Skip to main content

Mihai Gongu este noul Director de Creaţie al GMP Advertising

 

Mihai Gongu BBDO

Publicitate

Mihai Gongu este de la jumătatea lunii ianuarie noul Director de Creaţie al GMP Advertising. El vine din Graffiti BBDO unde a ocupat o poziţie similară. Funcţia de Director de Creaţie a GMP Advertising a fost ocupată anterior de Ştefan Vasilachi care, la finele anului 2012, a ales un alt drum în carieră.

Andreea Nemens, Director Executiv al GMP Advertising: „Mihai are profil de neamţ. Din ăla creativ, a la Jung von Matt. Şi GMP are nevoie acum de un om efervescent, foarte pasionat de creaţie, dar şi un om foarte dăruit muncii. Nu poţi să scoţi o idee senzaţională decât după ce ai scris 1.000. Trebuie să fii curios şi să vrei să ştii mai mult, să încerci şi, îndrăznind, într-o zi o să îţi iasă. Cred că Mihai este un astfel de om. Şi în plus, e un creativ cu viziune care vine să facă echipă şi să îşi ajute echipa să meargă mai sus. Şi asta e tot ce ne dorim”.

Mihai Gongu: „GMP este cred agenţia independentă cu evoluţia cea mai spectaculoasă din România. Dincolo de a fi prima care a adus un leu de la Cannes şi de prezenţa constantă pe podiumurile locale la Effie, ADOR sau ADC, GMP a arătat că poate face campanii care inspiră şi performanţe pe clienţi mari”

Mihai Gongu a intrat în publicitate în 2002, la Leo Burnett, unde şi-a început cariera de copywriter. Dezvoltarea a continuat-o în Graffiti BBDO, unde a ocupat, pe rând, funcţia de Senior Copywriter, Deputy Creative Director, Senior Creative al BBDO Berlin şi din 2010 Creative Director al Graffiti BBDO.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus