Skip to main content

29 Mai. Cine se uită la Observator

 

Andreea Berecleanu

Publicitate

PROFIL DE TELESPECTATOR. Principalul program de ştiri al Antenei 1, „Observator” ora 19, a avut o audienţă medie de 1.434.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional, în perioada 1 ianuarie – 19 aprilie 2013, scrie Forbes România. Este a doua emisiune informativă cea mai urmărită de pe piaţa TV, după „Ştirile Pro TV”. Faţă de concurentul de la Pro TV, „Observatorul” are un public mai în vârstă.

Aproape 41% dintre telespectatorii programului „Observator” (ora 19) au vârste de peste 55 de ani (la nivel naţional). Concurentul direct, „Ştirile Pro TV”, are o cotă de 32,5%. Grupa de vârstă 35 – 44 de ani este prezentă în proporţie de 17,8%, iar cea a telespectatorilor între 25 şi 34 de ani are o pondere de 11,2%. (Ambele cifre sunt inferioare concurentului de la Pro TV: 19,9%, respectiv 14,7%.)
Românii mănâncă ştirile pe pâine: „Observator” – Antena 1, ora 19


ADEPŢII LUI FREE GIGI. Una din paginile de Facebook pe care oamenii militează pentru eliberarea patronului Stelei, "Gigi Becali Liber", are peste 67.000 de like-uri la circa o săptămână dupĂ ce a fost creată, scrie DailyBusiness.ro.

Şi pagina "Free Gigi", creată tot pe data de 20 mai, după ce Becali a fost condamnat, numără acum aproape 40.000 de susţinători.
"Free Gigi": Cati fani a adunat Becali in social media


UN PUBLICITAR DESPRE INOVAŢIE. Liviu David, directorul de creaţie al agenţiei NEXT Advertising, constată că piaţa noastră de publicitate este cuprinsă de „efervescenţa compromisului”. Sunt numeroase campanii cu aceleaşi idei folosite de mii de ori, fapt care conduce la o confuzie a brandurilor. Pentru David, inovaţia înseamnă ambiţie, risc şi efort. „Inovaţia în publicitate cred că este mai degrabă o metodă nouă de a livra mesajul publicitar. Bine, mulţi dintre colegii de breaslă ar considera inovaţie felul în care schimbi ideea altuia în aşa fel încât să pară ceva nou şi făcut de tine de la zero, dar eu n-aş numi asta inovaţie”, a declarat Liviu David.
Liviu David: „Se mai inovează dintr-o ambiţie a agenţiilor şi nu dintr-o necesitate a pieţei”


BLONDELE LUI NEGRU SE ÎNTORC. Un nou sezon „Te pui cu blondele?“ începe din 5 iunie la Antena 1, anunţă Adevărul. În prima ediţie, Connect şi CRBL se vor înfrunta cu 50 de blonde. De altfel, fetele vor face o adevărată petrecere în platou, îmbrăcate în costume inspirate de celebrul carnaval de la Rio.
Connect şi CRBL deschid sezonul de „vânătoare“ la blonde


NUMIRE. A+E Networks UK, un joint venture intre A+E Networks si BSkyB, a numit-o pe Katarzyna Jablonska (foto) în poziţia nou-creată de director de distribuţie, scrie DailyBusiness.

Jablonska va fi responsabilă pentru dezvoltarea reţelei liniare şi non-liniare în Marea Britanie, Europa Centrală şi de Est (inclusiv România), Africa de Sud, Benelux şi ţările nordice. In plus, ea va sustine cresterea portofoliului A+E Networks UK din aceste teritorii prin adaugarea de noi canale, precum History, Crime & Investigation Network, BIO si H2.
Distribuitorul canalului TV History numeste un nou director de distributie


DE LA BRANDING, LA DIGITAL. “Inovaţia nu apare peste noapte, presupune să ai oameni cu multă experienâă şi înţelegere de business. Foarte multă lume are idei. Întrebarea este dacă ştii să le implementezi şi ce să faci cu succesul rezultat”, explică Ana-Maria Bogdan, managing director Grapefruit, scrie Forbes România.

Chiar dacă este o agenţie recunoscută în special pentru proiectele de rebrandig, în cei 13 ani de existenţă peste 65% din veniturile Grapefruit vin din proiectele digitale. Drept urmare anul trecut compania s-a repoziţionat ca agenţie de digital product development.
Grapefruit: “Inovaţia vine în primul rând din mindset”


PR ROMÂNESC ÎN AFARA GRANIŢELOR. BDR Associates Communication Group a câştigat recent două contracte de consultanţă şi comunicare strategică pe piaţa azeră, acestea permiţând agenţiei să-şi dezvolte activitatea în capitala Azerbaidjanului, Baku, a anunţat compania într-un comunicat, citat de Wall-Street.ro.

