Skip to main content

PRESA DE AZI. Ce titluri au dat ziarele în cazul Sorin Alexandrescu - RCS - Mitică Dragomir

 

Publicitate

Reţinerea pentru şantaj a şefului Antena Group, Sorin Alexandrescu, dar şi implicarea lui Dumitru Dragomir în caz, ţin prima pagină a mai multor ziare de astăzi. În gazetele sportive, subiectul principal este, evident, contractul lui Mitică Dragomir cu RCS.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, titlurile zilei de pe prima pagină a ziarelor:

  • Evenimentul zilei deschide ediţia cu cazul Antena 1 - RCS. "Antena 1, şantaj de 35 de milioane de euro", titrează Evenimentul zilei mare, pe prima pagină.

Ziarul scrie că şeful Antenei l-ar fi constrâns pe administratorul RCS să semneze (fără rezultat), în anumite condiţii, un contract semnat în valoare de 35 de milioane de euro, bani pe care ar fi urmat să îi încaseze postul din grupul Intact. "În caz de refuz, va da în vileag fapte presupus compromiţătoare pentru persoana în cauză."

  • Cazul Sorin Alexandrescu este cap de ziar şi la România liberă: "Scandalul RCS&RDS - Antene, la DNA. Ce rol avea omul lui Voiculescu", scrie ziarul. Şeful Antenelor a fost pus sub urmările penală şi este aşteptată o confruntare cu denunţătorul Ioan Bendei, administratorul RCS, mai scrie ziarul.
  • Jurnalul Naţional continuă linia Antena 3. "Şeful Antena Group, ţinta procurorilor Codruţei Kovesi", scrie ziarul Intact pe prima pagină. Ziarul îi citează pe realizatorii din trust Oana Stancu şi Radu Tudor, care acuză implicări politice şi "o încercare a lui Traian Băsescu de a descoperi ceva în trustul Intact".

Ziarele de sport merg pe implicarea lui Mitică Dragomir: "Mitică şi-a luat darul"

ProSport şi Gazeta Sporturilor pun pe prima pagină contractul lui Mitică Dragomir cu RCS.

  • "Mitică şi-a luat "darul"", titrează mare cotidianul ProSport. RCS-RDS a virat 1,7 milioane de euro către firma lui Dragomir, o sală de eveniment, în schimbul reclamei la nunţi şi botezuri şi a altor beneficii derizorii, mai notează ziarul.

Sala de nunţi şi botezuri a încasat din "drepturile" de la RCS cât drepturile TV ale unei echipe care trage la Europa. Totul a ieşit la iveală după un presupus şantaj al Intact la adresa RCS, reclamat la DNA, notează ProSport.

  • Prima pagină a Gazetei Sporturilor este tot a lui Mitică: "Dragomir, acuzat că a primit 1,7 mil. euro de la RCS-RDS!", scrie GSP în deschiderea ziarului.

GSP detaliază: Grupul de Investigaţii Politice, condus de Mugur Ciuvică, a dat publicităţii un document din care reiese că la un an după ce a câştigat dreptul de a transmite Liga 1, societatea de cablu a finanţat direct cu această sumă o activitate privată a lui Mitică.

Ieri dimineaţă, Sorin Alexandrescu, director Antena 1, a fost chemat de procurorii DNA şi chestionat pe motiv că ar fi încercat să-i şantajeze pe cei de la RCS-RDS tocmai în baza acestui act, iar aseară a fost reţinut.

Vedeţi cu arată primele pagini ale ziarelor, în secţiunea PRESA DE AZI.

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus