Skip to main content

Antena 1 dă în judecată Paginademedia.ro

 

Acces Direct. Simona Gherghe

Publicitate

Postul Antena 1 a anunţat că va da în judecată Paginademedia.ro.

Comunicatul integral, în continuare:

COMUNICAT

Antena TV Group îl va acţiona în instanţă pe domnul Petrişor Obae, deţinătorul site-ului “Pagina de Media”, având în vedere prejudiciile de imagine şi materiale produse companiei noastre prin acţiunile de defăimare ale postului de televiziune Antena 1 şi a emisiunii Acces Direct.

Considerăm că acţiunile domnului Obae au un caracter de manipulare a opiniei publice şi a clienţilor care au relaţii comerciale cu Antena 1. Situaţia este agravată de atitudinea ostilă şi dezechilibrată pe care domnul Obae a manifestat-o în mod constant de-a lungul timpului faţă de postul nostru, comparativ cu alte televiziuni.

Constatăm că acţiunile de defăimare şi manipulare prin mesajele publicate de domnul Obae au depăşit cu mult limita decenţei şi a opiniei jurnalistice echilibrate, fapt pentru care, în cursul zilei de mâine, domnul Obae va fi acţionat în judecată pentru prejudiciile produse, valoarea acestora depăşind suma de 500.000 EUR.

Antena TV Group nu va tolera niciodată un astfel de comportament faţă de compania noastra şi faţă de clienţii noştri şi vom respinge cu fermitate orice încercare de manipulare pe care o vor promova în spaţiul public persoane sau instituţii ce actionează cu rea credinţă.

Paginademedia.ro îşi reafirmă poziţia că articolele despre cazul Acces Direct au fost de bună credinţă şi au avut ca unic scop informarea corectă a publicului fără alte interese decât cel public.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • domnule obae, cu ce putem fi de folos? ca de inteles intelegem toti ca nu dumneavoastra ati filmat, nu dumneavoastra ati dat porcariile alea pe post, nu dumneavoastra sunteti vinovat! de vine e intotdeauna NEVINOVATUL in romania ultimilor 20 de ani!
    cat despre sponsorii care platesc ca asemenea atrocitati sa fie vazute, offffff, sunt vinovati. fara banii lor asa ceva n-ar avea trecere. pun pariu ca genul asta de emisiuni fara sponsori mor. banii tin porcariile pe post, nu audientele!
  • L’Oréal se retrage si ea din emisiunea Acces direct vezi postare facebook http://www.facebook.com/loreal.paris.romania/posts/511510895558842?comment_id=5709182&notif_t=feed_comment
  • În Timişoara, când a scris unul pe blog că oferă 300lei ţigăncilor că să se sterilizeze au intrat mascaţii peste el cu nu ştiu ce pretext de drepturile omului, etc. Faptul că Ioana Tufaru (o retardată) este abuzată la Antena1 nimeni nu se sesizează. Mai mult, tupeistul de Sorin Alexandrescu ameninţă că dă în judecată paginademedia.ro. Unde sunt asociaţiile de protecţie a retardaţilor/handicapaţilor/copiilor, etc? Asociaţiile astea par a fi doar un pretext ca să pape fonduri şi nimic mai mult.
  • Domnilor de la Antene ar trebui sa li se aminteasca si ca fura cu nerusinare fotografii si le prezinta pe monitoare ca fiind facute de fotografii lor, asa cum si articole intregi din sectiunea de on-line a jurnalului sint furate de pe situri mai mici. Cind autorii semnaleaza furturile facute de catre "redactorii" sitului nici macar nu cataducsesc sa raspunda.
  • Daca tu crezi ca restul de emisiuni tabloid sunt ok si doar Acces Direct e josnica, e dreptul tau la o astfel de parere.
    Din punctul meu de vedere, toate emisiunile tabloid sunt la fel. Chiar daca la Happy Hour nu au arata ceara din urechile cuiva, nu inseamna ca nu au facut altele, la fel de josnice. Pe moment, imi vine in minte scandalul cu Moculeasca si Vadim. Dar, daca stam sa cautam, gasim la fiecare zeci de exemple.
  • Sa ii dea in judecata si Ioana Tufar ca i-au prejudiciat imaginea si sunt chit.
    Asta e buna... ei au voie sa dea in cine vor dar cand ii critica cineva, ei dau in judecata.
    Sper sa o dea afara pe mizeria de Simona sa vedem cum isi mai plateste casa din Corbeanca si alte figuri ca nu o sa mai aibe de cine sa isi bata joc sa faca audiente.
    Antena 1 MIZERIE.
  • Pe site-ul Mediaddict il vad trecut ca editorialist si pe dl. Ciutacu, asa ca m-am convins de impartialitatea site-ului (oare in cat timp reuseste sa-l bage si pe asta in insolventa?...) Si ma mai intreb, daca A3 are talk-show-uri pamflet (si-a luat licenta de tv de stiri si are emisiuni pamflet, de divertisment...), incat insi ca Badea isi permit chiar si-n gluma sa-si ia colegi de breasla peste picior si sa le doreasca una si alta, cum de se deranjeaza trustul atat de rau cand sunt luati de altii peste picior, la randul lor? Btw, parca si neica Badea scria vrute si nevrute pe blogul sau despre diversi si nu stiu daca a sarit careva sa-l dea in judecata si sa-i ceara despagubiri.
  • Domnule Sorin Alexandrescu, CEO Antena Grup,

