Skip to main content

IANUARIE 2013 Talk-show. Antena 3, nouă emisiuni în top zece audiențe. RTV, un program în Top10

 

mihai gadea buna

Publicitate

Antena 3 rămâne postul de știri care are talk-show-urile cu cele mai mari audiențe. Nouă din top zece al celor mai urmărite emisiuni de dezbatere din luna ianuarie au aparținut televiziunii de știri a trustului Intact.

Sinteza zilei este pe primul loc în audiențe, fiind și singura emisiune de dezbatere care a depășit jumătate de milion de telespectatori pe minut, la nivel urban.

Sinteza lui Mihai Gâdea este urmată, în audiențe, de La ordinea zilei, care a avut luna trecută o medie de 342.000 de telespectatori. 

Noutatea topului este emisiunea România Exclusiv, difuzată la România TV și prezentată de Simona Gheorghe. Talk-show-ul a avut în ianuarie o medie de 318.000 de telespectatori pe minut, poziționându-se pe locul al șaselea.

 

Emisiunea Prim Plan, de la TVR 1, prezentată de Mihai Rădulescu, a avut o medie de 119.000 de privitori pe minut, la nivel urban.

În primele 20 de emisiuni, 11 sunt ale Antenei 3, patru de la România TV, iar cinci de la B1 TV.

Cele mai urmărite talk-show-uri în luna IANUARIE (media telespectatorilor pe minut, la nivel URBAN)

Emisiune   Post TV   Nr telespectatori pe minut   RTG%  
Sinteza zilei Antena 3 546.000 5,2
La ordinea zilei Antena 3 342.000 3,26
Subiectiv Antena 3 333.000 3,17
Vorbe grele Antena 3 332.000 3,16
Exces de putere Antena 3 331.000 3,16
Punctul de intalnire Antena 3 322.000 3,07
Romania exclusiv Romania TV 318.000 3,03
Q & A Antena 3 283.000 2,69
Secvential Antena 3 232.000 2,21
100 de minute Antena 3 214.000 2,04
Previziunile zilei Antena 3 203.000 1,94
Esential Antena 3 198.000 1,88
Ultima ora Romania TV 190.000 1,81
News Desk Romania TV 157.000 1,49
Talk B1 - 18:00 B1TV 148.000 1,41
Sub semnul intrebarii B1TV 141.000 1,34
Romania in 60 de minute Romania TV 138.000 1,32
Talk B1 - 21.00 B1TV 125.000 1,19
Discutia saptamanii B1TV 120.000 1,14
Interviurile lui Ion Cristoiu B1TV 119.000 1,14

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cum adica: " se dezbat emisiuni'' ? Sa intelegem ca invitatii dintr-o emisiune "dezbat" tematica altor emisiuni? :)
    Greu cu limba de lemn a cetatenilor nascuti aici in romanica.
  • topul reflecta foarte clar radicalizarea discursurilor oamenilor. nu se mai poate discuta ceva cu cineva. se urla, se tipa, se jigneste.
  • Se stie ca lunile de vara si cele de vacanta (incluzand si luna ianuarie) nu prea aduc noutati la televiziunile generaliste, asa ca se explica intr-un fel de ce oamenii aleg posturile de stiri intr-un procentaj mai mare decat de obicei. Generalistele incep sa-si ''revina'' abia de la mijlocul lui februarie si o sa-i tina pana aproape de mijlocul lunii iunie cand ne vom trezi cu reluari, pentru ca perioadele iunie-septembrie si ianuarie-februarie (doar jumatate) sunt pentru concedii. Daca studiati fenomenul, perioadele de glorie ale televiziunilor sunt septembrie-decembrie si februarie-iunie. Acelasi lucru se intampla si la TV de afara, dar si in cazul radiourilor.
  • sunt total de acord cu tine; masuratorile sunt aproximative; ar fi interesant de aflat cite si la ce operatori se afla aparatele de masurat audienta. Antenele nu au "cazut" prin iesirea de pe DTH RDS; asta inseamna DTHurile RDS nu au fost si nu sunt luate in considerare la masurarea audientelor. am mai citit si o "explicatie" aberanta, ca multe DTHuri sunt la tara si ca taranul nu prea se uita la Antene si de asta Antenele nu au "cazut " dupa iesirea de pe DTHurile RDS.
  • Daca tot analizati fenomenul media, poate reusiti sa explicati cresterea de 33% in 2 luni a lui Gadea (de la 413mii in Noiembrie la 546mii in Ianuarie). Asta In conditiile in care luna Noiembrie a fost luna electorala, in care gadea a bagat stiri "devastatoare" la greu, iar ianuarie a fost o luna cat de cat linistita, cu oamenii plecati in vacante pana in jurul datei de 15 Ianuarie, petrecandu-si serile si sfintii la sprituri cu familia, nu belind ochii la gadea..
    La fel de greu de explicat ca si faptul ca-desi au pierdut peste 1 milion de potentiali telespectatori prin iesirea de pe DTHu RDS, audienta A3 a crescut cu 30%-nu ma refer la lunii cu evenimente speciale (ianuarie 2012, Iulie 2012 etc).
    Pe bune dreptate te intrebi: la asemenea audiente ale A3 de ce mai tine voiculescu A1? Acolo are programe mult mai scumpe si cu care ajunge greu sa "aibe" cum zice cineva mai sus, 550 mii spectatori in urban.
  • Este firească această audiență rezultat al unei acțiuni de propagandă politică bine dirijată prin care ne-am procopsit și cu un numeros Parlament. Substanța jurnalistică a practicanților este însă, jalnică și trimite profesia de jurnalist într-o mocirlă în care retribuțiile practicanților le dictează prestațiile. Timpul, efectele crizei economice slab dirijate de politicienii de la putere, va avea drept efect și scăderea audienței postului.postului

Trimite un comentariu