Skip to main content

(P) Noua campanie ColonHelp, pe TV, outdoor şi online. De ce "Redescoperă bucuria de a fi sănătos"

 

Publicitate

INTERVIU PUBLICITAR. Noua campanie ColonHelp mizează pe televiziune, outdoor şi online, spune Tudor Popa, director de marketing ColonHelp – Zenyth Pharmaceuticals.

Noua campanie vine cu mesajul :"Redescoperă bucuria de a fi sănătos". De ce?

"Ne-am propus să readucem în atenţia oamenilor bucuria de a fi sănătos. În acelaşi timp, dorim să tragem un semnal de alarmă că sănătatea românilor este în declin", spune Tudor Popa.

"Vrem să arătăm că se poate şi că schimbarea stilului de viaţă este primul pas către sănătate."

Tudor Popa:

"Vom rula spoturi pe mai multe canale TV: Pro TV, Acasă TV, Acasă Gold, Naţional TV, Kanal D, B1TV, Universal, Diva

Vom avea de asemenea o reţea de panouri outdoor, în principalele oraşe ale ţării. Să nu uităm de campania de advertoriale şi bannere online pe care am început-o de curând, un mod practic şi modern de comunicare.

Încă de anul trecut ne-am aliniat trendului pieţei şi am concentrat un buget substanţial componentei de online.

În privinţa printului, această componentă va fi ceva mai redusă faţă de anii trecuţi, dată fiind situaţia presei scrise în această perioadă."

Zenyth Pharmaceuticals, producătorul ColonHelp, a lansat la 1 martie campania „Redescoperă bucuria de a fi sănătos!“. Ca şi în anii precedenţi, pornind de la ideea că primăvara reprezintă un nou început de fiecare dată, Zenyth îşi propune să îi ajute pe români să redescopere bucuria sănătăţii şi a stării de bine prin schimbarea stilului de viaţă.

Despre noutăţile primăverii de la ColonHelp şi despre această campanie, vorbeşte Tudor Popa, director de marketing ColonHelp – Zenyth Pharmaceuticals.

Interviul, pe larg:

Aveţi deja o tradiţie a campaniilor de primăvară. Care este ideea de bază în acest an?

ColonHelp TudorTudor Popa: Da, avem o tradiţie ca începând din martie, în fiecare an, să ne dedicăm acţiunilor de conştientizare şi educare a populaţiei în spiritul stilului de viaţă sănătos. În 2010, de exemplu, sute de mii de români au aflat că detoxifierea este primul pas către sănătate şi că detoxifierea se asociază cu îmbunătăţirea stării de sănătate în până la 80% din cazuri.

În 2011, în demersul nostru de educaţie am făcut un pas înainte şi am adus în premieră în România o carte excepţională, un bestseller de sănătate – „Ghidul Dr. Jensen pentru detoxifiere intestinală“, pe care l-am oferit cadou clienţilor ColonHelp.

Am continuat în acelaşi mod şi în 2012, când am adus un program complet pentru slăbire sănătoasă: cartea şi DVD-ul „3S – Sănătoasă, Suplă, Sătulă“, semnate de Carmen Brumă. Anul acesta ne-am propus să arătăm că se poate, că modificarea stilului de viaţă, a dietei, curele periodice de detoxifiere sunt primul pas către sănătate.

Primul pas l-am făcut în emisiunea „Ajutor! Vreau să slăbesc!“ - ne propunem ca această emisiune să fie sursă de inspiraţie şi motivaţie pentru toţi cei care îşi doresc să adopte un stil de viaţă sănătos.

De ce „Redescoperă bucuria de a fi sănătos“?

Trecem printr-o perioadă grea, criza ne face să ne neglijăm de multe ori propria sănătate. De aceea ne-am propus să readucem în atenţia oamenilor bucuria de a fi sănătos. În acelaşi timp, dorim să tragem un semnal de alarmă că sănătatea românilor este în declin.

Să ne gândim doar că suntem pe locul 3 în Europa la obezitate, după ce în urmă cu câţiva ani eram pe locul 24. Mai mult, statisticile medicale arată că numărul cazurilor de boli cardiovasculare, diabet a crescut foarte mult în ultimii ani, iar principalul vinovat este stilul de viaţă.

