Skip to main content

24 Aprilie. Veniturile din publicitate ale radioului public au scăzut cu 53% în 2012

 

Publicitate

Sursa foro: Mediafax
Sursa foro: Mediafax

RAPORTUL DE ACTIVITATE AL RADIOULUI PUBLIC. Veniturile obţinute din vânzările de publicitate ale Societăţii Române de Radiodifuziune au fost de 617.433 euro, conform Raportului de Activitate al instituţiei pe anul 2012, citat de Forbes. Bugetul este cu 53% mai mic faţă de anul precedent.

Volumul de publicitate atras de SRR a fost de 2,74 milioane de lei, reprezentând 617.433 euro (calculat la cursul mediu BNR al anului 2012 – 4,45 lei/euro). Vânzările de publicitate ale radioului public au fost mai mici cu 53% faţă de anul 2011 şi cu 35% mai reduse faţă de cele din anul 2010.

Aceste venituri reprezintă 1,2% din veniturile proprii ale instituţiei, în valoare totală de 48.771.342 euro. Cea mai mare pondere din venituri proprii este deţinută de taxa radio, care s-a ridicat la 45.888.445 milioane euro. Această sumă este de 2,4 ori mai mare decât bugetul de publicitate atras de piaţa radio din România, în 2012 (estimat la 19 milioane euro).

Profitul net înregistrat de radioul public în 2012 a fost de 14.150 euro.
Veniturile din publicitate ale radioului public au scăzut cu 53% în 2012


SOLICITAREA IAA CĂTRE PARLAMENT. IAA România solicită Parlamentului, printr-un comunicat, să adopte amendamentul propus de IAA la textul Ordonanţei de Urgenţă de modificare a Legii audiovizualului, pentru a se asigura clienţilor de publicitate "dreptul constituţional de a decide liber asupra partenerilor contractuali", scrie Mediafax.

"Prin introducerea acestui amendament se asigură clienţilor de publicitate dreptul constituţional de a decide liber asupra partenerilor contractuali, păstrând astfel libertatea de a semna contractele de achiziţie de spaţiu TV direct sau prin intermediar, cu respectarea prevederilor legate de transparenţă financiară", se spune în comunicat.

Potrivit IAA România, "acest act normativ publicat, fără niciun temei, în regim de urgenţă aduce grave prejudicii industriei de marketing şi comunicare din România reprezentând totodată un fapt fără precedent prin intervenţia brutală şi neconstructivă a statului într-un domeniu de afaceri integral privat".
IAA cere Parlamentului să permită clienţilor de publicitate să decidă liber partenerii contractuali


BUGETUL DE RECLAMĂ AL PRIVATIZĂRII CFR MARFĂ. Guvernul a aprobat majorarea cu 2,5 milioane lei, de la 50.000 lei la 2,55 milioane lei, a volumului cheltuielilor pentru reclamă şi publicitate prevăzute în bugetul propriu al Ministerului Transportului pentru activitatea de privatizare, cu scopul promovării vânzării acţiunilor la CFR Marfă, scrie Wall-Street.ro.

Decizia a fost luată, prin hotărâre, în şedinţa de marţi a Guvernului.

Suma de 2,5 milioane lei va fi obţinută prin scăderea, în bugetul ministerului, a volumului cheltuielilor pentru rapoarte de evaluare în procesul de privatizare şi postprivatizare, respectiv de la 11 milioane lei la 8,5 milioane lei.
Bugetul de reclamă pentru privatizarea CFR Marfă: 2,5 MIL. lei


SITE-URI GRATUITE DE LA ROMTELECOM. Romtelecom Business Solutions lansează marţi o iniţiativă menită să ajute companiile mici şi mijlocii să fie prezente în mediul online, prin intermediul unei platforme do-it-yourself, afacereataonline.ro. Proiectul se adresează celor câteva sute de mii de business-uri româneşti ce nu au încă prezenţă pe Internet, scrie Wall-Street.ro.

Iniţiativa oferă posesorilor de afaceri posibilitatea de a-şi dezvolta personal, în cinci păşi, website-uri pentru companiile lor, inclusiv un domeniu .ro personalizat, hosting şi unelte pentru promovarea şi monitorizarea rezultatelor noii prezente online. Toate companiile româneşti, clienţi Romtelecom sau nu, au acces la toate aceste beneficii.
Ai un business şi nu eşti online? Romtelecom lansează o platformă ce permite construirea de site-uri, gratuit


RECLAMĂ IDM PE AUTOBUZE. Evia Media semnează noua campanie de publicitate neconvenţională pe tranzit, implementată pe maşini RATB, pentru centrul comercial IDM Basarab, scrie DailyBusiness.ro.

Autobuzele implicate în campanie deservesc, pe ruta aleasă, potenţialii clienţi ai acestui centru comercial, au spus reprezentanţii Evia Media.

De asemenea, concursul Fashion Addict, desfăşurat exclusiv pe pagina de Facebook IDM.Basarab, beneficiază de o expunere suplimentară prin afişarea reclamei pe spatele autobuzelor RATB de pe liniile 105, 133 şi 178.

IDM Basarab va testa, în fiecare lună, cunoştinţele de fashion ale participanţilor şi va oferi cadou o ţinută completă, 100% marca IDM Basarab.
IDM Basarab îşi face reclamă pe autobuze RATB


PAROLELE FACEBOOK LA CONTROL, ÎN SUA. Din SUA vine o veste proastă pentru utilizatorii Facebook. În scurt timp şefii din SUA ar putea avea voie să le ceară angajaţilor parolele de la conturile de pe reţelele sociale, scrie Adevărul.

CISPA (Cyber Intelligence Sharing and Protection Act) este o lege care care ar permite un acces mai liber la informaţiile confidenţiale ale utilizatorilor. Un amendament de ultim moment venea să taie din această libertate şi interzicea angajatorilor să ceară parolele de la Facebook, Twitter sau alte reţele sociale subalternilor. Totuşi, acesta a fost respins în Camera Reprezentanţilor, scrie Huffington Post.
Propunerea a fost făcută de democratul Ed Perlmutter şi a fost respinsă cu 224 la 189 de voturi, iar republicanii au reprezentat majoritatea. „Acesta este un amendament simplu care face două lucruri. Îi ajută pe oameni să-şi protejeze dreptul la intimitate şi nu îi permite angajatorului să obţină control asupra conturilor de pe reţelele sociale ale angajatului său“, a explicat Perlmutter situaţia.
Şefii ar putea avea dreptul să ceară parolele de la Facebook sau Twitter după respingerea unui amendament la CISPA

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus