Skip to main content

29 Mai. Cine se uită la Observator

 

Andreea Berecleanu

Publicitate

PROFIL DE TELESPECTATOR. Principalul program de știri al Antenei 1, „Observator” ora 19, a avut o audiență medie de 1.434.000 de telespectatori pe minut la nivel național, în perioada 1 ianuarie – 19 aprilie 2013, scrie Forbes România. Este a doua emisiune informativă cea mai urmărită de pe piața TV, după „Știrile Pro TV”. Față de concurentul de la Pro TV, „Observatorul” are un public mai în vârstă.

Aproape 41% dintre telespectatorii programului „Observator” (ora 19) au vârste de peste 55 de ani (la nivel național). Concurentul direct, „Știrile Pro TV”, are o cotă de 32,5%. Grupa de vârstă 35 – 44 de ani este prezentă în proporție de 17,8%, iar cea a telespectatorilor între 25 și 34 de ani are o pondere de 11,2%. (Ambele cifre sunt inferioare concurentului de la Pro TV: 19,9%, respectiv 14,7%.)
Românii mănâncă știrile pe pâine: „Observator” – Antena 1, ora 19


ADEPȚII LUI FREE GIGI. Una din paginile de Facebook pe care oamenii militează pentru eliberarea patronului Stelei, "Gigi Becali Liber", are peste 67.000 de like-uri la circa o săptămână dupĂ ce a fost creată, scrie DailyBusiness.ro.

Și pagina "Free Gigi", creată tot pe data de 20 mai, după ce Becali a fost condamnat, numără acum aproape 40.000 de susținători.
"Free Gigi": Cati fani a adunat Becali in social media


UN PUBLICITAR DESPRE INOVAȚIE. Liviu David, directorul de creație al agenției NEXT Advertising, constată că piața noastră de publicitate este cuprinsă de „efervescența compromisului”. Sunt numeroase campanii cu aceleași idei folosite de mii de ori, fapt care conduce la o confuzie a brandurilor. Pentru David, inovația înseamnă ambiție, risc și efort. „Inovația în publicitate cred că este mai degrabă o metodă nouă de a livra mesajul publicitar. Bine, mulți dintre colegii de breaslă ar considera inovație felul în care schimbi ideea altuia în așa fel încât să pară ceva nou și făcut de tine de la zero, dar eu n-aș numi asta inovație”, a declarat Liviu David.
Liviu David: „Se mai inovează dintr-o ambiție a agențiilor și nu dintr-o necesitate a pieței”


BLONDELE LUI NEGRU SE ÎNTORC. Un nou sezon „Te pui cu blondele?“ începe din 5 iunie la Antena 1, anunță Adevărul. În prima ediţie, Connect şi CRBL se vor înfrunta cu 50 de blonde. De altfel, fetele vor face o adevărată petrecere în platou, îmbrăcate în costume inspirate de celebrul carnaval de la Rio.
Connect şi CRBL deschid sezonul de „vânătoare“ la blonde


NUMIRE. A+E Networks UK, un joint venture intre A+E Networks si BSkyB, a numit-o pe Katarzyna Jablonska (foto) în poziția nou-creată de director de distribuție, scrie DailyBusiness.

Jablonska va fi responsabilă pentru dezvoltarea rețelei liniare și non-liniare în Marea Britanie, Europa Centrală și de Est (inclusiv România), Africa de Sud, Benelux și țările nordice. In plus, ea va sustine cresterea portofoliului A+E Networks UK din aceste teritorii prin adaugarea de noi canale, precum History, Crime & Investigation Network, BIO si H2.
Distribuitorul canalului TV History numeste un nou director de distributie


DE LA BRANDING, LA DIGITAL. “Inovația nu apare peste noapte, presupune să ai oameni cu multă experienâă și înțelegere de business. Foarte multă lume are idei. Întrebarea este dacă știi să le implementezi și ce să faci cu succesul rezultat”, explică Ana-Maria Bogdan, managing director Grapefruit, scrie Forbes România.

Chiar dacă este o agenție recunoscută în special pentru proiectele de rebrandig, în cei 13 ani de existență peste 65% din veniturile Grapefruit vin din proiectele digitale. Drept urmare anul trecut compania s-a repoziționat ca agenție de digital product development.
Grapefruit: “Inovația vine în primul rând din mindset”


PR ROMÂNESC ÎN AFARA GRANIȚELOR. BDR Associates Communication Group a câștigat recent două contracte de consultanță și comunicare strategică pe piața azeră, acestea permițând agenției să-și dezvolte activitatea în capitala Azerbaidjanului, Baku, a anunțat compania într-un comunicat, citat de Wall-Street.ro.

Acest pas face parte din strategia de extindere a agenției pe noi piețe, în contextul în care compania are clienți în Republica Moldova din 2002, iar de anul trecut și în Ucraina.
BDR Associates se extinde in Azerbaidjan si ia in considerare Georgia


ÎNCEPE MIGRAȚIA. Adolescenții se îndepartează de Facebook în favoarea altor rețele sociale, conform unui sondaj recent realizat de Pew Research Center, scrie Wall-Street.ro.

Studiul subliniază că adolescenții preferă din ce în ce mai mult să împartaseasca informatii despre sine in medii mai putin “invadate de parinti”. Mai mult, ei sunt din ce in ce mai interesati de fraze scurte, prin care sa transmita informatie relevanta.
“Twitter iti permite sa scrii un numar limitat de caractere, te obliga sa fii la obiect”, spune un student din SUA. “Fotografiile de pe Instagram iti arata, de asemenea, mai mult decat simple cuvinte”.
Studiu Pew: adolescentii parasesc Facebook in favoarea concurentilor


LIKE. Fiți la curent cu țtirile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Va rog sa remarcati ca, in continuare, stirile de seara incep mai devreme decit ora ceruta de CNA...mai precis stirile Protv si Observatorul incep la 18.59 iar TVRul a inceput si el sa ”fure” ora fixa si incepe Telejurnalul la ora 19.59...iar CNAul isi pierde vremea cu DD...

Trimite un comentariu