Skip to main content

Campanie Rom, adresată direct solistului trupei Iron Maiden

 

Publicitate

Campania ”Bucharest, not Budapest”, începută de curând şi ajunsă viral pe internet a căpătat noi forme, odată cu sosirea la Bucureşti a celebrei trupe Iron Maiden. Un banner afişat în faţa hotelului unde sunt cazaţi britanicii a stârnit reacţii puternice în mediul virtual.

La precedentul concert susţinut în România, în 1995, solistul de atunci al trupei de heavy metal, Blaze Bayley, a salutat publicul cu ”hello, Budapest!”. De data aceasta, campania celor de la McCann a ajuns în faţa hotelului în care sunt cazaţi britanicii cu un mesaj afişat la vedere, adresat solistului Bruce Dickinson:

”Hello, Bruce! How was your flight? Kind reminder for tonight: it's ”Hello, Bucharest!”, not Budapest. You didn't start the confusion, but maybe you can help end it. Thanks. (Salut, Bruce! Cum a fost zborul? Iti reamintim pentru diseară: este ”bună seara, Bucureşti!” nu Budapesta. Nu tu ai început confuzia, dar poate poţi să ajuţi să se termine. Mulţumesc!”)

Panoul din faţa hotelului Marriott are o greşeală chiar în numele siteului: bucharestnotbudaptest.com. Eroarea a fost semnalată de cititorii Paginademedia.ro

"Bucharest, not Budapest" este numele şi totodată mesajul campaniei prin care ciocolata Rom îşi propune să pună capăt uneia dintre cele mai mari confuzii geografice, cea legată de numele celor două capitale.

Autor: Florin Ghioca florin.ghiocagmail.com
viewscnt

Comentarii

  • In sfarsit, frustratii sunt multumiti... o campanie penibila, in general, iar adresarea ei catre BD e jalnica.
  • Idiotul care s-a gindit sa faca asta ar trebui concediat pentru incompetenta. E simpatica ideea, insa personajul - Bruce - este pilot. De avioane comerciale. Ceea ce inseamna ca are habar de geografie.

    In plus au gresit si numele site-ului.
  • Ce aiurea! Au trecut greşit numele site-ului: bucharestnotbudaptest.com

Trimite un comentariu

sus