Acest pas face parte din strategia de extindere a agenţiei pe noi pieţe, în contextul în care compania are clienţi în Republica Moldova din 2002, iar de anul trecut şi în Ucraina.
BDR Associates se extinde in Azerbaidjan si ia in considerare Georgia


ÎNCEPE MIGRAŢIA. Adolescenţii se îndepartează de Facebook în favoarea altor reţele sociale, conform unui sondaj recent realizat de Pew Research Center, scrie Wall-Street.ro.

Studiul subliniază că adolescenţii preferă din ce în ce mai mult să împartaseasca informatii despre sine in medii mai putin “invadate de parinti”. Mai mult, ei sunt din ce in ce mai interesati de fraze scurte, prin care sa transmita informatie relevanta.
“Twitter iti permite sa scrii un numar limitat de caractere, te obliga sa fii la obiect”, spune un student din SUA. “Fotografiile de pe Instagram iti arata, de asemenea, mai mult decat simple cuvinte”.
Studiu Pew: adolescentii parasesc Facebook in favoarea concurentilor


LIKE. Fiţi la curent cu ţtirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Observatorul este din punctul meu de vedere mai bun decat Stirile Protv , iar faptul ca este urmarit cu precadere de un public mai in varsta demonstreaza ca este unul calitativ superior.
  • in goana dupa rating,pro-ul si litza tv fura startul. dincolo de lipsa de corectitudine, ambele tv-uri, care ne prezinta zilnic cetateni ce incalca legile din Rominia , incalca legea audio-vizualului. dar cui ii pasa. traim in Rominia si este irelevant acest detaliu. oricum sa ne resemnam. ne-au furat si ne fura altii cu mai mult. una peste alta, avem cele mai jalnice buletine de stiri din Europa. Ne bat la cur si tv-urile regionale din vest. la noi inca se mai bat tv-urile pe ratingurile facute din varsari de singe, violuri, perchezitii, arestari, accidente de la 2 morti in sus si tot asa. in speranta ca se va reforma presa din Rominia intr-o zi, sa ii lasam sa se bucure de minutul de aur furat. Sa citim o carte sau sa ne uitam la posturi straine chiar daca nu pricepem nimic.e mai sigur pentru neuronii nostri.
  • Romanii se uita la Observator pentru ca Antena are cele mai bune stiri.
  • Care e aia treaba buna ??!! Ca si cea/ cei dinaintea ei faceau o la fel de " treaba buna " pe locul 2.
    Asa ca despre ce vorbim. Cate e de frumoasa sau nu Berecleanca ? Inca nu ne - am debarasat de ideea ca la stiri trebuie sa fie unele dintre cele mai frumoase femei din tara/ continent/ lume, etc....
  • Geo, daca erai mai atent ai fi observat ca PRO - ul incepe cu imaginea de studio, inainte de titluri, exact cand se schimba ceasul de la sigla stirilor din 18:59 in 19:00. Mai uita - te !!
  • Andreea Berecleanu este una dintre cele mai frumoase femei din Romania. felicitari pentru treaba buna pe care o face la Observator!
  • Publicul batran ... asta e si publicul iubitor de hantena !!!! Nicio sansa la publicul tanar comercial 18-49 ! Nici la stiri, nici la emisiuni de divertisment, nici la filme !!! Practic A1 s-a nascut post batran !!!
  • Batrana sau nu, Esca o bate oricum pe reshapata de Berecleanu !!
  • Cristi, daca te uiti la alte televiziuni serioase de afara, Italia, Franta, Anglia, genericul emisiunii se difuzeaza la ora fixa 19.00, sa zicem, pe urma te saluta crainicul, care prezinta titlurile...recomandarea CNA a fost sa inceapa la ora fixa, nu la 18.59...ce e asa greu de inteles...stirile incep cind se difuzeaza genericul, iar genericul scurt si titlurile se difuzeaza la noi la 18.59...
  • ProTv ar cam trebui sa faca si el o schimbare la Stirile de la 19, s-a plictisit lumea de "fata batrana" care le prezinta de 20 de ani!!!
  • @geo. Esti absurd ! Se intra in direct de la 18.59, pentru ca, daca ai observat, mai intai sunt prezentate titlurile care dureaza in jur de-un minut, adica exact pana la 19.00, si apoi incep stirile alea normale, explicate pe larg.
  • 18.59?? Glumesti ? La 18.59 ai pierdut deja primele doua stiri!,,

Trimite un comentariu

sus