digitale din piaţă.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roDin partea Kaleidoscope Proximity, echipa care a lucrat proiect, a fost formată din: Miruna Ocnărescu - Client Service Director, Vlad Ciocan - Interactive Director, Andrei Dragu - Account Director, Răzvan Soroceanu – Account Manager, Iulian Bărbulescu – Copywriter, Andreea Strachină – Copywriter, Csaba Nacu - Art Director, Radu Zaharescu - Art Director şi Cristian Pantazi - Managing Director.
Pe lângă echipa Kaleidoscope Proximity, un rol important în câştigare licitaţiei l-a avut departamentul de strategie al Graffiti BBDO, prin Ştefan Chiriţescu, Head of Strategy, care s-a alăturat proiectului, contribuind la dezvoltarea strategiei câştigătoare.
Trimite un comentariu