Skip to main content

Harap Alb are cont pe Facebook. Flămânzilă, actor în reclame. Revista de benzi desenate Harap Alb vinde 30% către Zitec

 

Publicitate

Setilă, Flămânzilă sau Gerilă au conturi pe Facebook. Şi Spânu este prieten cu Harap Alb pe reţeaua de socializare, însă doar ca să-I poată scrie pe wall. Totul se întâmplă în revista de benzi desenate Harap Alb, care trece prin schimbări la nivelul proprietarilor

La trei numere de la lansare, revista de benzi desenate Harap Alb îşi schimbă acţionariatul.

Publicaţia în care Flămânzilă, Setilă, Gerilă şi ceilalţi eroi ai poveştii sunt personaje principale, editată de HAC!BD, anunţă un parteneriat cu Zitec, producător local de aplicaţii online. Restul de 70% sunt deţinut de soţii Roxana şi Mihai Ionaşcu, cei care au lansat revista în luna octombrie.

Ce este Harap Alb?

  • Publicaţie de benzi desenate, în care personaje sunt Harap-Alb, Flămânzilă, Gerilă, Setilă, Ochilă, căpcăuni, spâni dar şi Fata Împăratului Roşu sau Regina Furnicilor.
  • Personajele sunt ancorate în realitate: merg la concerte sau se implică în cause eco şi au profile pe Facebook. Spânu este prieten cu Harap Alb doar ca să îi poată posta mesaje pe wall. Fata Împăratului Roşu vorbeşte acum despre parfumuri.
  • Şi publicitatea este adaptată revistei, astfel că personajele poveştii apar şi în reclame.

Ce spun editorii:

"Intenţia noastră este să cuprindem acţiunea poveştii lui Ion Creangă şi să mergem apoi mai departe, continuând aventurile eroului acolo unde povestea se termină in mod clasic. Dezvoltăm si personajele secundare şi îi facem pe toţi parte din imaginarul nostru contemporan sub forma echivalentului românesc al super-eroilor din benzile desenate Marvel sau DC".

  • A fost lansată de soţii Roxana şi Mihai Ionaşcu, antreprenori cu afaceri în domeniul dezvoltării web, în zona de design şi în consultanta de afaceri si management.
  • Apare la fiecare două luni.

Public ţintă:

  • Tineri, 16-30 ani, activi, din mediul urban, provenind din familii cu venituri medii şi peste medii, cool, pasionati de cultura pop, deschisi la minte, receptivi la nou, se uita la filme, petrec foarte mult timp pe internet, joaca jocuri pe calculator.

Target secundar:

  • Elevi 8-15 ani, care vor sa inteleaga povestile si altfel decat li se predau la scoala.
  • Adulti 30-50 ani, usor nostalgici, deschisi la minte, _din mediul urban, care doresc promovarea valorilor nationale, consumatori de filme, carti si muzica, cu simtul umorului, fosti consumatori de Pif si Rahan.

Număr de pagini: 40

Tiraj: 10.000 de exemplare. Odată cu schimbarea acţionarului, Harap Alb anunţă intenţia de a intra în BRAT şi de a-şi audita tirajul.

Investiţia de până acum, în cele patru numere: 100.000 de euro.

Flămânzilă promovează alimentaţia sănătoasă

Gerilă promovează un concurs în revistă

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus