Skip to main content

PARTENERIAT. Evghenii “Geno” Prussakov, printre vorbitori la Conferinţele Naţionale de E-Commerce. Cine va mai susţine prezentări

 

Screen shot 2013-05-13 at 3.52.14 PM

Publicitate

Reprezentanţi ai Visa, MasterCard, Fan Courier, Elefant sau Zumzi vor vorbi la Conferinţele Naţionale de E-Commerce, ce se desfăşoară în zilele de 27 şi 28 mai 2013, la Bucureşti. Evenimentul va fi organizat în cadrul celei de a opta ediţii anuale a Galei Premiilor eCommerce (GPeC).

În lista de speakeri şi traineri se numără şi Evghenii “Geno” Prussakov, un cunoscut specialist în marketing afiliat la nivel mondial, care va susţine o prezentare intitulată "What makes them Tick? (How knowing your affiliates can increase conversions)" şi un workshop de 90 de minute intitulat "Advertiser's Crash Course in Affiliate Marketing".

Geno Prussakov este considerat unul din top trei experţi în Marketing Afiliat la nivel internaţional, care a lucrat la strategia de marketing online a companiilor de top precum: Forbes, Nokia, Hallmark, Warner Music, Skype, Forex Club, Volusion, cât şi a altor câteva sute de companii small-business.

Numele sonore ale industriei de comerţ electronic vor fi prezente la Conferinţele Naţionale de E-Commerce. Printre aceştia se numără: Cătălin Creţu (VISA Europe), Gabriel Ghiţă (MasterCard), Marin Mitroi (RomCard), Gian Sharp (Cargus), Felix Pătrăşcanu (FAN Courier), Lucian Aldescu (DPD Romania), Horia Neagu (Orange România), Marinela Bujor (Arabesque), Cosmin Costea (METRO), Cristian Herghelegiu (Elefant), Mihai Pătraşcu (evoMAG), Dan Dumitrescu (Oktal), Robert Anghel (ING Bank), Călin Fusu (Zumzi), Şerban Cristian (Altex) etc.

Lista completă a vorbitorilor poate fi găsită pe site-ul evenimentului, www.gpec.ro, în secţiunea Conferinţe.

Cum va arăta evenimentul

Ziua de 27 Mai este constituita din prezentări şi panel-uri de dezbatere pe cele mai importante subiecte de e-commerce: sondaje de piaţă, logistică şi curierat, marketing afiliat, statistici, cifre şi tendinţe, plăţi online, e-distribution, marketplaces etc.

Ziua de 28 mai aduce workshop-uri precum: Multichannel şi Analytics, Marketing Afiliat, SEO, Facebook, PPC, dar şi o dezbatere pe teme juridice numită “Magazinele online faţă în faţă cu Protecţia Consumatorilor”.

Conferinţele Naţionale de E-Commerce se vor încheia cu modulul de networking “E-Commerce Zone” la care sunt invitaţi furnizorii de servicii să-şi prezinte ofertele în faţa magazinelor online şi să stabilească contacte şi oportunităţi de afaceri.

Conferintele Nationale de E-Commerce se vor desfăşura în Bucureşti, la Crystal Palace Ballrooms, în zilele de 27-28 Mai 2013, iar preţul unui bilet pentru cele două zile este de 150 euro + TVA.

Magazinele online care se înscriu în competiţia GPeC până la data de 23 mai, beneficiază de gratuitate în limita a 2 persoane/magazin pentru participarea la Conferinţele Naţionale de E-Commerce.

De asemenea, cei care doresc să se înscrie doar la Conferinţe până pe data de 23 mai, au parte de un discount earlybird, preţul biletului devenind 100 euro + TVA/persoana.

Puteţi face o pre-rezervare (pentru a beneficia de discount-ul earlybird), scriind un email la adresa contact [@] gpec.ro.

Parteneri:

  • Gala Premiilor eCommerce 2013 este un eveniment sustinut de: Cargus, DPD Romania, FAN Courier, MasterCard, Orange, UIS, VISA, Zumzi
  • Cu sprijinul: Agile Media, CasaDeTraduceri, ClickTale, ECOMpedia, eName, Silkweb, TeamDeals, TRUSTED.ro, WebDigital, ZeList
  • Parteneri media: AvocatNet, Blogal Initiative, Computer Blog, Comunicate De Presa, DAS Cloud, Hotnews, IAB Romania, Kiss FM, Laptop News, Paginademedia.ro, Radio Romania Cultural, ShopMania, Trafic, Ulise
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus