Skip to main content

Mona Opran, noul Chief Operations Officer al Saatchi & Saatchi Romania

 

Mona OpranMona Opran este noul Chief Operations Officer (COO) a patru dintre companiile grupului Centrade şi anume Saatchi & Saatchi, Saatchi & Saatchi X, Pantone şi Epidemic.

Publicitate

În noul său rol, Mona Opran va avea ca obiectiv central dezvoltarea strategiei de creştere a acestor agenţii, răspunzând provocărilor recente ale industriei marcate de impactul tot mai mare al digitalului, implicarea tot mai accentuată a consumatorilor şi comunităţilor în comunicarea de brand şi tendinţa de accesibilizare a publicităţii

Atenţia noului COO se va împărţi în două direcţii, pe de o parte în dezvoltarea modelului de business şi a procesului de lucru, focusul continuând să fie îndreptat spre nevoia business-ului clienţilor, atât pe plan creativ cât şi strategic, iar pe de altă parte în promovarea agenţiilor pe care le conduce ca agenţii care apreciază, cresc, respectă şi inspiră oameni.

Despre Mona Opran

  • Mona Opran şi-a început cariera în advertising în anul 1996, în cadrul 141 Romania, departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi.
  • Între 1997-2000, a făcut parte din echipa agenţiei D’Arcy, unde a gestionat proiectele IMP din România, Bulgaria şi Macedonia desfăşurate de P&G, Connex, Kraft Foods şi de alţi clienţi ai agenţiei.
  • După ce a ocupat poziţia de Marketing Manager al Bucharest Mall, Mona a revenit în D’Arcy în poziţia de director IMP.
  • În 2005, Mona Opran a creat Saatchi & Saatchi X, moment care a marcat o inovaţie pe piaţa autohtonă, graţie unui nou concept de comunicare: shopper marketing.
  • În 2007, Mona Opran a devenit Managing Director al Saatchi & Saatchi şi Saatchi & Saatchi X, iar din ianuarie 2011 focusul său profesional a fost pe dezvoltarea Saatchi & Saatchi X ca şi companie de activare a brandurilor prin integrarea expertizelor de events management, shopper marketing & mobile marketing.

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mariusica cand o sa faci tu ce a facut aceasta doamna la viata ei iti permit sa folosesti cuvantul duduie.
    faptul ca nu stapanesti niste termeni nu inseamna ca cei carora li se potrivesc sunt gresiti...
    auzi dar de offside ai auzit?
  • Draga Marius,
    Mona Opran nu este o "duduie" ci o doamna foarte respectabila, cu multa experienta in publicitate. Shopper marketing (nu manager!) este un concept ce se adreseaza cu precadere celor care se descurca cu "englezismele" si care nu ramaneau muti daca nu exista limba romana. Cu toate ca n-ai inteles nimic, comentariul tau este "delicios" si ne da noua, cititorilor, posibilitatea de a ne pune la punct cu pregatirea din CV-ul tau, chiar daca nici unul dintre noi nu l-a citit! Regards (fugi la dictionar sa vezi ce-am spus!)
  • din cv-ul acestei dudui nu am inteles nimic din ce-a facut...shopper manager..si alte englezisme, din care cred ca de fapt madam promova produse in magazine.

Trimite un comentariu

sus