    Sa zicem ca e normal ceea ce cereti …. daune!!!! ….. dar retragerea AVON din segmentul orar in care se difuzeaza emisiunea ACCES DIRECT nu afecteaza POSTU TV ANTENA 1 ci doar emisiunea mai sus amintita!
    GRESEALA nu este a a mea ca va critic emisiunea, nici a lui Obae ca a gazduit pe site-ul lui bla-bla-uri …. GRESEALA NU ESTE NICI A PRODUCATORULUI ACESTEI EMISIUNI ….. GRESEALA ESTE A SIMONEI GHERGHE, REALIZATOR SI PREZENTATOR AL EMISIUNII … putea foarte bine ca sa opreasca totul in:
    1) – sedinta de sumar;
    2) – in timpul difuzarii unor materiale sau in momentele in care unul dintre invitati isi expunea parerile despre Ioana Tufar
    3)- in direct putea cere publicitate si putea face precizari cum ca EA, EMISIUNEA, POSTUL TV ANTENA 1 se delimiteaza de opiniile invitatilor si a materialului difuzat pina in acel moment si care aducea mari prejudicii de imagine Ioanei Tufar si nunumai ei, chiar si “sponsorilor” – clienti care cumpara publicitate pe tronsonul orar in care este difuzata aceasta emisiune tv.
    DAR S GHERGHE S-A MULTUMIT SA ZIMBEASCA … SA SE STIMBE “DRAGUT” – asa cum face cind ii pute ceva – SI CAM ATIT ….
    - De aici se nasc niste inceputuri de concluzie, si anume:
    1) – cine conduce si cine ia decizii in sedinta de sumar a emisiunii este ….. , ori nu gindeste ….
    2) – S GHERGHE ori NU A FOST LA SEDINTA, ori MINTE CIND SPUNE CA NU STIA sau NU A VRUT S_O JIGNEASCA PE IOANA TUFAR
    3) – AR TREBUI SA UMBLATI LA ORGANIGRAMA INSTITUTIEI DVS.. LA DREPTURI / RESPONSABILITATI, etc., DAR SI LA FORMATUL EMISIUNII … NU DE ALTA DAR A CAM LUAT_O RAZNA SI DA IMPRESIA DE SAT FARA CIINI!!!!!

    Va multumesc pentru intelegere, si ma scuzati ca v-am rapit din timpul domniei voastre!
    … in rest numai bine!
  • Daca alta data penalizai derapajeze, inclusiv ale antenistilor, sper ca acest gen de intamplare sa nu-ti taie elanul in acest sens. De exemplu urarile recente ale lui Badea pentru Striblea...
  • Mirciulica,
    Petrisor poate fi acuzat de multe derapaje, dar sa spui ca ataca A1 denota o necunoastere a personajului/site-ului.
    Eu iti sugerez sa mai stai putin la rece si sa analizezi, poate ai sa-ti amintsti de faptul ca pagina de media publica paqna de curand audientele prelucrate de departamentul de marketing al Intact, prezintand cu litere de-o schioapa marile "succesuri" ale Intact , desi in realitate lucrurile nu erau chiar asa.
    Ai sa observi la ei chiar o usoara nostalgie pentru Intact.
    Chestia cu mizeria din urechi este o premiera in presa romaneasca, nici chiar competitorii de la happy hour nu au avut ceva la fel de abject.
    Desi nu-l aprob mereu, de data aceasta atitudinea lui petrisor a fost corecta si normala.
    Dar ca de fiecare data cand cineva incearca sa fie normal in relatia cu Varanu', se alege cu apelativul "basist" sau "protevist".
    este greu sa accepte romanii mai si gandesc, nu fac cum le comanda lefegiii lui.
  • !cristus, ai dovezi pentru ceea ce afirmi? daca nu, mai bine nu te baga in seama aiurea.
  • De fapt Antena1,2 ,3 face parte din grupul INFECT-Securist-MAFIOT.Må intreb de ce nu reactioneazå si ONG-urile care apårå drepturile persoanelor cu dizabilitåti.Personal consider cå ceea ce a fåcut Simona Gherghel in emisiune cu Ioana Tufaru este inuman .
  • @Danny, dute de citeste mai bine site-ul tomberon mediaddict, poate acolo te regasesti in target.
  • Sa fim bine intelesi, de la inceput: Acces Direct e o emisiune abjecta.
    Insa nu este singura, din pacate. Atata timp cat ataci o singura emisiune din multitudinea de scrursuri abjecte care acum se vad la tv, e clar, dovada de interes personal si atac direct.
    S-ar putea ca ura sa va orbeasca judecata si sa nu analizati la rece. Dar spuneti-mi mie ce diferenta e intre Acces Direct si Happy Hour. Sau intre acestea doua si CanCan TV sau WowBiz ? Sau emisiunea lui Capatos ? Sau stirile de pe RTV ?
    Atunci de ce sa ataci si sa arunci cu noroi doar in clientii de publicitate ale acestei emisiuni si nu si in cei care platesc pentru a se dezbraca amanta lui Guta si a fi "exorcizata" in direct ? De ce nu si in cei care sustin prostul gust de pe Kanal D ? De ce nu s-a sesizat nimeni ca o serie de clienti au "girat" financiar mizeria facuta de RTV in cazul Sergiu Nicolaescu ?
    Analizand la rece, a fost un atac la Antena 1. Daca erau aratati cu degetul toti clientii de publicitate ai emisunilor tabloid din Romania, atunci era o stire.

Trimite un comentariu

sus