Skip to main content

Ultimul Pariu cu viaţa, bătut de primele Blonde ale lui Negru

 

pariu cu viata (4)

Publicitate

AUDIENŢE. Ultimul episod din Pariu cu viaţa, difuzat aseară de Pro TV, a fost depăşit de prima ediţie Te pui cu blondele, prezentată de Dan Negru pe Antena 1.

Blondele lui Negru au fost peste Pariu pe toate targeturile - urban, naţional şi segmentul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele de aseară, când cele două programe s-au intersectat.

Pariu cu viaţa versus Te pui cu blondele

Ultimul episod din Pariu cu viaţa s-a intersectat, pe toată durata lui, cu o parte din Te pui cu blondele (emisiune ceva mai lungă). Rezultatele:

LA NIVEL NAŢIONAL. Pariu cu viaţa a avut o medie de aproape 950.000 de telespectatori pe minut, la nivel naţional. Pe intervalul serialulului, blondele lui Negru au atras cu aproape 600.000 de români în plus, adică un total de peste 1,5 milioane de persoane pe minut.

LA NIVEL URBAN. Puţin peste jumătate de milion de orăşeni erau în fiecare minut pe Pariu cu viaţa. Şi la nivel urban, Pariul a fost în urma blondelor de pe Antenă, care ţineau pe posst aproape 900.000 de oameni din mediul urban.

SEGMENTUL COMERCIAL. Blondele au prins şi la telespectatorii tineri. Din publicul Pariu cu viaţa, 257.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul comercial 18-49 de ani (4,6 rating pe target). În acelaşi timp, Te pui cu blondele avea, pe Antena 1, o medie de 476.000 de telespectatori în mediul urban.

Audienţa medie a posturilor TV miercuri, 5 iunie, pe intervalul serialului Pariu cu viaţa:

Post NATIONAL Post URBAN
Antena 1 1.532.000 telesectatori pe minut (8,1 rating) Antena 1 897.000 (8,6)
Pro TV 943.000 (5) Pro TV 503.000 (4,8)
Kanal D 917.000 (4,8) Antena 3 406.000 (3,9)
Acasa TV 808.000 (4,3) Kanal D 397.000 (3,8)
Prima TV 559.000 (2,9) Prima TV 345.000 (3,3)

Te pui cu blondele s-a întins pe aproximativ două ore. Cifrele de audienţă pe toată emisiunea sunt apropiate de cele înregistrate pe intersecţia cu Pariu cu viaţa.

Media Te pui cu blondele, pe toată emisiunea:

NAŢIONAL - 1.276.000 de telespectatori pe minut (6,7 rating)

URBAN - 803.000 (7,7)

COMERCIAL - 405.000 telespectatori între 18 şi 49 de ani (7,3 rating pe target)

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pariu cu viata e o porcarie de serial...gata...de ajuns cu porcaria asta de serial.Veniti cu emisiuni mai bune,nu cu niste adolescenti umflati artificial pe post de vedete.
  • Asta inseamna ca lumea incepuse sa se plictiseasca de scenariul prost al serialului,alegand o emisiune despre cultura generala!
  • Pentru ca publicul Pro tv in majoritate tanar . nu sta in casa vara..cand ziua e lunga . Antena 1 si celelalte antene au publicul in varsta....

Trimite un comentariu

sus