PARTENERIAT. Specialişti din zona publishingului online, printre care se numără Sorin Kosz (publisher Realitatea.net), Cristina Bazavan şi Alin Popescu (Avocat.net), vor vorbi la Digital Publishing & Advertising Day (DPAD).
Evenimentul organizat de Zitec (producător local de aplicaţii software) împreună cu IAB România şi Agora, va începe pe 14 mai. Ajuns la a treia ediţie, DPAD 2013 se va desfăşura la Grand Hotel Continental, şi vor fi aduse în discuţie subiecte din industria de publishing online.
Cine vor fi vorbitorii la DPAD 2013:
- Sorin Kosz (Online Publisher, Realitatea.net),
- Petrişor Obae (Owner, Paginademedia.ro),
- Mihaela Ganciu (Direct Sales Manager, Simplus),
- Lucian Daia (Lead Software Engineer, Zitec),
- Mihai Ionaşcu (Editor, Editura HAC),
- Alin Popescu (Managing Partner, AvocatNet),
- Cristina Bazavan (Jurnalist Freelancer, bazavan.ro),
- Cristian Lupşa (Editor, Decât o Revistă),
- Elisabeta Moraru (Industry Manager, Google România),
- Tomasz Musial (Regional Manager CEE, Smart AdServer),
- Traian Năstase (Online Project Manager & Senior Consultant, GfK),
- Cristian Tomescu (Marketing, Communication & Business Development PwC).
Alexandru Lăpuşan, CEO & Founding Partner Zitec: “Piaţa de online publishing a căpătat nuanţe diferite în ultimii ani, iar pe plan local au început să apară noi produse media. Mai mult decât atât, pe lângă faptul că sunt confirmate diverse produse din zona de publishing, migrarea în zona online a prins avânt, ceea ce înseamnă că vor urma schimbări pozitive pe această piaţă în următoarea perioadă”.
În cadrul Digital Publishing & Advertising Day 2013 vor fi aduse în discuţie teme variate, care fac referire la tehnicile, uneltele şi tehnologiile de publishing utilizate în prezent, la strategiile editoriale şi de conţinut ale publicaţiilor online, la monetizarea conţinutului, precum şi la publicitatea făcută în acest spaţiu, dar şi la provocările actuale ale acestei industrii.
Ioana Anescu, Director Executiv IAB România:“La fel ca şi anul trecut, ne dorim ca prin acest eveniment să susţinem industria românească de publishing cu know-how, instrumente, tehnologii, studii de caz şi cercetări. Este o perioadă crucială pentru publishing-ul online autohton şi, de aceea, este nevoie de o rigurozitate mai mare a strategiilor de dezvoltare şi finanţare şi de un conţinut relevant, pentru ca industria să îşi atingă potenţialul”
LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu