Skip to main content

Goldbach Media va gestiona peste 500 de panouri publicitare în 25 de oraşe

 

panouri publicitareGoldbach Media România, companie afiliată a Goldbach Group (Elveţia), lansează proiectul “Goldbach Outdoor Network” prin care va gestiona peste 500 de panouri publicitare în peste 25 de oraşe din România.

Publicitate

Scopul proiectului este crearea unei reţele de distribuţie a publicităţii prin panouri aparţinând furnizorilor locali, astfel încât agenţiile de publicitate şi clienţii naţionali de publicitate să beneficieze de servicii de implementare, întreţinere şi monitorizare şi să aibă un control permanent al derularii campaniilor publicitare. În acest scop, Goldbach Media a dezvoltat propriul soft de administrare al reţelei de panouri, disponibil on-line pentru toţi partenerii.

Ce servicii oferă Goldbach Media prin noul său proiect?

Goldbach Media România va oferi în prima etapă a proiectului formate standard (billboard şi backlit) precum şi formate speciale (prisme, cuburi, meshuri, casete direcţionale) urmând ca, în etape succesive, oferta să cuprindă şi elemente indoor, iar aria de acoperire să fie extinsă în toate oraşele din România.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • danut danut
    Panourile publicitare sunt la fel ca femeile. Unele sunt bune, altele nu. Orice elvetian stie asta.
  • Vasi Vasi
    Nu intotdeauna scopul publicitatii outdoor este vanzarea propriu-zisa, asa cum o descrii tu (bahmuteanca). Mai exista si campanii de "brand awareness" si "top of mind".
  • bahmuteanca bahmuteanca
    multe panouri, din f multe orase, sunt goale la aceasta ora - e doar februarie - ptr ca publicitatea e f scumpa iar efectele promovarii sunt nesemnificative. Elvetienii astia chiar cred ca daca omul de pe strada vede pe panou - sau la tv - o masina de 30 - 40.000 euro, va da fuga la primul dealer din cale ca sa faca o comanda!?
  • Andrei Andrei
    Pentru a sustine furnizorii locali le trebuie multe, inclusiv credibilitate care le este afectata atat timp cat au sediul in aceesi cladire cu Euromedia - unul dintre cei mai mari jucatori nationali.

Trimite un comentariu

sus