Ne dorim ca această campanie să fie o sursă de inspiraţie şi motivaţie pentru cei care doresc să adopte un stil de viaţă sănătos. Vrem să arătăm că se poate şi că schimbarea stilului de viaţă este primul pas către sănătate.

Campania de primăvară ColonHelp va fi însoţită aşa cum ne-aţi obişnuit şi de campanie media?

Da, vom rula spoturi pe mai multe canale TV: Pro TV, Acasă TV, Acasă Gold, Naţional TV, Kanal D, B1TV, Universal, Diva. Spotul tv rulează deja din 8 martie.

Este un concept nou faţă de anii trecuţi, de data aceasta ne-am propus să transmitem bucuria primăverii, starea de bine.

Vom avea de asemenea o reţea de panouri outdoor, în principalele oraşe ale ţării. Să nu uităm de campania de advertoriale şi bannere online pe care am început-o de curând, un mod practic şi modern de comunicare.

Încă de anul trecut ne-am aliniat trendului pieţei şi am concentrat un buget substanţial componentei de online.

În privinţa printului, această componentă va fi ceva mai redusă faţă de anii trecuţi, dată fiind situaţia presei scrise în această perioadă.

Care este publicul ţintă al campaniei?

Campania „Redescoperă bucuria de a fi sănătos“ se adresează pe de o parte clienţilor fideli ColonHelp, produsul fiind disponibil acum la un preţ promoţional – 99 de lei. Pe de altă parte, încercăm să îi atragem şi pe cei care nu au încercat produsul încă din diverse motive. În acest sens, de la 1 martie, produsul ColonHelp este disponibil şi la flacon mic, de 240 g, la un preţ foarte accesibil: 49 de lei.

Mai pregătiţi şi alte surprize pentru clienţi?

Surprizele primăverii nu se opresc aici. La sfârşitul lunii martie vom lărgi gama ColonHelp, vom duce detoxifierea la un nivel superior şi vom lansa două noi produse premium, 100% naturale: ColonHelp Detox Forte (un produs pentru detoxifiere avansată, cu ingrediente puternic detoxifiante) şi ColonHelp Probiotic (un produs pentru detoxifiere şi refacerea florei intestinale, cu adaos de probiotice).

Zilele acestea am scos pe piaţă de asemenea un produs premium marca Zenyth: Vitamina C Naturală, din fructe de pădure cu miere şi propolis. Este un produs extraordinar, care se adresează deopotrivă copiilor şi adulţilor şi care ne dorim să fie primul dintr-o serie de vitamine naturale.

Cât timp va dura campania?

Campania se desfăşoară în perioada 1 martie – 31 mai 2013.

Care sunt aşteptările dumneavoastră pentru această primăvară?

Anul acesta vom vinde flaconul cu numărul 1 milion. Suntem foarte bucuroşi că am ajuns la aproape 1 milion de români. Consider că pe lângă formula 100% naturală, un aspect la fel de important este credibilitatea pe care ne-am câştigat-o în rândul consumatorilor. Orientarea către client este una dintre valorile după care ne conducem noi, cei de la Zenyth Pharmaceuticals.

Am creat un sistem pentru suport direct clienţi, disponibil atât online, cât şi telefonic, unde toţi clienţii noştri au parte de consiliere permanentă din partea operatorilor noştri. Fiecare client are nevoi distincte, de aceea şi răspunsurile noastre sunt adaptate necesităţilor acestuia. Toate acestea îl fac pe client să se apropie de noi, să se simtă diferit şi special în acelaşi timp.

În plus, produsele noastre au un standard de calitate foarte ridicat, atât ca şi compoziţie, cât şi ca mod de ambalare, fabrica noastră deţine sistemul de calitate TUV, cel mai înalt standard în domeniu.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Grozav rationament "a la" Tudor Popa: a vandut 1.000.000 de cutii - a ajuns la 1.000.000 de romani! Sa inteleg ca il folosesti o singura data? E ca un vaccin? :)) Tudorica mai fa si tu un curs de PR ! http://www.eurobestteam.ro/relatii-publice-si-comunicare?gclid=CJyW8uqfjrYCFUUV3god3U8A0Q

Trimite un comentariu

sus